logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Jeżyki. Najeżone bakaliami. Najeżone doznaniami” w nowej kampanii marki

  PR 07.03.2023, przeczytano 764 razy
ilustracjastrzałka

Kultowe i lubiane od lat ciastka Jeżyki od marki Goplana ruszają z kampanią promocyjną pod hasłem „Jeżyki. Najeżone bakaliami. Najeżone doznaniami”, w ramach której pojawi się nowy spot reklamowy, a także instagramowy konkurs „#mojaCOOLgirl” z atrakcyjnymi nagrodami. W ramach działań promowane będą również Jeżyki Coolki – jedyne dostępne na polskim rynku kulki waflowe nawiązujące swą recepturą do sztandarowego produktu marki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_jezyki.-najezone-bakaliami.-najezone-doznaniami_-w-nowej-kampanii-marki,399208,artykul.html

Bohaterkami piętnastosekundowego spotu „Jeżyki. Najeżone bakaliami. Najeżone doznaniami” są kobiety, które, mimo że reprezentują odmienne charaktery i styl życia, łączy przyjaźń i… miłość do produktów marki Jeżyki. Dzięki wyjątkowemu smakowi i unikalnym doznaniom sensorycznym, znane od lat ciastka stają się elementem integrującym z pozoru kontrastujące ze sobą temperamenty. Ich zaskakujące właściwości znajdują swoje odzwierciedlenie również w samej recepturze produktu – różnorodne składniki łączą się w całość, tworząc pyszną przekąskę. Kruche ciastko, słodki karmel, naturalne bakalie i wyrazista czekolada stanowią kompozycję pełną zaskakujących doświadczeń.

Za pomocą kampanii marka będzie celebrować kobiecość nie tylko z okazji obchodzonego w dniu 8 marca Dnia Kobiet, ale też na co dzień. W tym celu Jeżyki przygotowały na swoim profilu na Instagramie @jezyki_pl konkurs „#mojaCOOLgirl” zachęcający użytkowników do zamieszczania specjalnych dedykacji z hashtagiem #mojaCOOLgirl w formie postów, rolek lub relacji. Dla autorów i autorek najciekawszych materiałów przewidziano nagrody w postaci  nieszablonowej biżuterii marki Ania Kruk oraz zestawów słodyczy. Zwycięska dedykacja zostanie nagrodzona ekskluzywnym, dwuosobowym wyjazdem do SPA. Konkurs wspierany będzie również przez profil @Jeżyki. Chwile najeżone doznaniami na Facebooku.

Ciastka Jeżyki w wielu wariantach smakowych oraz Jeżyki Coolki dostępne są w regularnej sprzedaży w sklepach w całej Polsce.

Źródło: Goplana

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Etno Cafe: ziarna kawy stworzone przez influencerów
Z początkiem grudnia sieć Etno Cafe wprowadziła do sprzedaży limitowaną edycję ziaren kawy, które powstały we współpracy z popularnymi influencerami. Mieszanka została opracowana przez roasterów zgodnie ze wskazówkami internetowych twórców.
Proces produkcji Polskiej Wódki na muralu Tytusa Brzozowskiego
Na warszawskiej Pradze, w Muzeum Polskiej Wódki odsłonięto najnowszy mural autorstwa Tytusa Brzozowskiego. Tym samym wzbogacił on Szlak murali imienia artysty, którym Warszawska Organizacja Turystyczna zachęca do okrywania stolicy w niekonwencjonalny sposób. Znany z zamiłowania do Warszawy malarz, zobrazował tym razem proces produkcji Polskiej Wódki, zbierając w jeden...
OKK! - Droga do własnej pracowni
Podczas studiów architektonicznych młodzi adepci zdobywają głównie wiedzę techniczną i artystyczną. Często pomijane są zaś kluczowe aspekty dotyczące prowadzenia własnego biznesu. Po zakończeniu edukacji wielu absolwentów staje przed wyzwaniem - wiedzą, jak projektować, ale nie mają pojęcia, jak rozpocząć własną drogę w branży. Brak tej świadomości...
Polska pracownia Tremend z I Nagrodą w konkursie WAF 2023
Wnętrza Royal Tulip Warsaw Apartments zostały docenione na prestiżowym World Architecture Festival 2023 w Singapurze. Realizacja polskiej pracowni Tremend nie tylko znalazła się na konkursowej „krótkiej liście”, ale też pokonała pozostałe projekty z całego świata, zdobywając I Nagrodę w kategorii INSIDE –...
Rekordowa aktywność w branży eventowej
W tym roku firmy związane z szeroko rozumianym konsultingiem oraz organizacją wydarzeń przeżywają okres dynamicznego wzrostu. Dun & Bradstreet Poland na zlecenie ClickMeeting przeprowadziło analizę, z której wynika, że 40 proc. przedsiębiorstw związanych z eventami, wystawami oraz kongresami znajduje się w dobrej kondycji finansowej. Jednak pomimo polaryzującej sytuacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764