logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Isa Soares Tonight”: nowy program informacyjny CNN International

  PR 01.07.2022, przeczytano 223 razy
ilustracja

CNN International zapowiada nowy program informacyjny „Isa Soares Tonight”, który poprowadzi wyróżniona Emmy dziennikarka Isa Soares. Program wejdzie do europejskiej ramówki stacji 4 lipca i będzie nadawany w regionie EMEA na żywo z siedziby CNN w Londynie co tydzień o godz. 20:00 CET.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_isa-soares-tonight_%3A-nowy-program-informacyjny-cnn-international,396472,artykul.html

Pochodząca z Portugalii oraz biegle mówiąca po hiszpańsku korespondentka międzynarodowa i dziennikarka Isa Soares raportowała wydarzenia z Ameryki Łacińskiej i Europy Południowej. Odegrała także kluczową rolę w relacjach CNN z wojny w Ukrainie.

W programie „Isa Soares Tonight” będą poruszane bieżące tematy ze świata polityki, biznesu i kultury. W wieczornym wydaniu dziennikarze CNN porozmawiają również z ekspertami, aby ułatwić widzom zrozumienie wydarzeń kształtujących naszą teraźniejszość i przyszłość.

- Przez ponad 20 lat miałam przywilej rzucać światło na istotne dla ludzkości wydarzenia, relacjonować trud i poświęcenia, towarzyszące jednym z najbardziej chwytających za serce historiom naszych czasów – mówi Soares. - Od Wenezueli przez Kolumbię i Hiszpanię, po Ukrainę, podróżowałam po świecie, aby oddać głos tym, których nie słychać. W programie Isa Soares Tonight nadal będę pociągać do odpowiedzialności rządzących i kształtować uczciwe, mądre i dogłębne dziennikarstwo w czasach wielkiej niepewności i podziałów – dodaje.

CNN International wprowadza również zmiany w paśmie porannym, uruchamiając „CNN Newsroom z Maxem Fosterem”. Nadawany na całym świecie program o godz. 10:00 CET zarówno na CNN International jak i CNN/US, „CNN Newsroom” będzie bazował na doświadczeniu Fostera w relacjonowaniu najważniejszych wydarzeń w Wielkiej Brytanii i całej Europie oraz jego ekskluzywnym dostępie do najgłośniejszych nazwisk w europejskiej polityce i kulturze.

- Wraz ze startem Isa Soares Tonight i przeniesieniem CNN Newsroom z Maxem Fosterem, w centrum naszej odświeżonej porannej i wieczornej ramówki stawiamy europejskich widzów – mówi Meara Erdozain, starsza wiceprezeska ds. programowych CNN International. - Isa i Max są wyjątkowymi, doświadczonymi dziennikarzami z oryginalnym spojrzeniem na historie, które przemawiają do widzów w Europie i poza nią. Ich ciepły, angażujący styl i empatyczne opowiadanie historii pomogą przeprowadzić widzów przez kluczowe informacje dnia.

Źródło: CNN International

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Platforma VOD Flixclassic dostępna w Samsung Smart TV
Platforma VOD FlixClassic, która gromadzi klasyki kina z całego świata jest już dostępna jako aplikacja na Samsung Smart TV z systemem Tizen.
AUDIENCE CPC to nowa oferta reklamowa Grupy ZPR Media wykorzystująca potencjał 1st party data, czyli danych własnych wydawcy. Mając świadomość zmian zachodzących w podejściu do prywatności w sieci i ograniczeń możliwości „obserwowania” zachowań Użytkownika w Internecie, proponujemy zakup przestrzeni reklamowej w oparciu o zweryfikowane wskaźniki jakościowe oraz...
Podcasty są medium coraz chętniej wybieranym nie tylko przez polskich słuchaczy, ale też przez reklamodawców. Sprzyja temu wysoki poziom akceptacji treści promocyjnych związanych z seriami podcastowymi, co potwierdzają wyniki trzeciej edycji raportu „Słuchacz podcastów w Polsce”, stworzonego przez zespół Tandem Media z Grupy Radiowej Agory.  
Wyborcza.pl i Storytel łączą siły. Od sierpnia 2022 r. dwie subskrypcje - pakiet Premium Wyborcza.pl i pakiet Unlimited Storytel dostępne będą w atrakcyjnej, konkurencyjnej cenie 55 zł*. W ramach łączonej usługi subskrybenci będą mogli sięgnąć do sprawdzonych informacji, nagradzanych reportaży, wywiadów z nietuzinkowymi gośćmi i wielu innych tekstów w serwisach...
Aleph i Reddit będą wspólnie obsługiwać reklamodawców
Aleph Group, Inc, globalny dostawca reklamy digital w krajach rozwijających się (“emerging countries”), ogłosił właśnie globalne partnerstwo sprzedażowe z platformą Reddit. Celem partnerstwa jest zapewnienie jak najefektywniejszych rozwiązań partnerom reklamowym w Europie i Azji Środkowej, w obliczu szybkiego rozwoju Reddit na całym świecie.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764