logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Jest temat!” na antenie Radia Tok FM

  PR 23.09.2022, przeczytano 323 razy

"Jest temat!", czyli nowa audycja prowadzona przez Agatę Szczęśniak zadebiutuje na antenie Radia TOK FM już w najbliższy poniedziałek, 26 września 2022 r. o godz. 15:00. To kolejna propozycja dla słuchaczek i słuchaczy przygotowana przez redakcję do nowej ramówki stacji - trzecia z jesiennych nowości antenowych TOK FM.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_jest-temat%21_-na-antenie-radia-tok-fm,397318,artykul.html

Od 26 września br. co poniedziałek w swoim nowym programie Agata Szczęśniak porozmawia z badaczkami, artystkami, czasami również z politykami o tym co ważne, a nie doraźne - o wyzwaniach, ideach i książkach. Każda z audycji będzie miała swój temat przewodni, który zostanie omówiony i przedstawiony z różnych perspektyw. Stałym punktem programu będzie też autorski przegląd prasy - polskiej i zagranicznej.

- Kiedy wszystko wokół się rozpada i układa na nowo, trzeba siąść i na serio pogadać. O co w tym wszystkim chodzi? Na co dzień zajmuję się tą polityką, która dzieje się w parlamencie. Teraz mam okazję porozmawiać o tym, co politycy często przegapiają - o głębokich zmianach w naszym świecie i kulturze. O tematach, które dopiero się wyłaniają - wyjaśnia Agata Szczęśniak.

Program Agaty Szczęśniak będzie emitowany w każdy poniedziałek w godz. 15:00-16:40 na antenie TOK FM, a także dostępny jako podcast na tokfm.pl i w aplikacji TOK FM dla subskrybentów TOK FM Premium.

Agata Szczęśniak to dziennikarka, komentatorka polityczna, redaktorka. Rowerzystka. Pracuje w portalu OKO.press, uczy na Uniwersytecie SWPS. Współzałożycielka i wieloletnia wicenaczelna „Krytyki Politycznej”. Była też redaktorką w „Gazecie Wyborczej”. Współtworzyła feministyczny program satyryczny „Przy kawie o sprawie” oraz spektakl teatralny „Europa. Śledztwo”. Współorganizatorka wielu wydarzeń kulturalnych i uczestniczka ruchu Obywatele Kultury, który walczył o zwiększenie publicznych nakładów na kulturę. Studiowała socjologię, filozofię i stosunki międzynarodowe.

Premierę audycji "Jest temat!" wspiera promocja na antenie Radia TOK FM, na stronie tokfm.pl, na profilach TOK FM w mediach społecznościowych, a także kampania reklamowa w internecie oraz w prasie.

"Jest temat!" to trzecia wrześniowa nowość na antenie Radia TOK FM. Pierwszą był felieton kulinarny "Otwarta kuchnia" Pauliny Nawrockiej-Olejniczak, emitowany w każdy poniedziałek o 19:20, drugą - program Adama Bodnara "BOS - Bodnar o Społeczeństwie", który swoją premierę miał 19 września o 21:00.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764