logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Jej czarne oczy” w najnowszym spocie dla Vision Express

  PR 18.06.2019, przeczytano 239 razy

Ruszyła kolejna odsłona kampanii dla Vision Express – „Wielka wyprzedaż”. Za koncepcję kreatywną nowej kampanii odpowiada agencja Walk Creative, produkcją zajął się dom produkcyjny SZUT SZUT STUDIO. Spotom towarzysz znany przebój „Jej czarne oczy” zespołu Ivan i Delfin.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_jej-czarne-oczy_-w-najnowszym-spocie-dla-vision-express,382941,artykul.html

Bohaterami spotów są osoby z problemami ze wzrokiem, które biorą udział w imprezach karaoke. Próbują w nich zaśpiewać znane utwory, m.in. piosenkę „Jej czarne oczy” autorstwa zespołu Ivan i Delfin. Nowa kampania, promująca akcję „Wielka wyprzedaż” będzie emitowana w telewizji, radiu oraz Internecie. Zostanie wsparta działaniami w prasie, outdoorze i w social mediach.

Autorem koncepcji strategiczno-kreatywnej jest agencja Walk Creative, która odpowiadała za przygotowanie scenariuszy do spotów. Produkcją zajął się dom produkcyjny SZUT SZUT STUDIO. Za planowanie mediów odpowiadał dom mediowy MullenLowe. Reżyserem spotu był Michał Bulik, a za zdjęcia odpowiadał Michał Englert. Postprodukcja – Badi Badi, a udźwiękowienie – ZStudio i Burza.

Nowa odsłona kampanii dla Vision Express jest wynikiem kolejnej już współpracy Walk Creative z domem produkcyjnym SZUT SZUT STUDIO.

Źródło: Walk Creative

www.walk.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Cyfrowe billboardy komunikujące się z przechodniem: To już działa
Reklamy cyfrowe zbiorą dane o przechodniach z ich smartfonów oraz na podstawie analizy wizualnej umożliwią reklamodawcom precyzyjne dotarcie z ofertą do potencjalnych klientów. Reklama coraz chętniej korzysta z rozwiązań takich jak sztuczna inteligencja czy rozszerzona rzeczywistość, a także z technologii blockchain, dzięki której może przejść rewolucję. W planach jest...
Małgorzata Socha w spocie salonów Agata
Rusza kolejna odsłona spotów telewizyjnych firmy Agata z cyklu „Dla każdego coś” z Małgorzatą  Sochą w roli głównej. W najnowszej kreacji jak zawsze nie brakuje dużej dawki humoru i lekkości przekazu. Tym razem Ambasadorka przychodzi z pomocą klientowi, który staje przed wyborem odpowiednich mebli do kuchni.
Polaków irytują nietrafne oferty i nieprzemyślany marketing
Nadmierna liczba telefonów i e-maili, zalewanie niedopasowanymi treściami oraz różnice między ofertą online a offline – to według badań SAP najczęstsze zachowania marek, które irytują konsumentów i mogą ich zniechęcić do korzystania z produktów i usług danej firmy. Dlatego coraz więcej przedsiębiorstw zaczyna stawiać pozytywne doświadczenia klientów w centrum uwagi....
Kurpiodobre! - JBB Bałdyga

Złote Effie 2018: Kurpiodobre! - JBB Bałdyga

Wyróżniaj się lub zgiń. Jak przetrwać w erze morderczej konkurencji? - radzili i pytali w tytule swojej słynnej książki Jack Trout i Steve Rivkin. Nie wiemy czy autorzy kampanii znają tę pozycję wydawniczą, ale zapewne doskonale znają tę radę: kampania JBB jest świetnym przykładem pokazującym jak znaleźć i wykorzystać wyróżniającą cechę marki, czyniąc z...
Huawei. Make it possible

Złote Effie 2018: Huawei. Make it possible

Dane zawarte w podsumowaniu kampanii pochodzą z 2017 roku i są już nieaktualne - od tego czasu chiński producent zwiększył jeszcze sprzedaż i udział w rynku. Co charakterystyczne - odbywa się to m.in. kosztem wyraźnego spadku sprzedaży smartfonów Apple, które swą pozycję rynkową zawdzięczają w dużej mierze działaniom wizerunkowym. To pokazuje siłę marketingu Huawei,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764