logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Jesteś największym kibicem swojego dziecka!” – serwis Ringier Axel Springer i Nationale-Nederlanden

  PR 18.10.2019, przeczytano 324 razy
ilustracjastrzałka

„Jesteś największym kibicem swojego dziecka!” to najnowszy serwis poruszający tematykę aktywnego ojcostwa. Pod adresem www.najwiekszykibic.onet.pl znajdą się materiały redakcyjne o budowaniu relacji z dzieckiem oraz o roli ojca w wychowaniu dzieci.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_jestes-najwiekszym-kibicem-swojego-dziecka%21_-%E2%80%93-serwis-ringier-axel-springer-i-nationale-nederlanden,384403,artykul.html

W nowym serwisie jest poruszony temat roli ojca w życiu dziecka. Punktem wyjścia jest raport Nationale-Nederlanden, pokazujący jak istotna jest rola ojca w życiu dziecka. Do współpracy przy projekcie zaproszono znane osoby, m.in. psycholog Małgorzatę Ohme, Kamila Nowaka, twórcę Blog Ojciec oraz ojców – influencerów, np. Matata.

- Każdy rodzic wspiera swoje dziecko, a tata to szczególny kibic! Współcześni ojcowie są coraz bardziej zaangażowani – towarzyszą dzieciom w codzienności, dzielą z nimi sukcesy, ale też wspierają w trudnych momentach. I my to doceniamy! Dzięki naszemu serwisowi dowiesz się, jak ważna jest rola taty. Dowiesz się też, jak być kibicem swojego dziecka i pomóc mu dobrze rozegrać życie. Sprawdź porady dla taty… i mamy też!– mówi Małgorzata Ohme, redaktor naczelna Onet Kobieta.

Serwis został podzielony na 3 kategorie tematyczne:

AKTYWUJ dziecko – w tej części serwisu czytelnicy dowiedzą się, jak zaszczepić w dziecku pasję do zdrowego stylu życia oraz jakie  aktywności będą najlepsze i bezpieczne dla  dziecka.

ORGANIZUJ siebie – dzięki zamieszczonym poradom organizacja życia rodzinnego i budowanie relacji z dzieckiem może być prostsza.

DOCENIAJ tatę – tata to wyjątkowy kibic swojego dziecka, a polscy ojcowie aktywnie przygotowują się do tej najważniejszej życiowej roli i wiedzą, jak cenny jest ich aktywny udział w codzienności dziecka.

Wyróżnikiem serwisu „Jesteś największym kibicem swojego dziecka!” jest możliwość współtworzenia treści przez czytelników. To właśnie użytkownicy decydują, które tematy chcieliby czytać w pierwszej kolejności.  Serwis umożliwia zamieszczanie i polecanie ciekawych miejsc do aktywnego spędzania czasu z dzieckiem – dzięki użytkownikom powstaje interaktywna mapa ciekawych i przyjaznych rodzinom miejsc.

Serwis powstał we współpracy firmy Nationale – Nederlanden i redakcji Onet, Noizz i Business Insider. Za przygotowanie strategii i koncepcji odpowiada Media Impact – biuro reklamy Ringier Axel Springer Polska.

Źródło: Ringier Axel Springer Polska

www.ringieraxelspringer.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Big Data pozwala przewidywać zachowania konsumentów
Analiza Big Data może dostarczyć cennych informacji na temat zachowań klientów i skuteczności kampanii reklamowych. Szczególnie pożądane przez przedsiębiorców są usługi związane z wydobywaniem danych z treści publikowanych w social media. Pozwala to na porównywanie pozycji marki względem konkurencji, a także badanie odczuć ludzi związanych z wizerunkiem polityków. Dane...
Australijski oddział Google jest atakowany przez lokalne organy nadzorujące z powodu praktyk gromadzenia danych na urządzeniach z Androidem – w szczególności sprzecznych z prawem ustawień danych lokalizacji.
Taśmowe oglądanie seriali staje się coraz częstsze
Trwająca moda na taśmowe oglądanie seriali czasami przybiera coraz większą skalę. Internauci licytują się między sobą na liczbę obejrzanych odcinków za jednym zamachem. – Osoby, które są wysoko zbingowane, będą siedziały przed telewizorem, tabletem czy komórką nawet i kilka godzin bez przerwy – mówi Anna Jupowicz-Ginalska z Uniwersytet...
E-mail marketing coraz precyzyjniej dociera z reklamą do konsumentów
E-mail marketing to jeden z najtańszych sposobów dotarcia z reklamą do odbiorców. Nie wymaga specjalnych narzędzi, przygotowań ani dużego budżetu, dzięki czemu jest opłacalny zarówno dla dużych, jak i małych firm. Ta forma przekazu staje się coraz bardziej precyzyjna. W mailingu wykorzystywane są nowe technologie, jak uczenie maszynowe czy sztuczna...
Telewizja Sportdigital Fussball, posiadająca prawa do pokazywania 30 meczów PKO Bank Polski Ekstraklasy w sezonach 2019/20 i 2020/21 na terenie Niemiec, Austrii i Szwajcarii, podpisała umowę z Onefootball. Na bazie porozumienia użytkownicy platformy streamingowej w tych krajach będą także mogli oglądać mecze polskiej ligi.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764