logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„It's my life! To moje życie" nowym reality TTV

  PR 24.08.2020, przeczytano 984 razy
ilustracjastrzałka

Jesienią na antenie TTV reality, w którym piątka nieznajomych decyduje się razem zamieszkać w wynajmowanym mieszkaniu w Krakowie. Łączy ich jedno - chcą zacząć żyć na własny rachunek - bez kontroli, rad i instrukcji. Zdjęcia do programu powstały w Krakowie, format na antenie stacji pojawi się we wrześniu tego roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_it-s-my-life%21-to-moje-zycie_-nowym-reality-ttv,388195,artykul.html

Kraków to miasto studentów, knajp, imprez, letniego kina, ale też wielu możliwości. Uczestnicy programu to młodzi ludzie, którzy szukają zmiany w życiu. Jedni chcą wyprowadzić się od rodziców i zacząć samodzielne życie, inni dostać ciekawą pracę i zarabiać własne pieniądze. Teraz zamieszkają razem. Nie znają się i nigdy wcześniej się nie widzieli. Będą musieli dzielić ze sobą nie tylko pokoje, kuchnię i łazienkę, ale też rachunki. Na start mają do zapłacenia czynsz i kaucję za wynajem, potem dojdą inne, codzienne wydatki. Czy podzielą się nimi, zależy tylko od nich. Każdy uczestnik dostanie na start jednorazowe wsparcie finansowe (kwotę odpowiadającą pensji minimalnej), pieniądze te mogą wydać jak chcą.

Młodzi ludzie, którzy chcą zmienić swoje życie – przeprowadzić się do innego miasta, czy zmienić pracę - oprócz odwagi potrzebują odpowiedniego zaplecza finansowego. Nie wszyscy są jednak w tak komfortowej sytuacji, by od razu wynająć samemu mieszkanie i mieć na swoje potrzeby. W tym programie uważnie śledzić będziemy losy piątki bohaterów i ich determinację, aby samodzielnie poradzić sobie w dużym mieście. Dodatkowo, oprócz ich starań o przebicie się na rynku pracy,  chcemy pokazać ich życie „po godzinach”, jak się odnajdą obcym mieście.  Dla każdego z nich samodzielność, dojrzałość w tych niepewnych czasach oznacza co innego, inne decyzje, inne wybory. - komentuje Lidia Kazen, dyrektor programowa TTV.

Kamery programu będą towarzyszyć bohaterom na każdym kroku. Mogą ich odwiedzać znajomi i rodzina, do dyspozycji mają również nieograniczony dostęp do swoich telefonów i Internetu. Po miesiącu będą musieli jednak zdecydować, czy zostają na kolejny - czy stać ich na wynajęcie mieszkania, czy nadal chcą mieszkać razem? Ten eksperyment odkryje, z jakimi problemami mierzą się młodzi ludzie (w wieku od 18 do 30 lat), którzy swoje marzenia postanowili zrealizować właśnie teraz – w dobie epidemii i niepewnej przyszłości.

Premiera serii na antenie stacji już 1 września. W każdy wtorek o godz. 22:00 stacja wyemituje dwa odcinki reality. Za jego produkcję odpowiada firma Django Media.

Źródło: TVN S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pakiet Ukraina - 10 nowych kanałów w ofercie Vectry
Od 16 kwietnia 2024 roku Vectra, wiodący dostawca usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej w Polsce, wprowadza specjalną ofertę programową stworzoną z myślą o ukraińskich widzach. Nowy pakiet Ukraina obejmuje 10 programów w języku ukraińskim o różnorodnej tematyce — od wiadomości po rozrywkę, sport, edukację i programy dla dzieci.
II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764