logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Jesteśmy dla Ciebie” – kampania E.On Polska

  PR 05.09.2022, przeczytano 622 razy
ilustracjastrzałka

Wystartowała kampania E.ON, która opowiada o wysokim poziomie jakości obsługi klienta w branży energetycznej. Materiał uświadamia z jakich narzędzi mogą skorzystać klienci, by kontrolować zużycie energii elektrycznej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_jestesmy-dla-ciebie_-%E2%80%93-kampania-e.on-polska,397107,artykul.html

Kampania E.ON ma niestandardową formę, ponieważ odbiorcy mogą w komunikatach odczytać intrygujące hasła i dane liczbowe, które nawiązują do ważnych rozwiązań obsługowych. Przekazy zwracają uwagę na wysokie standardy przyjęte przez E.ON. Autorzy projektu zrezygnowali z wykorzystania zdjęć, by podkreślić jej przekaz.

- W E.ON klienci są dla nas najważniejsi. Nasza obsługa jest na najwyższym poziomie, szybka i kompetentna. Znamy naszych klientów, wiemy, że tego od nas oczekują. Dzięki takiemu podejściu i naszym rozwiązaniom online mogą szybko i bezproblemowo załatwić swoje sprawy. Regularnie badamy ich satysfakcję i cieszymy, że wyniki to potwierdzają – podkreśla Piotr Bonecki, menedżer marketingu w E.ON Polska. – Realizujemy ankiety, do których zapraszamy losowo wybranych klientów. Widzimy w nich, że zauważają i doceniają rozwiązania, które oferujemy. Podkreślają też wysoką jakość komunikacji z naszymi doradcami.

- Ludzie chcą załatwiać swoje sprawy szybko i wygodnie. Dlatego w kampanii skupiliśmy się na wysokiej jakości obsługi, ułatwieniach dla klientów, praktycznej edukacji i wsparciu. Intrygującą formę komunikacji popieramy danymi, które pokazują, że E.ON wie, jak dbać o potrzeby swoich klientów – mówi Agnieszka Gozdek, strategy director & partner 180heartbeats + JUNG v . MATT.

Druga część kampanii przedstawia narzędzia, które E.ON Polska oddaje w ręce klientów, by mogli oni w prosty sposób kontrolować wydatki na energię. Rozwiązania takie, jak e-odczyty, czy wykresy zużycia energii pozwalają klientom w prosty i wygodny sposób kontrolować swoje zużycie energii elektrycznej i monitorować jego zmiany. Wszystkie rozwiązania digitalowe E.ON mają pomóc klientom zoptymalizować wykorzystanie energii i wydatki na nią.

Kampania będzie trwała przez cały wrzesień i zobaczymy ją na nośnikach OOH. Przekazy pojawią się też w radiu, w kanałach online, a także w mediach społecznościowych.

Odsłonę marketingową kampanii opracowała i realizuje agencja 180heartbeats + JUNG v. MATT, , która w wyniku wygranego przetargu z sukcesem przeprowadziła rebranding innogy w E.ON.  Od strony public relations firmę wspiera agencja MSL.

Źródło: MSL GROUP

www.mslgroup.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764