logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Jedzenie to…” − nowa kampania sieci Kaufland

  PR 03.04.2019, przeczytano 820 razy
ilustracjastrzałka

Miłość, tradycja, styl życia czy po prostu przyjemność? Kaufland rozpoczyna międzynarodową kampanię, która podkreśla wyjątkowe znaczenie jedzenia w naszym codziennym życiu. Kampania „Jedzenie to…” obejmuje m.in. emisję spotów telewizyjnych, działania social media, digital i POS.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_jedzenie-to%E2%80%A6_-%E2%88%92-nowa-kampania-sieci-kaufland,381924,artykul.html

Kaufland w swojej najnowszej kampanii chce udowodnić, że pod pojęciem jedzenia często kryje się głębszy sens. Sieć marketów przekonuje, że jedzenie nie ogranicza się tylko do żywności i jej spożywania, ale jest elementem kultury i stylu życia ludzi na całym świecie.

- Celebrujemy znaczenie jedzenia w naszym społeczeństwie. To coś więcej jak suma pojedynczych produktów spożywczych. Jedzenie to radość, spotkania towarzyskie, pasja i wiele, wiele więcej. Właśnie to chcemy pokazać w kampanii - wyjaśnia Michael Lüttgen, szef międzynarodowego Departamentu Marketingu w Kaufland.

Kampania ma pokazać, jak wieloznacznym pojęciem jest „jedzenie”. Towarzyszy nam ono chwilach ważnych, jak i tych zupełnie prywatnych, jest symbolem troski, miłości czy gościnności. Dlatego przedstawienie tradycji wspólnego spożywania świątecznych posiłków to tylko jeden z przykładów, których możemy się spodziewać. Wszystko to w kampanii Kaufland posiada jeden wspólny mianownik, którym jest właśnie jedzenie.

ilustracjastrzałka

Kampania sieci obejmuje między innymi 60- i 30-sekundowe spoty, które będą emitowane w telewizji oraz kanałach digital. Pierwszy spot będzie można zobaczyć już 4 kwietnia. Oprócz emisji spotów, w ramach kampanii „Jedzenie to…” prowadzone będą także działania w social mediach, jak również powstaną materiały POS. Informacje o kampanii dostępne będą także w gazetce reklamowej Kaufland. Koncept kampanii oraz wszystkie spoty zostały stworzone we współpracy z berlińską agencją Heimat oraz agencją produkcji filmowej Markenfilm Hamburg.

Źródło: Kaufland

www.kaufland.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764