logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Hulaj z głową. Bezpiecznie” z ING

  PR 22.10.2019, przeczytano 1000 razy
ilustracjastrzałka

Rusza akcja ING Banku Śląskiego „Hulaj z głową. Bezpiecznie”, która zachęca do mądrego korzystania z elektrycznych hulajnóg. Towarzyszy jej promocja 30 minut darmowej jazdy od ING na elektryczne hulajnogi i skutery.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_hulaj-z-glowa.-bezpiecznie_-z-ing,384445,artykul.html

- Elektryczne hulajnogi zawojowały dosłownie i w przenośni nasze miasta, co wpisuje się w trend rozwoju elektromobilności w Polsce.* Często jednak przypisujemy hulajnogom wszystko co złe. Najczęściej wymieniane przewinienia to: duża prędkość, jeżdżenie w dwójkę, jeżdżenie po alkoholu, zastawianie przejść. Dlatego chcemy oddać głos hulajnogom - mówi Barbara Pasterczyk, Dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.

W krótkich formach wideo, elektryczna hulajnoga, z humorem i dystansem opowiada o tym jak źle jest traktowana przez swoich użytkowników, jak często jest porzucana, niszczona, zmuszana do niebezpiecznej jazdy. Bank adresuje w swojej komunikacji najczęstsze problemy jakie obserwujemy w otoczeniu i jakie są społecznie dyskutowane. Głosu hulajnogom użyczył Czesław Mozil.

- Hulajnogi, jak każdą nowość, musimy oswoić i to chcielibyśmy zrobić w naszej akcji edukacyjnej. Liczymy, że taka akcja z jednej strony pomoże uświadomić jak korzystać z elektrycznych pojazdów a z drugiej sprawi, że  zaczniemy wszyscy równie dużo uwagi poświęcać wskazywaniu dobrych praktyk zamiast demonizować hulajnogi w naszym otoczeniu – dodaje Barbara Pasterczyk

W akcji „Hulaj z głową. Bezpiecznie” ING Bank Śląski  stara się przekazać Polakom, że wynajęta elektryczna hulajnoga to nie żaden „potwór” ale sposób na ułatwienie życia. To mniej samochodów na drogach, szybki dojazd do najbliżej stacji metra, przystanku autobusowego lub pracy. Ważne aby używać jej z głową.

Dodatkowo, każdy może skorzystać z 30 minut darmowej jazdy od ING wypożyczonym elektrycznym pojazdem – hulajnogą lub skuterem.

Akcja „Hulaj z głową. Bezpiecznie” towarzyszy najnowszej kampanii ING Banku Śląskiego „Czy potrzebujemy aż petycji od naszych dzieci żeby coś zmienić?”, w której inspiracją są dzieci i ich działania na rzecz poprawy sytuacji klimatycznej. Dzieci w zabawny ale zdecydowany sposób składają petycję dorosłym wskazując w niej problemy, które powinny być jak najszybciej rozwiązane. Dają do zrozumienia, że dorośli muszą na poważnie zająć się tym tematem.

  • Tytuł akcji: „Hulaj z Głową. Bezpiecznie” w ramach kampanii „Czy potrzebujemy aż petycji od naszych dzieci żeby coś zmienić”?
  • Start akcji: 17 października 201
  • Narzędzia promocji akcji: Internet
  • Kreacja i realizacja: Gong
  • Produkcja: Papaya Films
  • Reżyseria: Jan Foryś
  • Media: MullenLowe MediaHub

Źródło: ING BANK ŚLĄSKI S.A.

www.ingbank.pl

Dodatkowe informacje:

*Polski licznik elektromobilności, kwiecień 2019

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764