logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Jednaplaneta. Jednożycie. Powietrze” - nowa odsłona projektu Gazety Wyborczej

  PR 20.11.2020, przeczytano 186 razy
ilustracja

Kryzys klimatyczny i środowiskowy ma różne oblicza, a jego integralną częścią jest walka z zanieczyszczeniem powietrza - właśnie ta kwestia będzie przedmiotem drugiej części projektu środowiskowego „Gazety Wyborczej". Artykuły w tej odsłonie cyklu „JednaPlaneta.JednoŻycie" będą ukazywać od 20 listopada br. do marca 2021 r. na łamach dziennika oraz w serwisie Wyborcza.pl.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_jednaplaneta.-jednozycie.-powietrze_---nowa-odslona-projektu-gazety-wyborczej,389257,artykul.html

W czerwcu br. „Gazeta Wyborcza" rozpoczęła projekt „JednaPlaneta.JednoŻycie - patrzymy w przyszłość, ale działamy tu i teraz". To cykl, w którym dziennikarze, powołując się na wiarygodne i rzetelne wyniki badań oraz opinie ekspertów, piszą o katastrofie klimatycznej. Jednocześnie szukają rozwiązań, które pojedynczy człowiek, duża organizacja czy samorząd mogą wdrożyć, aby sprostać środowiskowym wyzwaniom, z jakimi przychodzi nam się mierzyć - zarówno w skali globalnej, jak i lokalnej.

Tematem pierwszej odsłony cyklu „JednaPlaneta.JednoŻycie" były woda i wyzwania środowiskowe z nią związane. Redakcja wraz z ekspertami skupiła się na edukowaniu Polaków na temat kurczących się zasobów wody pitnej w kraju i na świecie, poszukując możliwości jej oszczędzania m.in. poprzez retencję, rozwój technologii, ale też prostą zmianę codziennych nawyków.

Od 20 listopada 2020 r., w kolejnej odsłonie cyklu, tematem przewodnim będzie powietrze. Do marca 2021 r. dziennikarze „Gazety Wyborczej" wspólnie z ekspertami Porozumienia Branżowego na rzecz Efektywności Energetycznej (POBE) będą wyjaśniać m.in. zapisy Zielonego Nowego Ładu Unii Europejskiej - najważniejszego w ostatnich dekadach projektu ekologicznego w Europie. Opowiedzą również o smogu, jego wpływie na nasze zdrowie i rozwiązaniach, dzięki którym każdy może przyczyniać się do zmniejszania emisji dwutlenku węgla do atmosfery. Teksty te będzie można czytać na łamach dziennika oraz na stronie akcji - w serwisie Wyborcza.pl.

Partnerem merytorycznym akcji jest Porozumienie Branżowe na rzecz Efektywności Energetycznej. Partnerami wspierającymi projekt są Kompania Piwowarska i Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego

„Gazeta Wyborcza" od dłuższego czasu zachęca swoich czytelników do wykazywania bardziej prośrodowiskowych postaw, m.in. w cotygodniowym Newsletterze ekologicznym, do którego można zapisać się na stronie: Wyborcza/newslettery.

Projekt „JednaPlaneta.JednoŻycie" wspiera promocja w prasie („Gazeta Wyborcza" i jej tygodniki) oraz w internecie (Wyborcza.pl, Facebook i Instagram) i newsletterach Wyborcza.pl. Działania reklamowe przygotował i zaplanował zespół działu marketingu i reklamy „Gazety Wyborczej".

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Po trzech kwartałach 2020 r. Grupa Kapitałowa PMPG Polskie Media S.A. wypracowała skonsolidowany zysk netto w wysokości 2,32 mln zł.  Jest on wyższy o ponad 2 mln zł (+685%) w stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku. Przychody z reklamy w Internecie wzrosły o +53%.
Branża filmowa i telewizyjna przechodzi na zdalną produkcję
Restrykcje pandemiczne odcisnęły piętno na branży produkcji telewizyjnej. W związku z wymuszeniem ograniczenia kontaktów międzyludzkich konieczne stało się wdrożenie nowego modelu pracy. Z pomocą przyszły technologie zdalnej komunikacji umożliwiające zredukowanie liczby osób obsługujących plany filmowe, konferencje oraz widowiska sportowe. Zdalny model realizacji...
Kanał TVP Dokument dostępny dla milionów widzów
19 listopada w dniu startu, najnowszy kanał tematyczny Telewizji Polskiej - TVP Dokument został włączony do oferty kilkudziesięciu operatorów sieci kablowych w całej Polsce, platformy satelitarnej CANAL+ oraz udostępniony w ramach testu standardu DVB-T2/HEVC – w naziemnej telewizji cyfrowej na kanale 86.
28. edycja „Reklamy Dzieciom” w Telewizji Polskiej
W pierwszy dzień Świąt Bożego Narodzenia w TVP1, po głównym wydaniu „Wiadomości”, zostanie wyemitowany specjalny blok reklamowy, z którego dochód zostanie przeznaczony na pomoc potrzebującym dzieciom. Dotychczas dzięki hojności reklamodawców TVP przekazała na ten cel prawie 30 milionów złotych. Sprzedaż czasu reklamowego w...
Kampania Cyfrowego Polsatu: Świąteczna oferta telewizji nie do przeobejrzenia
Ruszyła emisja najnowszej, świątecznej kampanii Cyfrowego Polsatu promującej gwiazdkową ofertę telewizyjną. Klienci, którzy wybiorą pakiet M lub L, otrzymają pełną ofertę przez 3 miesiące bez opłat, a później ulubione kanały w jednym pakiecie już od 30 zł miesięcznie.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764