logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Jednaplaneta. Jednożycie. Powietrze” - nowa odsłona projektu Gazety Wyborczej

  PR 20.11.2020, przeczytano 993 razy
ilustracja

Kryzys klimatyczny i środowiskowy ma różne oblicza, a jego integralną częścią jest walka z zanieczyszczeniem powietrza - właśnie ta kwestia będzie przedmiotem drugiej części projektu środowiskowego „Gazety Wyborczej". Artykuły w tej odsłonie cyklu „JednaPlaneta.JednoŻycie" będą ukazywać od 20 listopada br. do marca 2021 r. na łamach dziennika oraz w serwisie Wyborcza.pl.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_jednaplaneta.-jednozycie.-powietrze_---nowa-odslona-projektu-gazety-wyborczej,389257,artykul.html

W czerwcu br. „Gazeta Wyborcza" rozpoczęła projekt „JednaPlaneta.JednoŻycie - patrzymy w przyszłość, ale działamy tu i teraz". To cykl, w którym dziennikarze, powołując się na wiarygodne i rzetelne wyniki badań oraz opinie ekspertów, piszą o katastrofie klimatycznej. Jednocześnie szukają rozwiązań, które pojedynczy człowiek, duża organizacja czy samorząd mogą wdrożyć, aby sprostać środowiskowym wyzwaniom, z jakimi przychodzi nam się mierzyć - zarówno w skali globalnej, jak i lokalnej.

Tematem pierwszej odsłony cyklu „JednaPlaneta.JednoŻycie" były woda i wyzwania środowiskowe z nią związane. Redakcja wraz z ekspertami skupiła się na edukowaniu Polaków na temat kurczących się zasobów wody pitnej w kraju i na świecie, poszukując możliwości jej oszczędzania m.in. poprzez retencję, rozwój technologii, ale też prostą zmianę codziennych nawyków.

Od 20 listopada 2020 r., w kolejnej odsłonie cyklu, tematem przewodnim będzie powietrze. Do marca 2021 r. dziennikarze „Gazety Wyborczej" wspólnie z ekspertami Porozumienia Branżowego na rzecz Efektywności Energetycznej (POBE) będą wyjaśniać m.in. zapisy Zielonego Nowego Ładu Unii Europejskiej - najważniejszego w ostatnich dekadach projektu ekologicznego w Europie. Opowiedzą również o smogu, jego wpływie na nasze zdrowie i rozwiązaniach, dzięki którym każdy może przyczyniać się do zmniejszania emisji dwutlenku węgla do atmosfery. Teksty te będzie można czytać na łamach dziennika oraz na stronie akcji - w serwisie Wyborcza.pl.

Partnerem merytorycznym akcji jest Porozumienie Branżowe na rzecz Efektywności Energetycznej. Partnerami wspierającymi projekt są Kompania Piwowarska i Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego

„Gazeta Wyborcza" od dłuższego czasu zachęca swoich czytelników do wykazywania bardziej prośrodowiskowych postaw, m.in. w cotygodniowym Newsletterze ekologicznym, do którego można zapisać się na stronie: Wyborcza/newslettery.

Projekt „JednaPlaneta.JednoŻycie" wspiera promocja w prasie („Gazeta Wyborcza" i jej tygodniki) oraz w internecie (Wyborcza.pl, Facebook i Instagram) i newsletterach Wyborcza.pl. Działania reklamowe przygotował i zaplanował zespół działu marketingu i reklamy „Gazety Wyborczej".

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pakiet Ukraina - 10 nowych kanałów w ofercie Vectry
Od 16 kwietnia 2024 roku Vectra, wiodący dostawca usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej w Polsce, wprowadza specjalną ofertę programową stworzoną z myślą o ukraińskich widzach. Nowy pakiet Ukraina obejmuje 10 programów w języku ukraińskim o różnorodnej tematyce — od wiadomości po rozrywkę, sport, edukację i programy dla dzieci.
II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764