logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Influencer marketing od A do Z” - Podręcznik i poradnik

  PR 12.04.2019, przeczytano 751 razy
ilustracjastrzałka

Polski rynek marketingu wzbogacił się o nową pozycję dotyczącą influencer marketingu.  Książka „Influencer marketing od A do Z” to jednocześnie podręcznik i poradnik. A IMM dołożył swoją cegiełkę współtworząc zestawienie prawie 200 inspirujących influencerów z 22 kategorii tematycznych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_influencer-marketing-od-a-do-z_---podrecznik-i-poradnik,382066,artykul.html

Szczypta teorii i spora porcja praktyki

„Influencer marketing od A do Z” to przede wszystkim praktyczny podręcznik, w którym można znaleźć odpowiedzi na pytania: „Jak przygotować skuteczną strategię?”, „Ile kosztuje influencer marketing?”, „Czy warto zatrudnić agencję, czy lepiej działać in-house?”, „Co powinno znaleźć się w umowie z influencerem?”, „Jak analizować efekty kampanii?” i wiele, wiele innych. Jeden z rozdziałów został w całości poświęcony realizacji kampanii w różnych branżach,  m.in. beauty, FMCG i technologicznej – wraz z przykładami polskich kampanii oraz polecanymi formatami. Do książki dołączone są także dodatkowe bonusy – wzory umów, raportu, briefu i przykładowej strategii. WhitePress zaprosił do współpracy 36 ekspertów, w tym Magdalenę Tokaj z IMM, którzy podzielili się swoimi komentarzami i wskazówkami.

Wyniki badania „Influencer marketing – efektywność i trendy 2019”

Czy wiesz, że w 2018 roku ponad 30% firm przeznaczało na współpracę z influencerami powyżej 5000 zł miesięcznie? Co więcej w tym roku prawie 50% marketerów zwiększyło budżet na realizację kampanii z internetowymi twórcami. W książce znajduje się obszerny raport i ciekawe dane z badania przeprowadzonego wśród 400 marketerów realizujących kampanie influencer marketingowe.

ilustracjastrzałka

11 case studies – m.in. ING, Play i ASUS

 Zastanawiasz się, czy influencer marketing się opłaca? Czy może jednak te działania są przeznaczone tylko dla największych marek? Autorzy książki we współpracy z firmami ASUS, Coffeedesk, Play, Citi Handlowy, NA-KD, Arkana, Cyfrowa Foto, notiOne, ALLNUTRITION, ING i Patronite zebrali twarde dane – ROI, zasięgi i opisy realizacji – które dadzą jasne odpowiedzi na te pytania. Żadnego mydlenia oczu – tylko konkrety.

Zestawienie 200 influencerów z 22 kategorii

Na deser WhitePress serwuje Influencer WhiteList, czyli zestawienie najbardziej inspirujących profili polskich influencerów przygotowane we współpracy z IMM. Lista zawiera tagi charakteryzujące poszczególnych twórców, a także wskaźniki takie jak zaangażowanie, współczynnik popularności, liczba wzmianek w mediach i ekwiwalent reklamowy.

Jesteś marketerem i szukasz sposobu na ulepszenie swoich kampanii, a może jako twórca chcesz spojrzeć temat influencer marketingu okiem marki? Ta książka jest dla Ciebie.

  • Książka jest już dostępna w sprzedaży TUTAJ

Nowe narzędzie od WhitePress

W czerwcu 2019 roku WhitePress udostępni marketerom nową wyszukiwarkę influencerów, w której znajdzie się ponad 8 tysięcy odpowiednio opisanych i skategoryzowanych profili twórców. Narzędzie nie tylko pozwoli na znalezienie właściwych osób do kampanii, ale przede wszystkim dostarczy pogłębionych danych analitycznych i umożliwi weryfikację realnych zasięgów influencerów. Oprogramowanie ma być odpowiedzią na wiele problemów dzisiejszego rynku, w tym na poruszane w książce kwestie fake followersów.

Źródło: Instytutu Monitorowania Mediów

www.imm.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy numer OOH magazine już na rynku
Na rynek trafił już najnowszy numer OOH magazine, niebawem pojawi się na biurkach marketingowców w całej Polsce. Z jego zawartością będzie można zapoznać się także 18 i 19 września podczas targów reklamy FestiwalMarketingu.pl w EXPO XXXI Warszawa.
Nowy Raport Dostawców z katalogiem targowym już na rynku
Kolejny Raport, który ukazał się na rynku, to jednocześnie katalog targowy największej w drugiej połowie roku imprezy branżowej – FestiwalDruku.pl. Na kolejnych stronach magazynu znajduje się szerokie kompendium informacji i zestawienie dostawców mediów i maszyn sektora poligrafii reklamowej. A na żywo będzie ich można spotkać już 18-19 września w EXPO XXI Warszawa.
Poradnik: Skuteczne działania w mediach społecznościowych
Newspoint przygotował poradnik „Skuteczne działania w social media” dla każdego marketera prowadzącego działania promocyjne na platformach social media. W 8 rozdziałach zostały zawarte porady mające na celu poprawne zdefiniowanie celów i KPI, zwiększenie skuteczności, polepszenie widoczności, prowadzenie systematycznej analityki i pomiaru efektów,...
E-book: Jak zbudować międzynarodową platformę e-commerce?
Według danych Eurostatu w 2018 roku aż 87 proc. obywateli UE korzystało z internetu, a z tej grupy 69 proc. dokonało tam zakupów. W efekcie e-konsumenci stanowią już 60 proc. mieszkańców krajów Wspólnoty, a co trzecia osoba w Unii kupuje poza krajem zamieszkania. Zdaniem firmy technologicznej e-point, obecna faza rozwoju e-commerce w Europie to najlepszy czas...
Raport Cyfrowa transformacja – marketing nowej ery
Na czym polega antropomorfizacja marki? Czego tak naprawdę poszukują konsumenci i jak kształtują się trendy społeczno-technologiczne na najbliższe lata? Darmowy raport Cyfrowa transformacja – marketing nowej ery ma pomóc w dostosowaniu strategię firmy do najnowszych trendów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764