logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Jak mieszkasz, Warszawo” – nowy cykl „Gazety Stołecznej”

  PR 23.09.2021, przeczytano 419 razy

Już w najbliższy piątek, 24 września br. na łamach warszawskiego wydania „Gazety Wyborczej” rozpocznie się nowy cykl redakcyjny pt. „Jak mieszkasz, Warszawo”. Artykuły poświęcone tematyce mieszkaniowej, nowym zjawiskom oraz trendom specyficznym dla stolicy publikowane będą w każdy piątek oraz poniedziałek w „Gazecie Stołecznej” oraz w serwisie Warszawa.wyborcza.pl.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_jak-mieszkasz%2C-warszawo_-%E2%80%93-nowy-cykl-_gazety-stolecznej_,393104,artykul.html

Zakup mieszkania to obecnie jeden z najgorętszych tematów w Warszawie – mimo stale rosnących cen metra kwadratowego popyt na tego typu nieruchomości w stolicy nie maleje. Dziennikarze warszawskiej „Wyborczej” postanowili więc przyjrzeć się z bliska tej kwestii i w ramach cyklu pt. „Jak mieszkasz, Warszawo” opisywać będą, w których dzielnicach ceny nieruchomości są najwyższe, a gdzie jeszcze można kupić mieszkanie, nie zadłużając się do końca życia. Redakcja opowie też o nowych, ogromnych osiedlach, które budowane są w całym mieście oraz ich mieszkańcach, którzy żyją na placach budowy i na walizkach, niczym ludzie wprowadzający się do pierwszych bloków na Ursynowie w czasach PRL-u. Opisze również tzw. miasteczka w mieście, będące enklawą klasy średniej.  

Dodatkowo, w ramach nowego cyklu czytelnicy i czytelniczki „Wyborczej” znajdą na łamach dziennika informacje dotyczące nowych planów inwestycyjnych w Warszawie. Reporterzy pojadą też do mniejszych miast pod stolicą, gdzie przybywa nowych osiedli mieszkaniowych – spróbują odpowiedzieć m.in. na pytanie, czy coraz chętniej przeprowadzamy się poza granice miasta, ponieważ w stolicy jest za drogo, a może jest odwrotnie – za rogatkami Warszawy wcale nie jest już taniej, ale pandemia zweryfikowała nasze oczekiwania i teraz bardziej cenimy inne rzeczy niż np. łatwy dojazd do centrum.

Redakcja „Gazety Stołecznej” poświęci również sporo miejsca tzw. „patodeweloperce” i coraz mniejszym metrażom mieszkań, które wystawiane są na sprzedaż oraz nowym domom wyrastającym kilka metrów od okien starych bloków.  

Od piątku, 24 września br. wszystkie materiały z cyklu „Jak mieszkasz, Warszawo” znaleźć będzie można w piątkowych oraz poniedziałkowych wydaniach „Gazety Stołecznej”, a także w serwisie Warszawa.wyborcza.pl.    

Cykl „Jak mieszkasz, Warszawo” wspiera promocja w prasie (lokalne wydanie „Gazety Wyborczej”), w internecie (Warszawa.wyborcza.pl, Facebook i Instagram) oraz w radiu. Działania reklamowe przygotował i zaplanował zespół promocji „Gazety Wyborczej”.  

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764