logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Jednaplaneta. Jednożycie. Powietrze” - nowa odsłona projektu Gazety Wyborczej

  PR 20.11.2020, przeczytano 994 razy
ilustracja

Kryzys klimatyczny i środowiskowy ma różne oblicza, a jego integralną częścią jest walka z zanieczyszczeniem powietrza - właśnie ta kwestia będzie przedmiotem drugiej części projektu środowiskowego „Gazety Wyborczej". Artykuły w tej odsłonie cyklu „JednaPlaneta.JednoŻycie" będą ukazywać od 20 listopada br. do marca 2021 r. na łamach dziennika oraz w serwisie Wyborcza.pl.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_jednaplaneta.-jednozycie.-powietrze_---nowa-odslona-projektu-gazety-wyborczej,389257,artykul.html

W czerwcu br. „Gazeta Wyborcza" rozpoczęła projekt „JednaPlaneta.JednoŻycie - patrzymy w przyszłość, ale działamy tu i teraz". To cykl, w którym dziennikarze, powołując się na wiarygodne i rzetelne wyniki badań oraz opinie ekspertów, piszą o katastrofie klimatycznej. Jednocześnie szukają rozwiązań, które pojedynczy człowiek, duża organizacja czy samorząd mogą wdrożyć, aby sprostać środowiskowym wyzwaniom, z jakimi przychodzi nam się mierzyć - zarówno w skali globalnej, jak i lokalnej.

Tematem pierwszej odsłony cyklu „JednaPlaneta.JednoŻycie" były woda i wyzwania środowiskowe z nią związane. Redakcja wraz z ekspertami skupiła się na edukowaniu Polaków na temat kurczących się zasobów wody pitnej w kraju i na świecie, poszukując możliwości jej oszczędzania m.in. poprzez retencję, rozwój technologii, ale też prostą zmianę codziennych nawyków.

Od 20 listopada 2020 r., w kolejnej odsłonie cyklu, tematem przewodnim będzie powietrze. Do marca 2021 r. dziennikarze „Gazety Wyborczej" wspólnie z ekspertami Porozumienia Branżowego na rzecz Efektywności Energetycznej (POBE) będą wyjaśniać m.in. zapisy Zielonego Nowego Ładu Unii Europejskiej - najważniejszego w ostatnich dekadach projektu ekologicznego w Europie. Opowiedzą również o smogu, jego wpływie na nasze zdrowie i rozwiązaniach, dzięki którym każdy może przyczyniać się do zmniejszania emisji dwutlenku węgla do atmosfery. Teksty te będzie można czytać na łamach dziennika oraz na stronie akcji - w serwisie Wyborcza.pl.

Partnerem merytorycznym akcji jest Porozumienie Branżowe na rzecz Efektywności Energetycznej. Partnerami wspierającymi projekt są Kompania Piwowarska i Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego

„Gazeta Wyborcza" od dłuższego czasu zachęca swoich czytelników do wykazywania bardziej prośrodowiskowych postaw, m.in. w cotygodniowym Newsletterze ekologicznym, do którego można zapisać się na stronie: Wyborcza/newslettery.

Projekt „JednaPlaneta.JednoŻycie" wspiera promocja w prasie („Gazeta Wyborcza" i jej tygodniki) oraz w internecie (Wyborcza.pl, Facebook i Instagram) i newsletterach Wyborcza.pl. Działania reklamowe przygotował i zaplanował zespół działu marketingu i reklamy „Gazety Wyborczej".

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764