logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Jeszcze więcej Euro” w Radiu Tok FM

  PR 09.06.2021, przeczytano 268 razy

Od piątku, 11 czerwca 2021 r. - wraz ze startem Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej 2020 - Radio TOK FM zaprosi wszystkich do słuchania specjalnych audycji i serwisów informacyjnych poświęconych Euro 2020. Na antenie pojawią się m.in. podsumowujące dni rozgrywek programy "Jeszcze więcej Euro", a wydania tej audycji po 20:00 można słuchać już od poniedziałku, 7 czerwca.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_jeszcze-wiecej-euro_-w-radiu-tok-fm,391821,artykul.html

Kibice piłki nożnej będą mogli śledzić przebieg rozpoczynających się w tym tygodniu Mistrzostw Europy w Radiu TOK FM.

Przedturniejowych informacji można już słuchać na antenie od 7 czerwca w programach "Jeszcze więcej Euro" po godz. 20:00. Natomiast wydanie "Jeszcze więcej Euro" po 23:00 nadawane będzie od piątku, 11 czerwca do końca zawodów, z wyłączeniem dni bez meczy. W audycji, którą poprowadzą: Przemysław Pozowski, Michał Waszkiewicz, Michał Janczura, Mateusz Stanicki i Przemysław Iwańczyk (TOK FM i Polsat Sport), pojawią się podsumowania zakończonych spotkań, pomeczowe informacje i komentarze.

Reporterzy Radia TOK FM będą obecni w bazie polskiej reprezentacji w Gdańsku, będą także towarzyszyć kibicom w przeżywaniu sportowych emocji. Dzięki nim fani piłki nożnej poznają opinie sportowców, trenerów, komentatorów i ekspertów.

Na antenie TOK FM przybędzie też wiadomości o sporcie - w ramówce od poniedziałku do piątku znajdzie się 5 dodatkowych wydań Informacji Sportowych. Zaś w weekendy nadawane będą nowe wydania Informacji Sportowych - po 8 w ciągu każdego dnia.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764