logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Jesteśmy dla Ciebie” – kampania E.On Polska

  PR 05.09.2022, przeczytano 283 razy
ilustracjastrzałka

Wystartowała kampania E.ON, która opowiada o wysokim poziomie jakości obsługi klienta w branży energetycznej. Materiał uświadamia z jakich narzędzi mogą skorzystać klienci, by kontrolować zużycie energii elektrycznej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_jestesmy-dla-ciebie_-%E2%80%93-kampania-e.on-polska,397107,artykul.html

Kampania E.ON ma niestandardową formę, ponieważ odbiorcy mogą w komunikatach odczytać intrygujące hasła i dane liczbowe, które nawiązują do ważnych rozwiązań obsługowych. Przekazy zwracają uwagę na wysokie standardy przyjęte przez E.ON. Autorzy projektu zrezygnowali z wykorzystania zdjęć, by podkreślić jej przekaz.

- W E.ON klienci są dla nas najważniejsi. Nasza obsługa jest na najwyższym poziomie, szybka i kompetentna. Znamy naszych klientów, wiemy, że tego od nas oczekują. Dzięki takiemu podejściu i naszym rozwiązaniom online mogą szybko i bezproblemowo załatwić swoje sprawy. Regularnie badamy ich satysfakcję i cieszymy, że wyniki to potwierdzają – podkreśla Piotr Bonecki, menedżer marketingu w E.ON Polska. – Realizujemy ankiety, do których zapraszamy losowo wybranych klientów. Widzimy w nich, że zauważają i doceniają rozwiązania, które oferujemy. Podkreślają też wysoką jakość komunikacji z naszymi doradcami.

- Ludzie chcą załatwiać swoje sprawy szybko i wygodnie. Dlatego w kampanii skupiliśmy się na wysokiej jakości obsługi, ułatwieniach dla klientów, praktycznej edukacji i wsparciu. Intrygującą formę komunikacji popieramy danymi, które pokazują, że E.ON wie, jak dbać o potrzeby swoich klientów – mówi Agnieszka Gozdek, strategy director & partner 180heartbeats + JUNG v . MATT.

Druga część kampanii przedstawia narzędzia, które E.ON Polska oddaje w ręce klientów, by mogli oni w prosty sposób kontrolować wydatki na energię. Rozwiązania takie, jak e-odczyty, czy wykresy zużycia energii pozwalają klientom w prosty i wygodny sposób kontrolować swoje zużycie energii elektrycznej i monitorować jego zmiany. Wszystkie rozwiązania digitalowe E.ON mają pomóc klientom zoptymalizować wykorzystanie energii i wydatki na nią.

Kampania będzie trwała przez cały wrzesień i zobaczymy ją na nośnikach OOH. Przekazy pojawią się też w radiu, w kanałach online, a także w mediach społecznościowych.

Odsłonę marketingową kampanii opracowała i realizuje agencja 180heartbeats + JUNG v. MATT, , która w wyniku wygranego przetargu z sukcesem przeprowadziła rebranding innogy w E.ON.  Od strony public relations firmę wspiera agencja MSL.

Źródło: MSL GROUP

www.mslgroup.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Dentsu X z działaniami mediowymi dla marki Tom Ford
Wystartowały działania promujące luksusowe kosmetyki i zapachy od Tom Ford Beauty, w tym NOIR EXTREME PARFUM. Za realizację działań mediowych odpowiada agencja dentsu X (dentsu Polska).
Erecruiter wybiera Kohe
Studio KOHE zostało wybrane do współpracy przez eRecruiter (część Grupy Pracuj), dostawcę platformy do zarządzania rekrutacjami. KOHE odpowiedzialne było za całościowe opracowanie strony www.erecruiter.pl
Havas PR Warsaw, jako partner, wspierał tegoroczną edycję badania prowadzonego przez Francusko-Polską Izbę Gospodarczą. Celem badania było poznanie skali zaangażowania firm w działania z zakresu Społecznej Odpowiedzialności Biznesu.
Sharp NEC Display Solutions Europe będzie uczestniczyć w targach Integrated Systems Europe (ISE) 2023, w dniach od 31 stycznia do 3 lutego, wystawiając się na stoisku E600 w hali 3 w Fira Barcelona w Hiszpanii. To kolejny rok, gdy Sharp/NEC podzieli się z uczestnikami targów swoją ekspercką wiedzą i doświadczeniem wynikającym z połączenia dwóch...
Łukasz Plona chief technology officerem w Cube Group
Łukasz Plona objął stanowisko chief technology officera w Cube Group. Będzie odpowiedzialny za rozwój realizowanych w agencji projektów technologiczno-analitycznych oraz wprowadzanie innowacji.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764