logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Jej czarne oczy” w najnowszym spocie dla Vision Express

  PR 18.06.2019, przeczytano 659 razy

Ruszyła kolejna odsłona kampanii dla Vision Express – „Wielka wyprzedaż”. Za koncepcję kreatywną nowej kampanii odpowiada agencja Walk Creative, produkcją zajął się dom produkcyjny SZUT SZUT STUDIO. Spotom towarzysz znany przebój „Jej czarne oczy” zespołu Ivan i Delfin.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_jej-czarne-oczy_-w-najnowszym-spocie-dla-vision-express,382941,artykul.html

Bohaterami spotów są osoby z problemami ze wzrokiem, które biorą udział w imprezach karaoke. Próbują w nich zaśpiewać znane utwory, m.in. piosenkę „Jej czarne oczy” autorstwa zespołu Ivan i Delfin. Nowa kampania, promująca akcję „Wielka wyprzedaż” będzie emitowana w telewizji, radiu oraz Internecie. Zostanie wsparta działaniami w prasie, outdoorze i w social mediach.

Autorem koncepcji strategiczno-kreatywnej jest agencja Walk Creative, która odpowiadała za przygotowanie scenariuszy do spotów. Produkcją zajął się dom produkcyjny SZUT SZUT STUDIO. Za planowanie mediów odpowiadał dom mediowy MullenLowe. Reżyserem spotu był Michał Bulik, a za zdjęcia odpowiadał Michał Englert. Postprodukcja – Badi Badi, a udźwiękowienie – ZStudio i Burza.

Nowa odsłona kampanii dla Vision Express jest wynikiem kolejnej już współpracy Walk Creative z domem produkcyjnym SZUT SZUT STUDIO.

Źródło: Walk Creative

www.walk.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Apocalyptica - Hellfest 2017

Kwarantanna od Reklamy: Apocalyptica - Hellfest 2017

Kontynuujemy cykl filmowych propozycji urozmaicających czas kwarantanny. Jeżeli tylko możecie - zostańcie w domu, to kwestia zdrowia i życia nie tylko Waszego, ale także wszystkich, z którymi niepotrzebnie zetkniecie się poza domem. Zamiast tego poświęćcie chwilę na obejrzenie naszych propozycji, które pozwolą oderwać się od przytłaczającej rzeczywistości.
Richard Galliano i Ron Carter - koncert (1)
Rozpoczynamy cykl filmowych propozycji urozmaicających czas kwarantanny. Jeżeli tylko możecie - zostańcie w domu, to kwestia zdrowia i życia nie tylko Waszego, ale także wszystkich, z którymi niepotrzebnie zetkniecie się poza domem. Zamiast tego poświęćcie chwilę na obejrzenie naszych propozycji, które pozwolą oderwać się od przytłaczającej rzeczywistości.
Koronawirus zabija branżę targową
Odwołane zlecenia, problemy z płynnością finansową i co najmniej kilka tysięcy osób bez pracy – to skutki pandemii koronawirusa dla branży targowo-wystawienniczej, która odczuła je jako jedna z pierwszych. Zakaz organizowania imprez masowych, choć formalnie nie dotyczył targów, sprawił, że firmy stanęły z dnia na dzień. Ich problemy pociągną za sobą również kłopoty w...
Hasła reklamowe: roboty lepsze od copywriterów?
Chatboty zapewniają konsumentom możliwość całodobowego kontaktu z usługodawcą, a algorytmy sztucznej inteligencji już dziś tworzą skuteczniejsze hasła reklamowe niż człowiek. Jednak na razie wdrożenie rozwiązań z zakresu SI wiąże się z wysokim kosztem inwestycyjnym. Na taki mogą sobie pozwolić tylko najbogatsze firmy. Sztuczna inteligencja najprawdopodobniej...
Branża reklamowa w kampanii wyborczej - reportaż
Tegoroczny październik przebiegał pod hasłem kampanii wyborczej. Ten okres to czas wzmożonych działań także w branży reklamowej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764