logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Influencer marketing od A do Z” - Podręcznik i poradnik

  PR 12.04.2019, przeczytano 1811 razy
ilustracjastrzałka

Polski rynek marketingu wzbogacił się o nową pozycję dotyczącą influencer marketingu.  Książka „Influencer marketing od A do Z” to jednocześnie podręcznik i poradnik. A IMM dołożył swoją cegiełkę współtworząc zestawienie prawie 200 inspirujących influencerów z 22 kategorii tematycznych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_influencer-marketing-od-a-do-z_---podrecznik-i-poradnik,382066,artykul.html

Szczypta teorii i spora porcja praktyki

„Influencer marketing od A do Z” to przede wszystkim praktyczny podręcznik, w którym można znaleźć odpowiedzi na pytania: „Jak przygotować skuteczną strategię?”, „Ile kosztuje influencer marketing?”, „Czy warto zatrudnić agencję, czy lepiej działać in-house?”, „Co powinno znaleźć się w umowie z influencerem?”, „Jak analizować efekty kampanii?” i wiele, wiele innych. Jeden z rozdziałów został w całości poświęcony realizacji kampanii w różnych branżach,  m.in. beauty, FMCG i technologicznej – wraz z przykładami polskich kampanii oraz polecanymi formatami. Do książki dołączone są także dodatkowe bonusy – wzory umów, raportu, briefu i przykładowej strategii. WhitePress zaprosił do współpracy 36 ekspertów, w tym Magdalenę Tokaj z IMM, którzy podzielili się swoimi komentarzami i wskazówkami.

Wyniki badania „Influencer marketing – efektywność i trendy 2019”

Czy wiesz, że w 2018 roku ponad 30% firm przeznaczało na współpracę z influencerami powyżej 5000 zł miesięcznie? Co więcej w tym roku prawie 50% marketerów zwiększyło budżet na realizację kampanii z internetowymi twórcami. W książce znajduje się obszerny raport i ciekawe dane z badania przeprowadzonego wśród 400 marketerów realizujących kampanie influencer marketingowe.

ilustracjastrzałka

11 case studies – m.in. ING, Play i ASUS

 Zastanawiasz się, czy influencer marketing się opłaca? Czy może jednak te działania są przeznaczone tylko dla największych marek? Autorzy książki we współpracy z firmami ASUS, Coffeedesk, Play, Citi Handlowy, NA-KD, Arkana, Cyfrowa Foto, notiOne, ALLNUTRITION, ING i Patronite zebrali twarde dane – ROI, zasięgi i opisy realizacji – które dadzą jasne odpowiedzi na te pytania. Żadnego mydlenia oczu – tylko konkrety.

Zestawienie 200 influencerów z 22 kategorii

Na deser WhitePress serwuje Influencer WhiteList, czyli zestawienie najbardziej inspirujących profili polskich influencerów przygotowane we współpracy z IMM. Lista zawiera tagi charakteryzujące poszczególnych twórców, a także wskaźniki takie jak zaangażowanie, współczynnik popularności, liczba wzmianek w mediach i ekwiwalent reklamowy.

Jesteś marketerem i szukasz sposobu na ulepszenie swoich kampanii, a może jako twórca chcesz spojrzeć temat influencer marketingu okiem marki? Ta książka jest dla Ciebie.

  • Książka jest już dostępna w sprzedaży TUTAJ

Nowe narzędzie od WhitePress

W czerwcu 2019 roku WhitePress udostępni marketerom nową wyszukiwarkę influencerów, w której znajdzie się ponad 8 tysięcy odpowiednio opisanych i skategoryzowanych profili twórców. Narzędzie nie tylko pozwoli na znalezienie właściwych osób do kampanii, ale przede wszystkim dostarczy pogłębionych danych analitycznych i umożliwi weryfikację realnych zasięgów influencerów. Oprogramowanie ma być odpowiedzią na wiele problemów dzisiejszego rynku, w tym na poruszane w książce kwestie fake followersów.

Źródło: Instytutu Monitorowania Mediów

www.imm.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sojusznik czy wróg? Dwie twarze kryzysu w digital public relations
55% specjalistów zajmujących się komunikacją uważa, że w bieżącym roku organizacjom, dla których pracują może zagrażać kryzys.
Influenza. Mroczny świat influencerów: Jakub Wątor prześwietla branżę influencerską
10 kwietnia swoją premierę ma książka Jakuba Wątora „Influenza. Mroczny świat influencerów” wydana przez Wydawnictwo Agora. Autor prześwietla polską branżę influencerską i przygląda się karierom wpływowych twórców internetowych, m.in. Friza, Boxdela, Fagaty, Krzysztofa Gonciarza, Marty Linkiewicz, Żurnalisty, Andziax i wielu...
Raport Aplikuj.pl o upskillingu i reskillingu
Według danych z najnowszego raportu Aplikuj.pl radykalna modyfikacja kariery zawodowej jest zjawiskiem równie częstym, co rozwój na obecnym stanowisku. Czy możemy już mówić o nowym trendzie na polskim rynku pracy? IAB Polska oraz Standard kwalifikacji digital marketingowych DIMAQ zostali patronami honorowymi raportu.
 Marketing w wyszukiwarkach dla NGO - poradnik
O co zadbać, aby pojawiać się w wynikach wyszukiwania? Gdzie szukać pomysłów i jak pisać treści, aby Google chciało je wyświetlać? Jak reklamować swoją organizację bez nadwerężania budżetu? Grupa Robocza SEM IAB Polska opracowała pierwszy przewodnik po marketingu w wyszukiwarkach skierowany do specjalistów z organizacji pozarządowych.
Jak reklamować organizację w internecie bez dużego budżetu? Poradnik
Widoczność w internecie to dziś „być albo nie być” nie tylko dla podmiotów komercyjnych, ale także dla organizacji pozarządowych, których model finansowania nie pozwala na przeznaczanie dużych budżetów na marketing. Tzw. trzeci sektor nie jest jednak skazany na internetowy niebyt. Przeciwnie, eksperci Grupy Roboczej SEM IAB Polska podpowiadają...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764