logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Jak będzie” - Gazeta.pl szuka odpowiedzi w nowym cyklu wywiadów

  PR 01.06.2020, przeczytano 470 razy
ilustracjastrzałka

W poniedziałek, 1 czerwca br. Gazeta.pl rozpoczyna cykl rozmów z ekspertami poświęconych kondycji świata po pandemii. Serię „Jak będzie” otwiera wywiad Grzegorza Sroczyńskiego z Marią Liburą, specjalistką od służby zdrowia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_jak-bedzie_---gazeta.pl-szuka-odpowiedzi-w-nowym-cyklu-wywiadow,387239,artykul.html

‑ Pandemia koronawirusa zburzyła świat, jaki znaliśmy, a jednocześnie rozpoczęła procesy, których skutki możemy jeszcze długo odczuwać. Dla niektórych oznacza ona jedynie konieczność ograniczania kontaktów międzyludzkich, dla innych wiąże się ze stratą pracy, chorobą, a nawet śmiercią. Stopniowe „odmrażanie” gospodarki i luzowanie obostrzeń nie oznacza, że świat będzie znów taki sam, jak przedtem. Wiele osób zadaje sobie więc pytanie - jak będzie. Postaramy się na nie odpowiedzieć w nowym cyklu Gazeta.pl ‑ tłumaczy Marcin Kozłowski, dziennikarz Gazeta.pl i koordynator projektu.

Eksperci zaproszeni przez redakcję portalu w jasny i konkretny sposób nie tylko zdiagnozują to, co dzieje się wokół nas. Wspólnie zastanowią się także nad tym, czego możemy spodziewać się w perspektywie najbliższych miesięcy, a nawet lat. Postarają się odpowiedzieć na pytania m.in., jak pandemia wpłynie na nasze dalsze życie i jak zmieni rynek pracy, edukację czy służbę zdrowia. W gronie rozmówców Gazeta.pl są m.in.: Agata Łuczyńska, prezeska Fundacji Szkoła z Klasą czy Andrzej Kubisiak, ekspert rynku pracy z Polskiego Instytutu Ekonomicznego.

W otwierającej cykl rozmowie o służbie zdrowia po pandemii Maria Libura, kierowniczka Zakładu Dydaktyki i Symulacji Medycznej Collegium Medicum Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie, mówi Grzegorzowi Sroczyńskiemu ‑ Marzenie o prostej reformie to kolejny przykład narracji, która pozwala nam zaciemniać rzeczywistość. Dzięki temu można wielu rzeczy nie widzieć i poszukiwać w nieskończoność pięknych, eleganckich i ogólnikowych rozwiązań, którym wszyscy przyklasną. Prawdziwa reforma będzie długa i trudna, gdyż ujawni wiele braków i konfliktów, stawiając rządzących, zawody medyczne i społeczeństwo przed trudnymi wyborami.

Treści wywiadów będą publikowane do końca tygodnia i eksponowane na stronie głównej Gazeta.pl. Towarzyszyć będzie im promocja w mediach społecznościowych obejmująca specjalnie zaprojektowane formaty graficzne z najważniejszymi cytatami z rozmów.

Cykl „Jak będzie” to już kolejny przykład realizacji redakcyjnej deklaracji Gazeta.pl na nowe czasy. Jednym z jej elementów jest obietnica poszukiwania odpowiedzi na ważne pytania - u źródła i bezpośrednio od ekspertów: lekarzy, ekonomistów i innych specjalistów.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
KRRiT: Sygnał Radia Maryja zakłócano z Rosji
Sekretarz Wykonawczy IGO EUTELSAT informuje Przewodniczącego KRRiT:
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764