logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Hulaj z głową. Bezpiecznie” z ING

  PR 22.10.2019, przeczytano 321 razy
ilustracjastrzałka

Rusza akcja ING Banku Śląskiego „Hulaj z głową. Bezpiecznie”, która zachęca do mądrego korzystania z elektrycznych hulajnóg. Towarzyszy jej promocja 30 minut darmowej jazdy od ING na elektryczne hulajnogi i skutery.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_hulaj-z-glowa.-bezpiecznie_-z-ing,384445,artykul.html

- Elektryczne hulajnogi zawojowały dosłownie i w przenośni nasze miasta, co wpisuje się w trend rozwoju elektromobilności w Polsce.* Często jednak przypisujemy hulajnogom wszystko co złe. Najczęściej wymieniane przewinienia to: duża prędkość, jeżdżenie w dwójkę, jeżdżenie po alkoholu, zastawianie przejść. Dlatego chcemy oddać głos hulajnogom - mówi Barbara Pasterczyk, Dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.

W krótkich formach wideo, elektryczna hulajnoga, z humorem i dystansem opowiada o tym jak źle jest traktowana przez swoich użytkowników, jak często jest porzucana, niszczona, zmuszana do niebezpiecznej jazdy. Bank adresuje w swojej komunikacji najczęstsze problemy jakie obserwujemy w otoczeniu i jakie są społecznie dyskutowane. Głosu hulajnogom użyczył Czesław Mozil.

- Hulajnogi, jak każdą nowość, musimy oswoić i to chcielibyśmy zrobić w naszej akcji edukacyjnej. Liczymy, że taka akcja z jednej strony pomoże uświadomić jak korzystać z elektrycznych pojazdów a z drugiej sprawi, że  zaczniemy wszyscy równie dużo uwagi poświęcać wskazywaniu dobrych praktyk zamiast demonizować hulajnogi w naszym otoczeniu – dodaje Barbara Pasterczyk

W akcji „Hulaj z głową. Bezpiecznie” ING Bank Śląski  stara się przekazać Polakom, że wynajęta elektryczna hulajnoga to nie żaden „potwór” ale sposób na ułatwienie życia. To mniej samochodów na drogach, szybki dojazd do najbliżej stacji metra, przystanku autobusowego lub pracy. Ważne aby używać jej z głową.

Dodatkowo, każdy może skorzystać z 30 minut darmowej jazdy od ING wypożyczonym elektrycznym pojazdem – hulajnogą lub skuterem.

Akcja „Hulaj z głową. Bezpiecznie” towarzyszy najnowszej kampanii ING Banku Śląskiego „Czy potrzebujemy aż petycji od naszych dzieci żeby coś zmienić?”, w której inspiracją są dzieci i ich działania na rzecz poprawy sytuacji klimatycznej. Dzieci w zabawny ale zdecydowany sposób składają petycję dorosłym wskazując w niej problemy, które powinny być jak najszybciej rozwiązane. Dają do zrozumienia, że dorośli muszą na poważnie zająć się tym tematem.

  • Tytuł akcji: „Hulaj z Głową. Bezpiecznie” w ramach kampanii „Czy potrzebujemy aż petycji od naszych dzieci żeby coś zmienić”?
  • Start akcji: 17 października 201
  • Narzędzia promocji akcji: Internet
  • Kreacja i realizacja: Gong
  • Produkcja: Papaya Films
  • Reżyseria: Jan Foryś
  • Media: MullenLowe MediaHub

Źródło: ING BANK ŚLĄSKI S.A.

www.ingbank.pl

Dodatkowe informacje:

*Polski licznik elektromobilności, kwiecień 2019

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wydatki na reklamę w kategorii kosmetyków na świecie, po dwóch latach spadku, w okresie 2019-2021 mają utrzymać stabilny wzrost. Już w tym roku, reklama internetowa wyprzedziła telewizję, która jeszcze w 2018 była największym medium reklamowym w kategorii Beauty. Jak wynika z raportu Beauty Advertising Expenditure Forecasts - opublikowanego przez agencję mediową Zenith - do 2021...
Dla nowych kadr w poligrafii – współpraca Canon i Politechniki Warszawskiej
Z raportu pt. „Rynek poligraficzny i opakowań z nadrukiem w Polsce” wydanego przez Polskie Bractwo Kawalerów Gutenberga we współpracy z KPMG oraz Uniwersytetem Warszawskim wynika, że w naszym kraju liczba pracowników sektora poligraficznego przekroczyła 50 tysięcy osób. Pod tym względem ustępujemy już tylko największym gospodarkom Europy.
Zamiast modelek w kampanii galerii handlowe pojawili się zwykli - niezwykli ludzie
Gemini Park Tarnów odsłoniło już 50 ambasadorów swojej kampanii wizerunkowej, realizowanej pod hasłem "Tarnowskie Oblicza Mody". Oryginalny projekt ma za zadanie wypromować galerię, ale także pokazać potencjał ludzki miasta i regionu.
PIAP ma nowych Członków
Grono Członków Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych powiększyło się o cztery nowe firmy z branży. Członkami stowarzyszenia branżowego PIAP zostały:  3Drubber, Agencja Reklamowa „GadżetPL”, Be Joy – pakPOS, Nagrody.pl.
Bartek Ostałowski promuje ekspresową dostawę z Inter Cars
Szeroki asortyment części i szybka dostawa, to jedne z wielu czynników, dzięki którym Inter Cars na przestrzeni blisko 30 lat zbudował pozycję niekwestionowanego lidera na polskim rynku. Właśnie te aspekty pokazuje w swoim najnowszym filmie Bartek Ostałowski, ambasador marki.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764