logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Jedenaste: Nie produkuj śmieci” – rusza 21. konkurs Galerii Plakatu AMS

   19.10.2020, przeczytano 1349 razy
ilustracjastrzałka

W 2020 roku zadaniem uczestników konkursu organizowanego przez AMS jest zaprojektowanie plakatu na temat ograniczenia produkcji śmieci. Partnerem głównym tej edycji jest Miasto Stołeczne Warszawa, zaś głównym patronem Gazeta.pl.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_jedenaste%3A-nie-produkuj-smieci_-%E2%80%93-rusza-21.-konkurs-galerii-plakatu-ams,388852,artykul.html

– Śmieci wokół nas przybywa w zastraszającym tempie. Powinniśmy nauczyć się lepiej je segregować, kompostować, przetwarzać, ale także być bardziej eko, kupować „z głową” i własną torbą wielorazowego użytku – mówi Grażyna Gołębiowska, Dyrektor Marketingu AMS. – Poprzez nasz konkurs chcemy jak zawsze zwrócić uwagę na współczesny, istotny problem, zachęcić do refleksji i zmiany postaw – dodaje.

Konkurs Galerii Plakatu AMS ma charakter otwarty. Prace można składać do 17 listopada 2020 r., przesyłając je na adres audytora konkursu Ernst & Young Audyt, Rondo ONZ 1, 00-124 Warszawa (tel.+48 22 557 7000). Na kopertach należy dodać: KONKURS GALERII PLAKATU AMS.

Werdykt jury poznamy 11 grudnia 2020 roku, a zwycięskie prace będzie można oglądać na citylightach AMS w całej Polsce w 2021 roku.

Wyboru laureatów dokona jury w składzie:

  • Małgorzata Augustyniak, wiceprezes AMS
  • Maciej Buszewicz, artysta grafik, profesor ASP w Warszawie
  • Aleksandra Jasionowska, Wydział Projektowania Graficznego w Biurze Marketingu Miasta st. Warszawy
  • Magdalena Karpińska, kierownik marketingu i strategii marki Gazeta.pl
  • Janusz Górski, artysta grafik, profesor ASP w Gdańsku, kurator Galerii Plakatu AMS
  • Filip Tofil, artysta grafik, Creative Director Syfon Studio, członek zarządu STGU

Nadzór na prawidłowym przebiegiem konkursu sprawuje audytor konkursu EY Audyt Polska. Partnerem głównym tej edycji jest Miasto Stołeczne Warszawa, zaś partnerami konkursu są Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR oraz Klub Twórców Reklamy (KTR). Patronem głównym jest Gazeta.pl, a patroni medialni to: „Gazeta Wyborcza”, Wyborcza.pl, Radio TOK FM oraz Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej.

Źródło: AMS

www.ams.com.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rebranding Autopay, jednego z liderów polskiego rynku płatniczego, został nagrodzony dwiema statuetkami - złotą i srebrną - podczas Transform Awards Europe 2024. Teraz ma szansę na wyróżnienie globalne.
Agencja eventowa El Padre już po raz czwarty zdobyła tytuł Agencji Roku w konkursie organizowanym przez Meeting Planner. Z uroczystej gali rozdania nagród zespół wrócił również ze statuetką w kategorii Kongres.
Transform Awards: 5 londyńskich statuetek dla Touchideas
Agencja Touchideas zdobyła aż pięć statuetek podczas jubileuszowej XV edycji międzynarodowego konkursu Transform Awards 2024, który zakończył się właśnie w Londynie.
Zwycięzcy Sony World Photography Awards 2024
Podczas uroczystej gali w Londynie World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców klasyfikacji generalnej konkursu Sony World Photography Awards 2024. Odbywająca się już po raz 17. ceremonia wręczenia nagród jest ważnym corocznym wydarzeniem, które ma na celu wyróżnienie najlepszych fotografów i zaprezentowanie zdjęć i historii, które w...
Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764