logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Jestem z Polski” od 30 października na Travel Channel

  PR 08.11.2019, przeczytano 652 razy
ilustracjastrzałka

Travel Channel po raz kolejny odwiedzi Polaków mieszkających poza granicami kraju. Twórcy programu zabiorą widzów do świata widzianego oczami naszych rodaków, którzy znaleźli swoje miejsce m.in. w Rosji, Gruzji, Singapurze, Jerozolimie czy na Zanzibarze. Bohaterowie pokażą swoje ulubione punkty na turystycznej mapie, a także atrakcje, których próżno szukać w popularnych przewodnikach. Jak wygląda ich życie za granicą?


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_jestem-z-polski_-od-30-pazdziernika-na-travel-channel,384640,artykul.html

W pierwszym odcinku serii destynacją turystyczną będzie Zanzibar. Hakuna matata, czyli nie martw się – w takim duchu żyje nasza bohaterka, Milena. Kilka lat temu zdecydowała się rzucić wszystko i wyjechać… w podróż dookoła świata. Finałem jej wyprawy stał się Zanzibar, wyspa należąca do afrykańskiej Tanzanii. To tutaj odnalazła swoje ukochane smaki i aromaty, tu znalazła swoje miejsce na Ziemi. Teraz na wspólne wyprawy po wyspie przypraw, jak zwykło się nazywać Zanzibar, zabiera także odwiedzających ją turystów. Jak wygląda życie Polki na Zanzibarze?

Emisja programu w każdą środę od 30 października o godz. 16:50 na kanale Travel Channel.

Źródło: TVN S.A.

www.tvn.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764