logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Jesteśmy dla Ciebie”– zdalnie przygotowana kampania reklamowa T‑mobile

  PR 30.03.2020, przeczytano 935 razy
ilustracja

Plan dnia Polaków kilka tygodni temu stanął na głowie. Choć budynki biur, szkół i przedszkoli pozostały na swoim miejscu, to czas, który tam spędzaliśmy, przeniósł się w całości do naszych domów. A my musimy to sobie wszystko na nowo poukładać. O tym właśnie opowiada najnowsza kampania reklamowa T‑Mobile, która również – od początku do końca – powstała w domowym zaciszu wszystkich zaangażowanych w nią osób.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_jestesmy-dla-ciebie_%E2%80%93-zdalnie-przygotowana-kampania-reklamowa-t%E2%80%91mobile,386329,artykul.html

Odnalezienie się w nowych realiach społecznej kwarantanny nie dla każdego jest łatwym zadaniem. Ci, którzy jeszcze do niedawna mogli sądzić, że home office to zwykła praca zdalna, w obliczu połączenia jej z całodzienną opieką nad dziećmi i prowadzeniem domu, mogą dziś odnieść wrażenie, że po prostu sypiają w pracy. A mimo to – m.in. dzięki sprawnie działającym usługom telekomunikacyjnym – Polacy dają radę! T‑Mobile chce doceniać i jak najszerzej wspierać klientów w tym nietypowym czasie. Operator podkreśla: „Jesteśmy dla Ciebie” i w każdy kolejny weekend udostępnia im darmowe paczki internetu. I będzie robił to przez kolejne tygodnie.

Kampania reklamowa z home office

W związku z sytuacją epidemiczną oraz w trosce o zdrowie i bezpieczeństwo wszystkich osób zaangażowanych w produkcję, najnowsza kampania reklamowa T‑Mobile powstała w nietypowych warunkach.

Bohaterami spotu T‑Mobile są prawdziwe rodziny, które samodzielnie nagrały sceny ze swoim udziałem za pomocą smartfonów. Wszystkie zdjęcia powstały bez udziału ekipy filmowej i bez wychodzenia z domu. Również kompozytor muzyki oraz lektor nagrali materiały w swoich domach. Całość została zdalnie skoordynowana na żywo przez reżysera spotu oraz zespół domu produkcyjnego. Na uwagę zasługuje fakt, że kampania – od briefu do ukazania się jej w mediach – powstała zaledwie w tydzień.

Kampanię „Jesteśmy dla Ciebie” można zobaczyć od soboty, 28 marca w telewizji, internecie, social mediach oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej. Akcję przygotował Departament Zarządzania Marką T‑Mobile oraz zespół agencji DDB Warszawa. Działania reklamowe w internecie poprowadzi agencja VMLY&R, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare. Spot wyreżyserował Tomasz Knittel. Produkcję zrealizował dom produkcyjny Papaya Films, za postprodukcję odpowiada studio Xantus, a za dźwięk – studio Juice.

Cotygodniowy zastrzyk internetu

Od pierwszego piątku po ogłoszeniu przez rząd zamknięcia szkół i galerii handlowych T‑Mobile udostępnił klientom darmowe pakiety danych – najpierw 3, a w kolejnym tygodniu 10 GB – do odebrania w aplikacji „Mój T‑Mobile”. Od tego piątku użytkownicy mogą aktywować paczkę 5 gigabajtów. Do tej pory z tych darmowych paczek gigabajtów skorzystało już ponad 650 tysięcy osób. Kolejne pakiety danych klienci będą mogli odebrać również w następny piątek oraz piątek przed świętami Wielkiej Nocy.

Źródło: T‑Mobile

www.t-mobile.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Spółka Time S.A. przystąpiła do QUALID, czyli programu poprawy jakości reklamy cyfrowej.  Stempel QUALID przysługuje  firmie w trzech obszarach: Brand Safety, Viewability oraz Anti-Fraud.
Eobuwie.pl świątecznie inspiruje w nowej kampanii reklamowej
Marka eobuwie.pl startuje dziś z nową kampanią, która ma inspirować klientów i zachęcać do zakupów w świątecznym klimacie. Spoty będą emitowane w mediach społecznościowych na wszystkich 17 rynkach, na których platforma jest dostępna. Kampania potrwa do 29 grudnia.
50 Czarnych Piątków w roku
Chociaż Black Friday był niezły, to najwięcej osób odwiedziło centra handlowe w sobotę. A ruch we wszystkie piątki był na podobnym poziomie. Polacy nie ufają amerykańskim wymysłom i nadają własnego kolorytu świętu konsumpcjonizmu.
Świąteczna rywalizacja miast i pomaganie ze Świeć się z Energą
Rusza doroczny plebiscyt Energi z Grupy ORLEN, w którym wybierane są miasta o najpiękniejszych iluminacjach świątecznych w regionie i w całej Polsce. Głosujący w 13. edycji zadecydują też, dokąd trafi dobroczynna pomoc o łącznej wartości 200 tys. zł. Na zwycięskich 16 miejscowości czekają sprzęty AGD i lampy UV-C, a do jednej z placówek pomocowych trafi...
Analitycy Santander Bank Polska przyjrzeli się wydatkom klientów w Black Friday. W przypadku zakupów, za które płatność realizowana jest kartami płatniczymi Santander Bank Polska, co roku wzrosty obserwowane są w Black Friday oraz następującą po nim sobotę. W dniach 27 i 28.11.2021 wartość wydatków jest o 7% wyższa niż w poprzedzający piątek i...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764