logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Herbapol-Lublin” z kampanią promującą nową formułę syropów z witaminą D

  PR 08.04.2019, przeczytano 251 razy

„Herbapol-Lublin”, jeden z największych polskich producentów herbat oraz wprowadza na rynek nową formułę syropów owocowych, teraz dodatkowo z witaminą D. Kampania reklamowa obejmuje działania ATL, BTL oraz Internet.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_herbapol-lublin_-z-kampania-promujaca-nowa-formule-syropow-z-witamina-d,382009,artykul.html

„Herbapol-Lublin” S.A., właściciel marek Herbapol i Big-Active, to jeden z największych producentów herbat, dżemów oraz syropów owocowych na polskim rynku, który konsekwentnie rozwija strategiczne linie produktowe, umacniając swoją pozycję rynkową.

Pod hasłem „I dzień smakuje lepiej – teraz z witaminą D” startuje kampania reklamowa, promująca nową formułę syropów owocowych marki Herbapol. Oprócz witaminy C, wszystkie syropy owocowe w pojemności 420 ml, dostępne w standardowej ofercie marki, będą zawierały również witaminę D.

– Jako lider chcemy nie tylko budować, ale również z sukcesem rozwijać kategorię syropów owocowych, wyznaczając trendy i proponując naszym konsumentom nowe rozwiązania. W Polsce problem niedoboru witaminy D dotyczy większości Polaków, zarówno dzieci jak i dorosłych. Dlatego szczególnie ważna jest urozmaicona i zbilansowana dieta, zawierająca pokarmy naturalnie bogate w witaminę D oraz produkty w nią wzbogacone. Nowa formuła syropów owocowych marki Herbapol, które towarzyszą naszym konsumentom każdego dnia, zawiera teraz nie tylko witaminę C, ale również witaminę D - szczególnie ważną w okresie jesienno-zimowym, kiedy ekspozycja na słońce jest znacząco ograniczona  – mówi Anna Justyniarska, PR-Digital Manager „Herbapol-Lublin”.

Kampania reklamowa, zaplanowana do połowy maja obejmuje największe stacje telewizyjne, radiowe, prasę branżową, jak również działania w Internecie oraz w punktach sprzedaży.

Za kreację i przygotowanie spotów reklamowych odpowiada Agencja MullenLowe Warsaw. Reżyserem jest Łukasz Zadrzyński, a produkcją zajęło się Studio Filmowe OTO. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom.

Źródło: Herbapol-Lublin S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764