logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Informacje o tej reklamie”: nowa funkcja Tiktoka, która zwiększy przejrzystość reklam

  PR 24.05.2022, przeczytano 226 razy
ilustracjastrzałka

Bezpieczeństwo użytkowników to priorytet TikToka. Platforma dokłada starań, by zachować transparentność w zakresie sposobu gromadzenia, wykorzystywania i udostępniania danych reklamowych. Z tą myślą firma wprowadziła najnowszą funkcję „Informacje o tej reklamie”, która pozwoli społeczności TikToka dowiedzieć się więcej na temat personalizacji reklam.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_informacje-o-tej-reklamie_%3A-nowa-funkcja-tiktoka%2C-ktora-zwiekszy-przejrzystosc-reklam,395984,artykul.html

Funkcja „Informacje o tej reklamie” to kolejny krok platformy w stronę zwiększania przejrzystości jej praktyk reklamowych. Ma pomóc użytkownikom w zrozumieć jak działają reklamy na TikToku. Dzięki funkcji każdy członek platformy może kliknąć w dowolną reklamę, która pojawi się w jego kanale i dowiedzieć się, dlaczego to właśnie on jest jej odbiorcą.

Jak działa funkcja „Informacje o tej reklamie”?

Najnowszą funkcję TikToka znaleźć można klikając w opcję „Udostępnij” znajdującą się w prawym, dolnym roku reklamy lub po dłuższym naciśnięciu na reklamę. Dzięki niej użytkownik może:

  • Zapoznać się z parametrami, które zostały wykorzystane do wyświetlenia mu danej reklamy (np. wiek przypisany do konta użytkownika zgodny z kryteriami wyświetlania reklamy ustawionymi przez reklamodawcę czy też jego zainteresowania)
  • Uzyskać dostęp do ustawień personalizacji reklam i wprowadzić zmiany swoich preferencji
  • Przejść do strony „Reklamy a Twoje dane”, która pomoże mu zrozumieć, w jaki sposób TikTok wykorzystuje jego dane do celów reklamowych.

Funkcja „Informacje o tej reklamie” dostępna jest już w Europie, a w najbliższych tygodniach korzystać będzie mogła z niej społeczność TikToka na całym świecie.

TikTok nieustannie dąży do zwiększania przejrzystości reklam i tworzenia bezpiecznej przestrzeni do kreatywnego wyrażania siebie. W tym celu podejmuje szereg kroków, by chronić prywatność i dane swoich użytkowników. Platforma zapowiada prace nad kolejnymi narzędziami pomagającymi członkom społeczności zrozumieć, dlaczego widzą określone reklamy, rozszerzać swoje rozwiązania na nowych rynkach i kontynuować współprace z partnerami branżowymi w celu poszukiwania bardziej innowacyjnych rozwiązań w zakresie przejrzystości reklam.

Źródło: TikTok

www.tiktok.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Isa Soares Tonight”: nowy program informacyjny CNN International
CNN International zapowiada nowy program informacyjny „Isa Soares Tonight”, który poprowadzi wyróżniona Emmy dziennikarka Isa Soares. Program wejdzie do europejskiej ramówki stacji 4 lipca i będzie nadawany w regionie EMEA na żywo z siedziby CNN w Londynie co tydzień o godz. 20:00 CET.
Już od najbliższego poniedziałku, 4 lipca br. w ramówce Radia TOK FM znajdą się dwa nowe programy. Audycje „Przewodnik o podróżach” oraz „Przewodnik o kuchni” to nowe, letnie propozycje dla słuchaczy stacji. W czasie wakacji na antenie Radia TOK FM pojawi się również dodatkowe wydanie programu „Jeszcze Więcej Sportu”, a zmianie...
63 proc. ankietowanych dziewcząt doświadczyło różnych form nękania w mediach społecznościowych. 38 proc. osób z niepełnosprawnościami padło ofiarą mowy nienawiści w ciągu 12 miesięcy poprzedzających badanie – czytamy w raporcie Think Tanku Parlamentu Europejskiego.
Patrycja Pupiec z redakcji Poradnikzdrowie.pl została laureatką I nagrody w kategorii „Nowotwór - przełamać strach, wygrać życie”. Nasza redakcyjna koleżanka została nagrodzona za artykuł „Ignorancja a może niewiedza? Dlaczego kobiety umierają na raka?”.
Od 28 czerwca anglojęzyczny kanał TVP World jest dostępny bezpłatnie dla odbiorców telewizji naziemnej w Estonii.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764