logo
WIADOMOŚCI

„Jedz ostrożnie!” – 19. konkurs Galerii Plakatu AMS

   01.10.2018, przeczytano 685 razy
ilustracjastrzałka

W 19. edycji konkursu Galerii Plakatu AMS zadaniem uczestników jest zaprojektowanie plakatu na temat zdrowego odżywiania i jego społecznego znaczenia. Wszyscy laureaci konkursu zostaną zaproszeni do finału przeglądu portfolio dla młodych twórców pod nazwą See&Say, organizowanego przez Klub Twórców Reklamy (KTR).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_jedz-ostroznie%21_-%E2%80%93-19.-konkurs-galerii-plakatu-ams,379581,artykul.html

– Otyłość to nie tylko kwestia estetyczna, źródło kompleksów i niepowodzeń w relacjach społecznych, ale również poważne problemy zdrowotne – mówi Grażyna Gołębiowska, Dyrektor Marketingu AMS. – Jak zawsze liczymy na dobre, mocne prace, które uświadomią nam wartość zdrowego odżywiania, a być może także zainspirują do rewolucyjnej zmiany naszych kulinarnych przyzwyczajeń – dodaje.

Dzięki dodatkowej nagrodzie od partnera konkursu – KTR podczas przeglądu See&Say finaliści konkursu Galerii Plakatu AMS spotkają się z uznanymi pracodawcami i twórcami z wielu dziedzin kreatywnych. Każdy z uczestników będzie miał możliwość wyboru kilku ekspertów, którzy ocenią jego prace i przekażą mu swoje wskazówki.

Konkurs Galerii Plakatu AMS ma charakter otwarty. Prace można składać do 29 października 2018 r., przesyłając je do kancelarii notarialnej Alicji Huziuk.

Werdykt jury poznamy 14 listopada 2018 roku, a zwycięskie prace będzie można oglądać na citylightach w całej Polsce w 2019 roku.
Wyboru laureatów dokona jury w składzie:

  • Małgorzata Augustyniak, wiceprezes AMS,
  • Katarzyna Bosacka, dziennikarka, autorka programu „Wiem, co jem”,
  • Maciej Buszewicz, artysta grafik, profesor ASP w Warszawie,
  • Janusz Górski, artysta grafik, profesor ASP w Gdańsku, kurator Galerii
  • Plakatu AMS,
  • Dawid Korzekwa, artysta grafik, profesor ASP w Katowicach,
  • Mateusz Kowalski, grafik, wykładowca ASP w Warszawie,
  • Marcin Sosiński, Dyrektor Kreatywny McCann Worldgroup.

Nadzór na prawidłowym przebiegiem konkursu sprawuje kancelaria notarialna Alicji Huziuk, partnerem konkursu jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR oraz Klub Twórców Reklamy (KTR), patronami medialnymi są: „Gazeta Wyborcza”, Wyborcza.pl, Gazeta.pl, Myfitness.pl, Radio TOK FM oraz Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej.

Informacje o konkursie i pełny tekst regulaminu znajdują się na stronie internetowej: www.galeriaplakatu.ams.com.pl.

Źródło: AMS

www.ams.com.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

X edycja
Rusza jubileuszowa edycja plebiscytu "Świeć się z Energą" w którym po raz 10. wybieramy najpiękniej świątecznie przystrojone miasta w Polsce i pomagamy charytatywnie. Na zwycięskie miasta czekają nagrody o wartości 200 000 zł, które trafią do potrzebujących.
Fotograficy o wpływie Sony World Photography Awards na ich kariery
4 grudnia 2018 r. — Już tylko miesiąc pozostał na nadsyłanie zdjęć do kategorii profesjonalnych, otwartych i młodzieżowych 12. edycji prestiżowego konkursu Sony World Photography Awards, adresowanego do fotografów z całego świata. Uczestnictwo jest bezpłatne, a prace można zgłaszać na stronie
Public Dialog z Grand Prix i złotem na Eventiada IPRA GWA 2018
Grupa Hotelowa Orbis S.A., we współpracy z agencjami TheProduction, Public Dialog i VML, zostali wyróżnieni w tegorocznej edycji międzynarodowego konkursu Eventiada IPRA GWA 2018. Wspólnie zrealizowana kampania “ibis. tu mieszka muzyka” okazała się najlepszą kampanią zdobywając Grand Prix  i złoto w kategorii „Most innovative campaign in...
Komputronik: dwie nagrody podczas konferencji Marketing & Sales Executive Summit '18
Nagrody dla najlepszych marketerów roku rozdane. We wtorkowy wieczór w hotelu Warszawianka, podczas konferencji Marketing & Sales Executive Summit '18 organizowanej przez wydawcę mediarun.pl, odbyła się VIII edycja Gali Finałowej, na której ogłoszone zostały wyniki konkursu. Dla Komputronik okazały się one bardzo korzystne – marka otrzymała statuetki...
Konkurs na logo obchodów 80. rocznicy wybuchu II wojny
Muzeum II Wojny Światowej ogłasza konkurs na stworzenie logo nawiązującego tematycznie do obchodów 80. rocznicy wybuchu II wojny światowej, który będzie wykorzystywany jako promocyjny znak identyfikacyjny zadań realizowanych w ramach opracowanego programu Obchodów 80. rocznicy wybuchu II wojny światowej w Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
Wszystkie prawa zastrzeżone