logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Kampania Bez Kitu” - nowy program Radomira Wita w TVN24

  PR 22.11.2022, przeczytano 168 razy

„Kampania Bez Kitu” to cotygodniowy program na żywo, który podsumuje najważniejsze wydarzenia polityczne i kampanijne w Polsce. Jego Gospodarzem jest Radomir Wit. Premiera już w najbliższy piatek, 25 listopada, o godzinie 20:00 na antenie TVN24 i w TVN24 GO.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_kampania-bez-kitu_---nowy-program-radomira-wita-w-tvn24,398077,artykul.html

Liderzy polityczni jeżdżą po kraju, spotykają się z wyborcami i przygotowują do najważniejszego politycznego starcia - walki o głosy i poparcie.

- Ostatnia przedwyborcza prosta to dobry moment, żeby sprawdzić, co politycy obiecali i jak się z nich wywiązali. Za chwilę pojawią się nowe zapewnienia - pytanie więc co z tymi, które już złożono. - mówi Radomir Wit.

Przy wspólnym stole spotkają się przedstawiciele różnych ugrupowań, instutucji i urzędów. Będą dyskutować o najważniejszych wydarzeniach politycznych, społecznych i gospodarczych. Oprócz rozmów z politykami dziennikarz połączy się z młodymi ludźmi z całej Polski.

- Oczywiście będziemy także na bieżąco śledzić i komentować przebieg obecnej kampanii oraz co aktualnie dzieje się w życiu politycznym. - dodaje Wit.

Program na żywo, co tydzień, w piątki o 20:00 w TVN24 i TVN24GO.

Źródło: TVN S.A.

www.tvn.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pierwsza, testowa analiza Digital OOH w oparciu o dane z badania Mediapanel
Gemius na konferencji Data Driven Digital OOH zaprezentował wyniki testowej analizy zasięgu ekranów cyfrowych w przestrzeni miejskiej. Z danych wynika, że nośniki DOOH AMS generują łącznie 72,6% zasięgu liczonego dla ogólnopolskiej populacji 7 – 75 i mierzonego wskaźnikiem OTS.
3 sekundy – to granica cierpliwości przeciętnego klienta sklepu internetowego. Dłużej na załadowanie strony czekać nie będzie. Pójdzie na zakupy gdzie indziej. Dlatego, mając na uwadze potrzeby rynku, home.pl zrobiło w swojej serwerowni rewolucję technologiczną. Nowe, wydajne maszyny, w które zainwestowała firma, odpowiadają na potrzeby nawet bardzo...
Grupa RMF opublikowała cenniki reklamowe, które obowiązywać będą od 9 stycznia 2023 roku. Dodatkowo wprowadzane są nowe oferty i możliwości jakościowego wyróżnienia na antenie. Od przyszłego roku cenniki obowiązywać też będą na krótsze niż dotychczas okresy – zazwyczaj dwumiesięczne.
Monika Tutak-Goll na czele wszystkich redakcji marki Wysokie Obcasy
Redakcje “Wysokich Obcasów” – tygodnika, serwisu Wysokieobcasy.pl oraz miesięcznika “Wysokie Obcasy Extra” będą mieć nową naczelną. Od 1 grudnia 2022 r. będzie nią Monika Tutak-Goll. To dziennikarka i redaktorka, związana z marką “Wysokie Obcasy” od ponad 12 lat.

Skonsolidowany przychód ze sprzedaży za 3 kwartały 2022 r. wynosi ponad 32 mln zł i jest o 58% wyższy niż w analogicznym okresie 2021 r. Skonsolidowana EBITDA za 3 kwartały br. wyniosła 3,2 mln zł.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764