logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Jestem z Polski” od 30 października na Travel Channel

  PR 08.11.2019, przeczytano 218 razy
ilustracjastrzałka

Travel Channel po raz kolejny odwiedzi Polaków mieszkających poza granicami kraju. Twórcy programu zabiorą widzów do świata widzianego oczami naszych rodaków, którzy znaleźli swoje miejsce m.in. w Rosji, Gruzji, Singapurze, Jerozolimie czy na Zanzibarze. Bohaterowie pokażą swoje ulubione punkty na turystycznej mapie, a także atrakcje, których próżno szukać w popularnych przewodnikach. Jak wygląda ich życie za granicą?


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_jestem-z-polski_-od-30-pazdziernika-na-travel-channel,384640,artykul.html

W pierwszym odcinku serii destynacją turystyczną będzie Zanzibar. Hakuna matata, czyli nie martw się – w takim duchu żyje nasza bohaterka, Milena. Kilka lat temu zdecydowała się rzucić wszystko i wyjechać… w podróż dookoła świata. Finałem jej wyprawy stał się Zanzibar, wyspa należąca do afrykańskiej Tanzanii. To tutaj odnalazła swoje ukochane smaki i aromaty, tu znalazła swoje miejsce na Ziemi. Teraz na wspólne wyprawy po wyspie przypraw, jak zwykło się nazywać Zanzibar, zabiera także odwiedzających ją turystów. Jak wygląda życie Polki na Zanzibarze?

Emisja programu w każdą środę od 30 października o godz. 16:50 na kanale Travel Channel.

Źródło: TVN S.A.

www.tvn.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Już po raz 15. "Gazeta Wyborcza" wspólnie z Toyotą z okazji Dnia Dziecka przekaże pieniądze na szczytny cel. W poniedziałek, 1 czerwca br. wydanie "Wyborczej" ukaże się ze specjalną reklamą Toyoty, z której dochód pomoże podopiecznym Polskiego Towarzystwa Walki z Mukowiscydozą w Rabce-Zdroju. Działania wspierać będą autopromocja oraz...
 „Czarna księga PIS. Niszczenie Trójki” – magazyn Gazety Wyborczej
W piątek, 29 maja br. wraz „Gazetą Wyborczą” ukaże się dodatek „Niszczenie Trójki” – kolejna odsłona „Czarnej księgi PIS”, cyklu podsumowującego i komentującego działania partii rządzącej. W wydaniu będzie można przeczytać m.in. o kulisach aktualnych wydarzeń w Programie Trzecim Polskiego Radia i powodach, dla których z jej anteny znikają kultowe audycje czy...
25 maja stanowisko Digital Brand Managera w PMPG Polskie Media S.A. objął Marcin Gugała.  W tej roli będzie odpowiadał m.in. za wzrost liczby użytkowników serwisów wprost, ich zaangażowania i konwersji do bazy użytkowników treści płatnych.
Narzędzie wypracowane przez specjalistów z hyperCREW będzie analizować dane użytkowników mediów społecznościowych i wyciągać wnioski z ich aktywności. Ma służyć marketerom i agencjom do lepszego profilowania przekazów marketingowych i zwiększania ich efektywności. Fundusz Czysta3.vc właśnie zainwestował w jego rozwój milion złotych.
Wyniki finansowe Grupy Agora w 1. kwartale 2020r.
W 1. kwartale 2020 r. wpływy reklamowe Grupy Agora rosły szybciej niż na rynku, a przychody ze sprzedaży wydawnictw zwiększyły się m.in. dzięki intensywnie rozwijającej się prenumeracie cyfrowej „Gazety Wyborczej”. Działalność internetowa1, prasowa i radiowa Grupy odnotowały poprawę wyników, a oferty subskrypcyjne Wyborcza.pl i TOK FM osiągnęły...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764