logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Jak mieszkasz, Warszawo” – nowy cykl „Gazety Stołecznej”

  PR 23.09.2021, przeczytano 309 razy

Już w najbliższy piątek, 24 września br. na łamach warszawskiego wydania „Gazety Wyborczej” rozpocznie się nowy cykl redakcyjny pt. „Jak mieszkasz, Warszawo”. Artykuły poświęcone tematyce mieszkaniowej, nowym zjawiskom oraz trendom specyficznym dla stolicy publikowane będą w każdy piątek oraz poniedziałek w „Gazecie Stołecznej” oraz w serwisie Warszawa.wyborcza.pl.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_jak-mieszkasz%2C-warszawo_-%E2%80%93-nowy-cykl-_gazety-stolecznej_,393104,artykul.html

Zakup mieszkania to obecnie jeden z najgorętszych tematów w Warszawie – mimo stale rosnących cen metra kwadratowego popyt na tego typu nieruchomości w stolicy nie maleje. Dziennikarze warszawskiej „Wyborczej” postanowili więc przyjrzeć się z bliska tej kwestii i w ramach cyklu pt. „Jak mieszkasz, Warszawo” opisywać będą, w których dzielnicach ceny nieruchomości są najwyższe, a gdzie jeszcze można kupić mieszkanie, nie zadłużając się do końca życia. Redakcja opowie też o nowych, ogromnych osiedlach, które budowane są w całym mieście oraz ich mieszkańcach, którzy żyją na placach budowy i na walizkach, niczym ludzie wprowadzający się do pierwszych bloków na Ursynowie w czasach PRL-u. Opisze również tzw. miasteczka w mieście, będące enklawą klasy średniej.  

Dodatkowo, w ramach nowego cyklu czytelnicy i czytelniczki „Wyborczej” znajdą na łamach dziennika informacje dotyczące nowych planów inwestycyjnych w Warszawie. Reporterzy pojadą też do mniejszych miast pod stolicą, gdzie przybywa nowych osiedli mieszkaniowych – spróbują odpowiedzieć m.in. na pytanie, czy coraz chętniej przeprowadzamy się poza granice miasta, ponieważ w stolicy jest za drogo, a może jest odwrotnie – za rogatkami Warszawy wcale nie jest już taniej, ale pandemia zweryfikowała nasze oczekiwania i teraz bardziej cenimy inne rzeczy niż np. łatwy dojazd do centrum.

Redakcja „Gazety Stołecznej” poświęci również sporo miejsca tzw. „patodeweloperce” i coraz mniejszym metrażom mieszkań, które wystawiane są na sprzedaż oraz nowym domom wyrastającym kilka metrów od okien starych bloków.  

Od piątku, 24 września br. wszystkie materiały z cyklu „Jak mieszkasz, Warszawo” znaleźć będzie można w piątkowych oraz poniedziałkowych wydaniach „Gazety Stołecznej”, a także w serwisie Warszawa.wyborcza.pl.    

Cykl „Jak mieszkasz, Warszawo” wspiera promocja w prasie (lokalne wydanie „Gazety Wyborczej”), w internecie (Warszawa.wyborcza.pl, Facebook i Instagram) oraz w radiu. Działania reklamowe przygotował i zaplanował zespół promocji „Gazety Wyborczej”.  

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wyborcza.pl uruchamia 33. serwis lokalny Kalisz.wyborcza.pl
Od 27 października 2021 r. czytelnicy i czytelniczki Wyborcza.pl będą mieć do dyspozycji kolejny serwis z informacjami lokalnymi – tym razem dotyczącymi Kalisza i okolic. Pod adresem Kalisz.wyborcza.pl znajdą treści poświęcone miastu i regionowi. Na miejscu pracuje zespół dziennikarski, wspierany przez redakcję poznańską „Gazety Wyborczej”.  
Najnowsza wersja aplikacji mobilnej TOK FM została zintegrowana z Android Auto. Dzięki temu użytkownicy samochodów z tym systemem mogą słuchać programu stacji na żywo oraz podcastów w jeszcze wygodniejszy i bezpieczniejszy sposób, również wtedy, gdy znajdują się poza zasięgiem tradycyjnych nadajników radiowych. To już kolejna nowość w ofercie...
Czy Paypal przejmie Pinteresta i znacząco przyspieszy rozwój social commerce?
45 mld dolarów – tyle może wynieść zakup platformy społecznościowej Pinterest Inc przez PayPal Holdings Inc – amerykańskiego giganta systemu płatności elektronicznych. Jeśli informacje się potwierdzą i negocjacje obu stron zakończą się powodzeniem, może to być największa transakcja w historii PayPala. W Polsce social commerce już rośnie w siłę –...
Tempo życia nie zwalnia, a my stajemy się coraz bardziej multitaskingowi. Ta wielozadaniowość ze sfery zawodowej przeszła również do życia codziennego i definiuje sposób w jaki spędzamy czas. Jak pokazują dane, ponad 9 na 10 polskich internautów to multiscreenersi cyfrowi. Co to oznacza? Nic innego jak to, że pierwszym i drugim ekranem są coraz częściej urządzenia mobilne a...
TikTok for Business – efektywna platforma mediowa, po raz pierwszy została partnerem jednego z najważniejszych wydarzeń marketingowych w Polsce – Gali Effie Awards Poland 2021. Podczas spotkania goście będą mogli skorzystać z unikatowej strefy TikToka, w której spędzą czas w pozytywnym miejscu pełnym rozrywki i gdzie poczują unikalne doświadczenie platformy. Gala...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764