logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Herbapol-Lublin” startuje z kampanią syropów z witaminą D

  PR 05.03.2019, przeczytano 322 razy
ilustracjastrzałka

„Herbapol-Lublin”, jeden z największych polskich producentów herbat oraz lider w segmencie syropów owocowych, wprowadza na rynek nową formułę syropów owocowych, teraz dodatkowo z witaminą D. Kampania reklamowa obejmuje działania ATL, BTL oraz internet.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_herbapol-lublin_-startuje-z-kampania-syropow-z-witamina-d,381498,artykul.html

„Herbapol-Lublin” S.A., właściciel marek Herbapol i Big-Active, to jeden z największych producentów herbat, dżemów oraz syropów owocowych na polskim rynku, który konsekwentnie rozwija strategiczne linie produktowe, umacniając swoją pozycję rynkową.

Pod hasłem „I dzień smakuje lepiej – teraz z witaminą D” startuje kampania reklamowa, promująca nową formułę syropów owocowych marki Herbapol. Oprócz witaminy C, wszystkie syropy owocowe w pojemności 420 ml, dostępne w standardowej ofercie marki, będą zawierały również witaminę D.

 - Jako lider chcemy nie tylko budować, ale również z sukcesem rozwijać kategorię syropów owocowych, wyznaczając trendy i proponując naszym konsumentom nowe rozwiązania. W Polsce problem niedoboru witaminy D dotyczy większości Polaków, zarówno dzieci jak i dorosłych. Dlatego szczególnie ważna jest urozmaicona i zbilansowana dieta, zawierająca pokarmy naturalnie bogate w witaminę D oraz produkty w nią wzbogacone. Nowa formuła syropów owocowych marki Herbapol, które towarzyszą naszym konsumentom każdego dnia, zawiera teraz nie tylko witaminę C, ale również witaminę D - szczególnie ważną w okresie jesienno-zimowym, kiedy ekspozycja na słońce jest znacząco ograniczona.  – mówi Anna Justyniarska, PR-Digital Manager „Herbapol-Lublin”.

Kampania reklamowa, zaplanowana do połowy maja obejmuje największe stacje telewizyjne, radiowe, prasę branżową, jak również działania w internecie oraz w punktach sprzedaży.

Za kreację i przygotowanie spotów reklamowych odpowiada Agencja MullenLowe Warsaw. Reżyserem jest Łukasz Zadrzyński, a produkcją zajęło się Studio Filmowe OTO. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom.

Źródło: Herbapol-Lublin S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rebranding: Publicumpr zmienia się w Opublikowani
Publicum PR Pracownia Dobrych Relacji jest obecna na rynku nieprzerwanie od 2010 roku. Dynamika i rozwój sprawiły, że w najbliższym czasie marka przejdzie gruntowną przemianę.
#Wybieramyprawdę – Onet z nową kampanią wizerunkową
24 czerwca rusza kampania wizerunkowa portalu Onet. Tematem wiodącym akcji są wartości i siła sprawcza prawdy w życiu każdego z nas. W kampanii Onet będzie podkreślał m.in. zagrożenia związane z kreowaniem sztucznej rzeczywistości w wirtualnym świecie, fake newsami, uzależnieniem od wszelkiego typu ekranów, czy przebywaniem w bańce informacyjnej.
Castorama: Nowa marka własna i katalog Projekt łazienka 2019
W katalogu „Projekt łazienka 2019” znajdziemy szeroki wachlarz produktów i gotowych rozwiązań, pozwalających na dostosowanie łazienki do indywidualnych potrzeb. To także pierwszy katalog sieci, w którym zaprezentowano asortyment nowej marki GoodHome. Oferta została przygotowana w oparciu o badania przeprowadzone na kilkutysięcznej grupie osób z różnych krajów, w tym 1000...
Play i zespół Mediacom dla Illuminar Gaming
Operator sieci komórkowej Play został partnerem Illuminar Gaming i rozpoczyna współpracę z zawodnikami, twórcami oraz streamerami zrzeszonymi w tej esportowej organizacji. Za wsparcie strategiczne oraz egzekucyjne projektu odpowiada zespół MediaCom Beyond Advertising.
Grupa Murapol ma nowego Ambasadora – Andrzeja Bargiela
MURAPOL, NAJLEPSZE MIEJSCA NA ŚWIECIE - to hasło przewodnie rozpoczynającej się kampanii marketingowej, podkreślające otwarcie w działalności operacyjnej dewelopera w kierunku tzw. Affordable Premium, czyli atrakcyjnej oferty osiągalnej w przystępnej cenie. To jednocześnie początek współpracy wizerunkowej i sponsorskiej z nowym Ambasadorem, bliskim ideałom GK Murapol...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764