logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Jesteśmy dla Ciebie”– zdalnie przygotowana kampania reklamowa T‑mobile

  PR 30.03.2020, przeczytano 1225 razy
ilustracja

Plan dnia Polaków kilka tygodni temu stanął na głowie. Choć budynki biur, szkół i przedszkoli pozostały na swoim miejscu, to czas, który tam spędzaliśmy, przeniósł się w całości do naszych domów. A my musimy to sobie wszystko na nowo poukładać. O tym właśnie opowiada najnowsza kampania reklamowa T‑Mobile, która również – od początku do końca – powstała w domowym zaciszu wszystkich zaangażowanych w nią osób.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_jestesmy-dla-ciebie_%E2%80%93-zdalnie-przygotowana-kampania-reklamowa-t%E2%80%91mobile,386329,artykul.html

Odnalezienie się w nowych realiach społecznej kwarantanny nie dla każdego jest łatwym zadaniem. Ci, którzy jeszcze do niedawna mogli sądzić, że home office to zwykła praca zdalna, w obliczu połączenia jej z całodzienną opieką nad dziećmi i prowadzeniem domu, mogą dziś odnieść wrażenie, że po prostu sypiają w pracy. A mimo to – m.in. dzięki sprawnie działającym usługom telekomunikacyjnym – Polacy dają radę! T‑Mobile chce doceniać i jak najszerzej wspierać klientów w tym nietypowym czasie. Operator podkreśla: „Jesteśmy dla Ciebie” i w każdy kolejny weekend udostępnia im darmowe paczki internetu. I będzie robił to przez kolejne tygodnie.

Kampania reklamowa z home office

W związku z sytuacją epidemiczną oraz w trosce o zdrowie i bezpieczeństwo wszystkich osób zaangażowanych w produkcję, najnowsza kampania reklamowa T‑Mobile powstała w nietypowych warunkach.

Bohaterami spotu T‑Mobile są prawdziwe rodziny, które samodzielnie nagrały sceny ze swoim udziałem za pomocą smartfonów. Wszystkie zdjęcia powstały bez udziału ekipy filmowej i bez wychodzenia z domu. Również kompozytor muzyki oraz lektor nagrali materiały w swoich domach. Całość została zdalnie skoordynowana na żywo przez reżysera spotu oraz zespół domu produkcyjnego. Na uwagę zasługuje fakt, że kampania – od briefu do ukazania się jej w mediach – powstała zaledwie w tydzień.

Kampanię „Jesteśmy dla Ciebie” można zobaczyć od soboty, 28 marca w telewizji, internecie, social mediach oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej. Akcję przygotował Departament Zarządzania Marką T‑Mobile oraz zespół agencji DDB Warszawa. Działania reklamowe w internecie poprowadzi agencja VMLY&R, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare. Spot wyreżyserował Tomasz Knittel. Produkcję zrealizował dom produkcyjny Papaya Films, za postprodukcję odpowiada studio Xantus, a za dźwięk – studio Juice.

Cotygodniowy zastrzyk internetu

Od pierwszego piątku po ogłoszeniu przez rząd zamknięcia szkół i galerii handlowych T‑Mobile udostępnił klientom darmowe pakiety danych – najpierw 3, a w kolejnym tygodniu 10 GB – do odebrania w aplikacji „Mój T‑Mobile”. Od tego piątku użytkownicy mogą aktywować paczkę 5 gigabajtów. Do tej pory z tych darmowych paczek gigabajtów skorzystało już ponad 650 tysięcy osób. Kolejne pakiety danych klienci będą mogli odebrać również w następny piątek oraz piątek przed świętami Wielkiej Nocy.

Źródło: T‑Mobile

www.t-mobile.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764