logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Idzie wiosna” w Telewizji WP

  PR 23.02.2021, przeczytano 309 razy

Wiosna w Telewizji WP przebudzi widzów z zimowego snu. Ramówkę wypełnią nowe, inspirujące produkcje własne oraz dobrze znane już widzom formaty.  Pomogą odkryć w sobie piękno, odświeżyć i przearanżować dom, zainspirują do stworzenia idealnej strefy wypoczynku na działce oraz dostarczą pomysłów na majówkowe grillowanie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_idzie-wiosna_-w-telewizji-wp,390326,artykul.html

Program „Daj się odmienić”, to nowa produkcja własna, w której specjaliści od wizerunku zabiorą uczestników nie tylko do kolorowego świata kosmetyków i stylizacji, ale także zainspirują ich do tego, aby nie bali się eksperymentować. Pokażą, że warto jest przejrzeć się w oczach bliskiej osoby i odważyć na zmianę, która poza innym kolorem włosów czy krojem sukienki, może przynieść akceptację, pewność siebie i radość z życia. Prowadzący – Jarosław Juźwin, ekspert branży beauty, stylistka – Sylwia Antoszkiewicz oraz fryzjer – Wojtek Zieliński. Program powstaje przy współpracy z kliniką Dr Dębski.

  • PREMIERA: środa, od 17 lutego, godz. 21:00

"Nowy aranż", to produkcja własna, w której widzowie zobaczą to, co kochają najbardziej – cały proces aranżacji wnętrza. Jedynym dozwolonym działaniem będzie tapetowanie, malowanie ścian, podłóg czy kafelków.  W każdym odcinku prowadzący Karolina i Paweł Jakubowscy​ – małżeństwo i architekci wnętrz, będą podążać za potrzebami i historią bohaterów programu. ​ Całość będzie niespodzianką dla jednego z członków rodziny, który nie będzie uczestniczył ​w przemianie, a zobaczy ją w finale.

  • PREMIERA: niedziela, 25 kwietnia, godz. 13:00

W programie „Mody na ogrody” Telewizja WP pokaże, ​że działkowe przestrzenie, mogą być prawdziwą oazą, miejscem, gdzie można świetnie spędzać czas z rodziną i przyjaciółmi. ​Widzowie zobaczą, że dostosowanie działek do swoich potrzeb wcale nie musi być drogim i czasochłonnym przedsięwzięciem. ​ W każdym odcinku prowadzący ​z pomocą fachowców i bohaterów pokaże, jak zmienić ogródek w prawdziwy miejski raj – i to w jeden weekend!

  • PREMIERA: niedziela, 23 maja, godz. 13:30

Program „Prosto z grilla” zainspiruje widzów do grillowania z pomysłem, opowie o technikach, patentach i trikach na oryginalne dania.  W każdym odcinku prowadzący przedstawi przepisy wraz z pysznymi dodatkami. Udowodni, że grillować można dosłownie wszystko. Nie ma ograniczeń, liczy się wyobraźnia i… technika. Grillowe spotkania czy biwaki przy ognisku, przy użyciu kilku prostych składników zmienią się w prawdziwą ucztę!

  • PREMIERA: sobota, 24 kwietnia, godz. 11:45

Trzeci sezon lubianego przez widzów formatu „1,2,3… Kabaret!” już w marcu w Telewizji WP! Premierowe skecze wspólne prezentowane przez trzy najlepsze kabarety, improwizacje i oryginalna konferansjerka Kabaretu Chyba z Piotrem „Gumą” Gumulcem. W trzecim sezonie po raz pierwszy pojawią się nowe postacie: pani Księgowa, która bardzo chce zostać prezenterką telewizyjną, i profesor Miód-Pitny, który – pytany lub nie – wypowiada się na każdy temat. W premierowym sezonie wystąpią m.in.: Jurki, Zachodni, Czesuaf, Ciach, Kałasznikof, Antoni Gorgoń Grucha, Formacja Chatelet, Formacja Kwiaty, Adam Grzanka, Bartosz Gajda, Laura Breszka, Tomasz Nowaczyk.

  • PREMIERA: piątek, 19 marca, godz. 22:00

Wiosną w Telewizji WP nie zabraknie też programów, które budzą już wielkie emocje w innych krajach.

10 lat młodsi w 10 dni” to program, w którym prowadzący zadba, by uczestnicy stali się pewni siebie oraz odzyskali wiarę we własne piękno. W programie „Gordon Ramsay: 24 godziny w piekle” tytułowy szef kuchni zrobi co w jego mocy, aby pomóc borykającym się z problemami restauracjom – w zaledwie 24 godziny. W programie Wyścigi Spartan wysportowani śmiałkowie udowodnią, że warto być w dobrej kondycji. Pięcioosobowe drużyny zmierzą się z najbardziej wyczerpującymi torami przeszkód.

Zgodnie z danymi Nielsen Audience Measurement, Telewizja WP w 2020 roku zanotowała rekordowy wynik 0,67% SHR w grupie komercyjnej 16-49. Wyprzedziła w ten sposób wszystkie kanały MUX8, również w dystrybucji naziemnej oraz kablowej. W sumie przez cały 2020 rok Telewizja WP dotarła do 9,5 mln widzów, co stanowi wzrost o 7 punktów procentowych w stosunku do 2019 roku.

Źródło: Wirtualna Polska

www.wp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pakiet Ukraina - 10 nowych kanałów w ofercie Vectry
Od 16 kwietnia 2024 roku Vectra, wiodący dostawca usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej w Polsce, wprowadza specjalną ofertę programową stworzoną z myślą o ukraińskich widzach. Nowy pakiet Ukraina obejmuje 10 programów w języku ukraińskim o różnorodnej tematyce — od wiadomości po rozrywkę, sport, edukację i programy dla dzieci.
II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764