logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Kapitalna impreza” – nowy spot i platforma komunikacyjna Captain Jack

  PR 04.08.2020, przeczytano 294 razy
ilustracja

Rusza nowa platforma komunikacyjna marki Captain Jack, której zwiastunem jest spot reklamowy „Kapitalna Impreza”. Piwo o smaku rumu patronuje zabawie w stylu, jaki znamy z czasów sprzed epidemii – nie tylko na kameralnej domówce, ale także podczas pełnej wrażeń podróży po mieście i nocnych klubach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_kapitalna-impreza_-%E2%80%93-nowy-spot-i-platforma-komunikacyjna-captain-jack,387979,artykul.html

Mimo zniesienia wielu obostrzeń spowodowanych epidemią, życie jeszcze nie całkiem wróciło do normy. Dotyczy to m.in. sposobów spędzania wolnego czasu – do imprez wciąż podchodzimy z dużą dozą ostrożności ( i słusznie!), a jednocześnie kluby nocne i dyskoteki pozostają zamknięte.

W tej sytuacji nowy spot Captain Jack można potraktować zarówno jako przypomnienie szalonych imprez sprzed kilku miesięcy, którym towarzyszyło piwo o smaku rumu, jak i zapowiedź tego, co dopiero nadejdzie. W „Kapitalnej imprezie” piracka marka zabiera młodych ludzi na poszukiwanie przygody i otwiera drzwi do miejsc, gdzie można liczyć na dobrą zabawę. Zawadiacka papuga, znana z etykiety, jest przewodnikiem w podróży zapoczątkowanej na kameralnej domówce, a zakończonej w klubie, po mieście pełnym rozrywek i labiryncie atrakcji.

- Po wielu tygodniach ograniczeń jesteśmy spragnieni normalności i swobodnych kontaktów z innymi ludźmi, tęsknimy za naszymi dawnymi nawykami. Nowa reklama Captain Jack pokazuje to, co – mamy nadzieję – niedługo powróci, czyli wspólne wyjścia w gronie przyjaciół, pełne niezapomnianych wrażeń, radości i beztroski. Wierzymy, że nasza papuga rozkręci jeszcze wiele kapitalnych imprez, nieraz zainspiruje miłośników dobrej zabawy i pomoże odnaleźć niejeden skarb – mówi Izabela Ciupińska, odpowiedzialna za markę w Kompanii Piwowarskiej.

Spot „Kapitalna impreza” miał swoją premierę 1 sierpnia i jest elementem nowej platformy komunikacyjnej Captain Jack. Jego emisja w kanałach TV będzie dodatkowo wspierana za pośrednictwem kanałów social media, platform VOD oraz Spotify. Autorem koncepcji reklamy jest agencja Grandes Kochonos, a za jej realizację odpowiadają Kuba Michalczuk (reżyseria), OTO Film (produkcja) i Platige Image (postprodukcja). Zakupem i planowaniem mediów zajął się dom mediowy Zenith, działania w mediach społecznościowych prowadzi agencja Hand Made.

Źródło: Kompania Piwowarska

www.kp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Restart branży za nami – Festiwaldruku.pl oczami wystawców targów
Blisko 1300 zwiedzających i prawie 130 wystawców – tak w liczbach można podsumować zakończony w zeszłym tygodniu FestiwalDruku.pl. Ale liczby nie wyrażą wszystkiego. Szczególnie w przypadku tej wyjątkowej edycji w niecodziennych czasach. O opinię organizator poprosił więc głównych zainteresowanych – czyli wystawców.
Solidność i bezpieczeństwo współpracy z partnerami z branży reklamowej
O jakości udanej współpracy między partnerami biznesowymi w dużej mierze przesądza rzetelność każdego z nich. Każdy, kto aktywnie działa na polu zawodowym, wie, że zdarzają się przypadki, gdy kontrahent nie wywiązuje się z poczynionych ustaleń. Jak zadbać o bezpieczeństwo transakcji na rynku reklamowym?
Performics z akcją „Wspomóż doga za hot-doga” w nowej odsłonie
Już w poniedziałek - 21 września - pierwszy live stream ze zbiórką datków na rzecz podopiecznych Fundacji Tymmmczasy
The Dumplings w intrygującym coverze towarzyszącym kampanii #Jabłonki
#Jabłonki to projekt, którym Fundacja State of Poland rozpoczyna wieloletnią kampanię wzmacniania wizerunku marki Polska. Do współpracy zaprosiła zespół The Dumplings, który przygotował cover legendarnego utworu Maanam. Nowa aranżacja oddaje intrygujący klimat spotu promującego akcję.
Lovebrands Medical - nowa marka na rynku marketingowym i komunikacyjnym
LoveBrands Relations ma w dziedzinie zdrowia ogromne doświadczenie. Od lat współpracuje zarówno z instytucjami działającymi w ochronie zdrowia, jak i firmami farmaceutycznymi oraz medycznymi. Zna potrzeby środowiska medycznego i farmaceutycznego oraz  pacjentów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764