logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Herbapol-Lublin” startuje z kampanią syropów z witaminą D

  PR 05.03.2019, przeczytano 929 razy
ilustracjastrzałka

„Herbapol-Lublin”, jeden z największych polskich producentów herbat oraz lider w segmencie syropów owocowych, wprowadza na rynek nową formułę syropów owocowych, teraz dodatkowo z witaminą D. Kampania reklamowa obejmuje działania ATL, BTL oraz internet.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_herbapol-lublin_-startuje-z-kampania-syropow-z-witamina-d,381498,artykul.html

„Herbapol-Lublin” S.A., właściciel marek Herbapol i Big-Active, to jeden z największych producentów herbat, dżemów oraz syropów owocowych na polskim rynku, który konsekwentnie rozwija strategiczne linie produktowe, umacniając swoją pozycję rynkową.

Pod hasłem „I dzień smakuje lepiej – teraz z witaminą D” startuje kampania reklamowa, promująca nową formułę syropów owocowych marki Herbapol. Oprócz witaminy C, wszystkie syropy owocowe w pojemności 420 ml, dostępne w standardowej ofercie marki, będą zawierały również witaminę D.

 - Jako lider chcemy nie tylko budować, ale również z sukcesem rozwijać kategorię syropów owocowych, wyznaczając trendy i proponując naszym konsumentom nowe rozwiązania. W Polsce problem niedoboru witaminy D dotyczy większości Polaków, zarówno dzieci jak i dorosłych. Dlatego szczególnie ważna jest urozmaicona i zbilansowana dieta, zawierająca pokarmy naturalnie bogate w witaminę D oraz produkty w nią wzbogacone. Nowa formuła syropów owocowych marki Herbapol, które towarzyszą naszym konsumentom każdego dnia, zawiera teraz nie tylko witaminę C, ale również witaminę D - szczególnie ważną w okresie jesienno-zimowym, kiedy ekspozycja na słońce jest znacząco ograniczona.  – mówi Anna Justyniarska, PR-Digital Manager „Herbapol-Lublin”.

Kampania reklamowa, zaplanowana do połowy maja obejmuje największe stacje telewizyjne, radiowe, prasę branżową, jak również działania w internecie oraz w punktach sprzedaży.

Za kreację i przygotowanie spotów reklamowych odpowiada Agencja MullenLowe Warsaw. Reżyserem jest Łukasz Zadrzyński, a produkcją zajęło się Studio Filmowe OTO. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom.

Źródło: Herbapol-Lublin S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764