logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Jedz ostrożnie!” – 19. konkurs Galerii Plakatu AMS

   01.10.2018, przeczytano 1704 razy
ilustracjastrzałka

W 19. edycji konkursu Galerii Plakatu AMS zadaniem uczestników jest zaprojektowanie plakatu na temat zdrowego odżywiania i jego społecznego znaczenia. Wszyscy laureaci konkursu zostaną zaproszeni do finału przeglądu portfolio dla młodych twórców pod nazwą See&Say, organizowanego przez Klub Twórców Reklamy (KTR).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_jedz-ostroznie%21_-%E2%80%93-19.-konkurs-galerii-plakatu-ams,379581,artykul.html

– Otyłość to nie tylko kwestia estetyczna, źródło kompleksów i niepowodzeń w relacjach społecznych, ale również poważne problemy zdrowotne – mówi Grażyna Gołębiowska, Dyrektor Marketingu AMS. – Jak zawsze liczymy na dobre, mocne prace, które uświadomią nam wartość zdrowego odżywiania, a być może także zainspirują do rewolucyjnej zmiany naszych kulinarnych przyzwyczajeń – dodaje.

Dzięki dodatkowej nagrodzie od partnera konkursu – KTR podczas przeglądu See&Say finaliści konkursu Galerii Plakatu AMS spotkają się z uznanymi pracodawcami i twórcami z wielu dziedzin kreatywnych. Każdy z uczestników będzie miał możliwość wyboru kilku ekspertów, którzy ocenią jego prace i przekażą mu swoje wskazówki.

Konkurs Galerii Plakatu AMS ma charakter otwarty. Prace można składać do 29 października 2018 r., przesyłając je do kancelarii notarialnej Alicji Huziuk.

Werdykt jury poznamy 14 listopada 2018 roku, a zwycięskie prace będzie można oglądać na citylightach w całej Polsce w 2019 roku.
Wyboru laureatów dokona jury w składzie:

  • Małgorzata Augustyniak, wiceprezes AMS,
  • Katarzyna Bosacka, dziennikarka, autorka programu „Wiem, co jem”,
  • Maciej Buszewicz, artysta grafik, profesor ASP w Warszawie,
  • Janusz Górski, artysta grafik, profesor ASP w Gdańsku, kurator Galerii
  • Plakatu AMS,
  • Dawid Korzekwa, artysta grafik, profesor ASP w Katowicach,
  • Mateusz Kowalski, grafik, wykładowca ASP w Warszawie,
  • Marcin Sosiński, Dyrektor Kreatywny McCann Worldgroup.

Nadzór na prawidłowym przebiegiem konkursu sprawuje kancelaria notarialna Alicji Huziuk, partnerem konkursu jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR oraz Klub Twórców Reklamy (KTR), patronami medialnymi są: „Gazeta Wyborcza”, Wyborcza.pl, Gazeta.pl, Myfitness.pl, Radio TOK FM oraz Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej.

Informacje o konkursie i pełny tekst regulaminu znajdują się na stronie internetowej: www.galeriaplakatu.ams.com.pl.

Źródło: AMS

www.ams.com.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rebranding Autopay, jednego z liderów polskiego rynku płatniczego, został nagrodzony dwiema statuetkami - złotą i srebrną - podczas Transform Awards Europe 2024. Teraz ma szansę na wyróżnienie globalne.
Agencja eventowa El Padre już po raz czwarty zdobyła tytuł Agencji Roku w konkursie organizowanym przez Meeting Planner. Z uroczystej gali rozdania nagród zespół wrócił również ze statuetką w kategorii Kongres.
Transform Awards: 5 londyńskich statuetek dla Touchideas
Agencja Touchideas zdobyła aż pięć statuetek podczas jubileuszowej XV edycji międzynarodowego konkursu Transform Awards 2024, który zakończył się właśnie w Londynie.
Zwycięzcy Sony World Photography Awards 2024
Podczas uroczystej gali w Londynie World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców klasyfikacji generalnej konkursu Sony World Photography Awards 2024. Odbywająca się już po raz 17. ceremonia wręczenia nagród jest ważnym corocznym wydarzeniem, które ma na celu wyróżnienie najlepszych fotografów i zaprezentowanie zdjęć i historii, które w...
Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764