logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Jesteśmy dla Ciebie”– zdalnie przygotowana kampania reklamowa T‑mobile

  PR 30.03.2020, przeczytano 410 razy
ilustracja

Plan dnia Polaków kilka tygodni temu stanął na głowie. Choć budynki biur, szkół i przedszkoli pozostały na swoim miejscu, to czas, który tam spędzaliśmy, przeniósł się w całości do naszych domów. A my musimy to sobie wszystko na nowo poukładać. O tym właśnie opowiada najnowsza kampania reklamowa T‑Mobile, która również – od początku do końca – powstała w domowym zaciszu wszystkich zaangażowanych w nią osób.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_jestesmy-dla-ciebie_%E2%80%93-zdalnie-przygotowana-kampania-reklamowa-t%E2%80%91mobile,386329,artykul.html

Odnalezienie się w nowych realiach społecznej kwarantanny nie dla każdego jest łatwym zadaniem. Ci, którzy jeszcze do niedawna mogli sądzić, że home office to zwykła praca zdalna, w obliczu połączenia jej z całodzienną opieką nad dziećmi i prowadzeniem domu, mogą dziś odnieść wrażenie, że po prostu sypiają w pracy. A mimo to – m.in. dzięki sprawnie działającym usługom telekomunikacyjnym – Polacy dają radę! T‑Mobile chce doceniać i jak najszerzej wspierać klientów w tym nietypowym czasie. Operator podkreśla: „Jesteśmy dla Ciebie” i w każdy kolejny weekend udostępnia im darmowe paczki internetu. I będzie robił to przez kolejne tygodnie.

Kampania reklamowa z home office

W związku z sytuacją epidemiczną oraz w trosce o zdrowie i bezpieczeństwo wszystkich osób zaangażowanych w produkcję, najnowsza kampania reklamowa T‑Mobile powstała w nietypowych warunkach.

Bohaterami spotu T‑Mobile są prawdziwe rodziny, które samodzielnie nagrały sceny ze swoim udziałem za pomocą smartfonów. Wszystkie zdjęcia powstały bez udziału ekipy filmowej i bez wychodzenia z domu. Również kompozytor muzyki oraz lektor nagrali materiały w swoich domach. Całość została zdalnie skoordynowana na żywo przez reżysera spotu oraz zespół domu produkcyjnego. Na uwagę zasługuje fakt, że kampania – od briefu do ukazania się jej w mediach – powstała zaledwie w tydzień.

Kampanię „Jesteśmy dla Ciebie” można zobaczyć od soboty, 28 marca w telewizji, internecie, social mediach oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej. Akcję przygotował Departament Zarządzania Marką T‑Mobile oraz zespół agencji DDB Warszawa. Działania reklamowe w internecie poprowadzi agencja VMLY&R, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare. Spot wyreżyserował Tomasz Knittel. Produkcję zrealizował dom produkcyjny Papaya Films, za postprodukcję odpowiada studio Xantus, a za dźwięk – studio Juice.

Cotygodniowy zastrzyk internetu

Od pierwszego piątku po ogłoszeniu przez rząd zamknięcia szkół i galerii handlowych T‑Mobile udostępnił klientom darmowe pakiety danych – najpierw 3, a w kolejnym tygodniu 10 GB – do odebrania w aplikacji „Mój T‑Mobile”. Od tego piątku użytkownicy mogą aktywować paczkę 5 gigabajtów. Do tej pory z tych darmowych paczek gigabajtów skorzystało już ponad 650 tysięcy osób. Kolejne pakiety danych klienci będą mogli odebrać również w następny piątek oraz piątek przed świętami Wielkiej Nocy.

Źródło: T‑Mobile

www.t-mobile.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Dni Otwarte z ploterami Mutoh w Poznaniu
Po Krakowie i Warszawie, Atrium Centrum Ploterowe oraz IKONOS zapraszają na Dni Otwarte, do pozostałych oddziałów firmy – w najbliższy piątek, 29 maja wielkoformatowe drukarki Mutoh będą prezentowały swoje możliwości w Poznaniu.
Kampania społeczna „Zachowaj zdrowy dystans”
Centrum Handlowe Turawa Park uruchamia kampanię ZACHOWAJ ZDROWY DYSTANS, której celem jest zwrócenie uwagi na istotę pozytywnego myślenia oraz rolę szeroko rozumianego dystansu w naszym codziennym życiu. Do akcji zaproszeni zostali między innymi mieszkańcy Opolszczyzny, psychologowie i trenerzy rozwoju osobistego.
Eurocash z kampanią doceniającą przedsiębiorców
„Herosi Codzienności” to kampania edukacyjno-społeczna, której celem jest pokazanie roli handlu niezależnego w czasie epidemii i na co dzień. W jej ramach prowadzone są działania w mediach społecznościowych i na portalach internetowych.
Sterowiec Goodyear Blimp wraca do Europy
Kultowy symbol powraca. Po raz pierwszy od prawie dekady legendarny sterowiec Goodyear Blimp pojawi się nad Europą. Powrót sterowca jest najnowszą z serii działań wspierających biznes Goodyear na Starym Kontynencie. Wsparcie to obejmuje m.in. odświeżoną w ciągu ostatnich 18 miesięcy, wielokrotnie nagradzaną, europejską ofertę produktową, wprowadzenie możliwości...
Szczera reklama czyli marketing w czasie pandemii
Pandemia postawiła firmy przed nie lada wyzwaniem. Z powodu obowiązujących obostrzeń dotyczących podróżowania, konieczności zachowania dystansu społecznego oraz odwołania wielu wydarzeń zdobywanie nowych partnerów biznesowych jest teraz trudniejsze niż kiedykolwiek.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764