logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Hulaj bez spalin” z ING

  PR 04.10.2019, przeczytano 586 razy
ilustracja

ING Bank Śląski zachęca do skorzystania z 30 minut bezpłatnej jazdy pojazdami elektrycznymi blinkee.city – skuterami i hulajnogami - w ramach akcji „Hulaj bez spalin” i szerokiej kampanii promującej ofertę ekofinansowania.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_hulaj-bez-spalin_-z-ing,384220,artykul.html

- W naszej nowej kampanii zachęcamy Polaków do zmiany nawyków w trosce o środowisko.   Rosnącym trendem w zakorkowanych i zanieczyszczonych miastach jest współdzielenie pojazdów. Chcielibyśmy wesprzeć ten trend, dlatego dajemy 30 minut bezpłatnej jazdy pojazdami elektrycznymi. Zachęcamy Polaków, aby spróbowali i przekonali się do tego rozwiązania na stałe. Każdy z nas może w ten sposób zadbać o środowisko – powiedziała Barbara Pasterczyk, Dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.

Bank przygotował specjalną wersję spotu, w którym zachęca do hulania bez spalin. Marek Kondrat podsumowuje: - O środowisko zadbasz wybierając elektryczny skuter lub hulajnogę. Teraz skorzystaj z 30 minut darmowej jazdy od ING. Hulajcie bez spalin. Spot będzie emitowany w internecie i w TV.

Aby hulać bez spalin wystarczy:

  • pobrać aplikację blinkee.city (zostanie pobrana opłata aktywacyjna w wysokości 5 zł, którą można wykorzystać na jazdę);
  • wpisać w aplikacji kod: INGdlaEKO (kod należy aktywować do 30 listopada 2019 roku);
  • cieszyć się darmową 30 minutową jazdą (minuty można wykorzystać na jeden lub kilka przejazdów do 31 grudnia 2019 roku).

Darmowy przejazd dostępny jest dla wszystkich, nie tylko klientów ING.

Na stronie kampanii powstała specjalna sekcja pod nazwą: „Hulaj z głową”. Znalazły się w niej  wskazówki dot. bezpiecznego i rozważnego poruszania się skuterami a szczególnie hulajnogami w przestrzeni miasta.  Bank zachęca nie tylko do jeżdżenia elektrycznymi pojazdami ale przede wszystkim do bezpiecznego jeżdżenia.

Akcja „Hulaj bez spalin” towarzyszy najnowszej kampanii ING Banku Śląskiego „Czy potrzebujemy aż petycji od naszych dzieci żeby coś zmienić?”, w której inspiracją są dzieci i ich działania na rzecz poprawy sytuacji klimatycznej. Dzieci w zabawny ale zdecydowany sposób składają petycję dorosłym wskazując w niej problemy, które powinny być jak najszybciej rozwiązane. Dają do zrozumienia, że dorośli muszą na poważnie zająć się tym tematem.

  • Tytuł akcji: „Hulaj bez spalin” w ramach kampanii „Czy potrzebujemy aż petycji od naszych dzieci żeby coś zmienić”?
  • Narzędzia promocji akcji: TV w stacjach ogólnopolskich, Internet,
  • Kreacja spot i internet: Brain
  • Akcja aktywacyjna: Gong
  • Media: MullenLowe MediaHub

Źródło: ING BANK ŚLĄSKI S.A.

www.ingbank.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764