logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Herstorie Wysokich Obcasów” – cykl podcastów

  PR 12.07.2021, przeczytano 359 razy

W lipcu br. „Wysokie Obcasy” ruszyły z cyklem podcastów „Herstorie Wysokich Obcasów”, w którym dziennikarki magazynu przedstawiają portrety niezwykłych kobiet – mających odwagę iść własną drogą oraz walczyć o swoje prawa. Celem projektu jest podkreślenie wpływu kobiet na zmiany społeczne, rozwój nauki czy kultury, który jest często pomijany w opracowaniach historycznych i szkolnych podręcznikach. Nowe odcinki, co poniedziałek, są publikowane w serwisach streamingowych, na platformie podcastowej TOK FM oraz w serwisie Wysokieobcasy.pl/podcasty.  Premiera najnowszego z nich ma miejsce dziś, 12 lipca 2021 r.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_herstorie-wysokich-obcasow_-%E2%80%93-cykl-podcastow,392250,artykul.html

Od lipca br. w każdy poniedziałek Natalia Waloch i Katarzyna Wężyk – dziennikarki „Wysokich Obcasów” w ramach projektu „Herstorie Wysokich Obcasów” opowiadają o kobietach, które stanowczo nie zgadzały się na przypisaną im rolę w społeczeństwie i często – płacąc za to wysoką cenę – próbowały na różne sposoby wyjść poza nią, zmieniając przy tym otaczający je świat i przełamując stereotypy.  

– Promowanie udziału i roli kobiet we współczesnym społeczeństwie jest misją „Wysokich Obcasów”. Dotychczasowe, częste pomijanie ich roli w dziejach ludzkości pokazuje, że historia bez „herstorii” nie jest pełna – aby ją uzupełnić rozpoczęłyśmy cykl „Herstorie Wysokich Obcasów”, prezentując bohaterki, które dzięki odwadze, intelektowi czy walce o swoje prawa, zmieniały świat, a o których mało kto dziś pamięta. To życiorysy inspirujące, których niestety nie znajdziemy w szkolnych podręcznikach, a o których istnieniu warto mieć świadomość – mówi dyrektorka programowa podcastu Katarzyna Owczarek.  

Bohaterką pierwszego odcinka, który ukazał się 5 lipca br., jest gwiazda Hollywood, okrzyknięta najpiękniejszą kobietą świata, ale też wynalazczyni, której zawdzięczamy Bluetooth w telefonach – Hedy Lamarr. Herstorię aktorki żydowskiego pochodzenia od przedwojennej Austrii do złotej ery Hollywoodu. Kolejne odsłony podcastu będą ukazywać się w każdy poniedziałek m.in. na profilu „Wysokich Obcasów” na Facebooku, a także na platformach Spotify, YouTube i podcastowej TOK FM oraz w serwisie Wysokieobcasy.pl/podcasty. Drugi odcinek pojawi się tam dziś, 12 lipca br.  

„Wysokie Obcasy” zadebiutowały z autorskimi podcastami w listopadzie 2020 r. W każdy poniedziałek i piątek redaktorki magazynu przedstawiają portrety niezwykłych kobiet oraz rozmawiają m.in. o psychologii, rozwoju osobistym, rodzicielstwie, zdrowiu, seksie czy ekologii, relacjonując przy tym aktualne wydarzenia i zabierając głos w debacie społecznej.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764