logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Karmię piersią, naturalnie!” – nowa akcja edukacyjna M jak mama

  PR 01.06.2020, przeczytano 606 razy
ilustracja

Startuje kampania edukacyjna „Karmię piersią, naturalnie!”, mająca na celu propagowanie karmienia piersią wśród młodych mam i kobiet w ciąży, a także wspieranie karmiących mam.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_karmie-piersia%2C-naturalnie%21_-%E2%80%93-nowa-akcja-edukacyjna-m-jak-mama,387245,artykul.html

W ramach akcji serwis Mjakmama.pl uruchomił specjalną stronę www.karmiepiersia.mjakmama.pl.

W pierwszym etapie akcji „Karmię piersią, naturalnie!” udostępniona została ankieta, która pozwoli zbadać nastawienie Polek do karmienia piersią. Uczestniczki badania mogą podzielić się swoimi doświadczeniami związanymi z laktacją, a wnioski z ankiety będą stanowić punkt wyjścia do rozmów z ekspertami.

W ramach działań edukacyjnych podjęte zostaną takie tematy, jak m.in. korzyści płynące z karmienia piersią, wygodne pozycje do karmienia, sposoby na pobudzenie laktacji czy nawał pokarmu. Poruszone zostaną także zagadnienia związane z budowaniem więzi między matką a dzieckiem, rozwojem emocjonalnym i poczuciem bliskości.

Partnerami merytorycznymi kampanii są: Polskie Towarzystwo Położnych, Polskie Towarzystwo Konsultantów i Doradców Laktacyjnych, Fundacja Rodzić po Ludzku, Poradnikzdrowie.pl. Akcję wspierają partnerzy: Femaltiker, Medela, Nanobebe i woda źródlana Mama i ja.

Akcja „Karmię piersią, naturalnie!” wsparta jest kampanią promocyjną w mediach Grupy ZPR Media oraz w social mediach.

Źródło: Grupa ZPR Media

www.grupazpr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pakiet Ukraina - 10 nowych kanałów w ofercie Vectry
Od 16 kwietnia 2024 roku Vectra, wiodący dostawca usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej w Polsce, wprowadza specjalną ofertę programową stworzoną z myślą o ukraińskich widzach. Nowy pakiet Ukraina obejmuje 10 programów w języku ukraińskim o różnorodnej tematyce — od wiadomości po rozrywkę, sport, edukację i programy dla dzieci.
II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764