logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Kampania Bez Kitu” - nowy program Radomira Wita w TVN24

  PR 22.11.2022, przeczytano 402 razy

„Kampania Bez Kitu” to cotygodniowy program na żywo, który podsumuje najważniejsze wydarzenia polityczne i kampanijne w Polsce. Jego Gospodarzem jest Radomir Wit. Premiera już w najbliższy piatek, 25 listopada, o godzinie 20:00 na antenie TVN24 i w TVN24 GO.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_kampania-bez-kitu_---nowy-program-radomira-wita-w-tvn24,398077,artykul.html

Liderzy polityczni jeżdżą po kraju, spotykają się z wyborcami i przygotowują do najważniejszego politycznego starcia - walki o głosy i poparcie.

- Ostatnia przedwyborcza prosta to dobry moment, żeby sprawdzić, co politycy obiecali i jak się z nich wywiązali. Za chwilę pojawią się nowe zapewnienia - pytanie więc co z tymi, które już złożono. - mówi Radomir Wit.

Przy wspólnym stole spotkają się przedstawiciele różnych ugrupowań, instutucji i urzędów. Będą dyskutować o najważniejszych wydarzeniach politycznych, społecznych i gospodarczych. Oprócz rozmów z politykami dziennikarz połączy się z młodymi ludźmi z całej Polski.

- Oczywiście będziemy także na bieżąco śledzić i komentować przebieg obecnej kampanii oraz co aktualnie dzieje się w życiu politycznym. - dodaje Wit.

Program na żywo, co tydzień, w piątki o 20:00 w TVN24 i TVN24GO.

Źródło: TVN S.A.

www.tvn.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764