Jeszcze przez miesiąc - do końca kwietnia br. na ulicach Warszawy można zobaczyć kampanię wizerunkową "Gazety Stołecznej" z udziałem jej autorów, realizowaną pod hasłem "Jestem tu".
Na plakatach promujących "Stołeczną" przedstawieni są felietoniści, dziennikarze i twórcy nagrań wideo - łącznie 15 osób z grona warszawskiego zespołu dziennika.
Są wśród nich: Dariusz Bartoszewicz, który zajmuje się warszawską architekturą i przestrzenią publiczną; Dariusz Borowicz, który śledzi wydarzenia w mieście, wysłannik redakcji na motocyklu; Sylwia Chutnik, autorka czwartkowych felietonów; Anna Czuba, dziennikarka i autorka wideo; Łukasz Kamiński, piszący recenzje muzyczne; Jerzy S. Majewski - varsavianista i autor m.in. cieszących się ogromną popularnością spacerowników po stolicy; Iwona Szpala, dziennikarka śledząca wydarzenia i tajemnice warszawskiej polityki; Martyna Śmigiel, autorka tekstów o sprawach społecznych i obyczajowych; Tomasz Urzykowski, specjalista od zabytków, architektury i historii oraz Piotr Wesołowicz, dziennikarz sportowy.
W kwietniu pojawią się plakaty z kolejnymi autorami związanymi ze "Stołeczną".
Dzięki kampanii zespół "Gazety Stołecznej" chce przedstawić się szerokim rzeszom warszawiaków i przypomnieć, że to właśnie na łamach "Stołecznej" można znaleźć ciekawe, autorskie informacje i komentarze.
Plakaty z hasłem "Jestem tu" widoczne są na billboardach i citylightach w Warszawie, a także na nośnikach w metrze warszawskim.
Działania promocyjne, realizowane od lutego do końca kwietnia br., obejmują też wydania "Gazety Stołecznej" i jej profilu na Facebooku.
Kampanię przygotował dział marketingu "Gazety Stołecznej", kreacje stworzyła agencja Bardzo.