logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Każdy powód jest dobry, by pomagać - kampania Banku BNP Paribas

  PR 01.12.2021, przeczytano 789 razy

Ruszyła kampania „Każdy powód jest dobry, by pomagać”. W krótkich spotach Bank BNP Paribas pokazuje zaangażowanie swoich pracowników w wolontariat na rzecz Szlachetnej Paczki i zachęca innych do wpierania tej inicjatywy. Pierwsza faza kampanii potrwa od 1 do 25 grudnia 2021 r.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kazdy-powod-jest-dobry%2C-by-pomagac---kampania-banku-bnp-paribas,393960,artykul.html

Bank BNP Paribas wspiera Szlachetną Paczkę jako partner strategiczny. Od 2018 roku wspólnie ze Stowarzyszeniem „Wiosna” – organizatorem programu – realizuje projekt zmieniania świata na lepszy, pokazując, jak ważna jest mądra pomoc najbardziej potrzebującym. W rozpoczętej właśnie kampanii wzięli udział wolontariusze i wolontariuszki z banku, w tym liderzy i liderki tej akcji. Każdy z nich prezentuje swój powód do pomagania. W trakcie swojej grudniowej kampanii Bank BNP Paribas będzie też zachęcał innych do wsparcia Szlachetnej Paczki. Bank dołoży po 200 zł do pierwszych 100 przelewów bądź wpłat na konto Stowarzyszenia „Wiosna” zrealizowanych każdego dnia od 1 do 25 grudnia 2021 r.

- W kampanii pokazujemy, że motywacje mogą być różne, ale to co się liczy to okazana pomoc. Jesteśmy dumni z zaangażowania naszych pracowników w tę wartościową akcję. W dzisiejszym świecie mądre i efektywne pomaganie jest niezwykle ważne – dlatego jesteśmy partnerem strategicznym tego programu – mówi Joanna Gajda-Wróblewska, kierowniczka zespołu projektów społecznych w Banku BNP Paribas oraz członkini Zarządu Fundacji BNP Paribas. – Szlachetna Paczka to nie tylko dary rzeczowe. Obdarowane osoby ogromnie cenią sobie okazane im zainteresowanie i troskę, a otrzymane wsparcie daje im siły i nadzieję na pozytywną zmianę – dodaje.

Kampania realizowana będzie w telewizji, kanałach online, a także w mediach społecznościowych i na stronie banku oraz na specjalnie utworzonej stronie pomaganiejestfajne.pl.

Dla Banku BNP Paribas społeczna odpowiedzialność to zaangażowanie w inicjatywy, które mają charakter inwestycji społecznych i przynoszą trwałe efekty. Taką akcją jest Szlachetna Paczka – program Stowarzyszenia „Wiosna”, który niesie pomoc najbardziej potrzebującym rodzinom. Współpracując ze Szlachetną Paczką, Bank BNP Paribas, realizuje dwa z siedemnastu Celów Zrównoważonego Rozwoju, jakimi są walka z ubóstwem i nierównościami. To współpraca oparta na realnych działaniach. Dotychczas Bank BNP Paribas wsparł Szlachetną Paczkę łącznie kwotą ponad 3,6 mln zł. Dzięki temu program społeczny może działać i rozwijać się długofalowo, docierając do nowych rodzin, którym nie pomógł dotąd nikt inny.

Imponujące jest zaangażowanie w Szlachetną Paczkę pracowników banku, którzy uczestniczą w programie w ramach wolontariatu pracowniczego koordynowanego przez Fundację BNP Paribas. Tylko w 2020 r. w akcję włączyło się 124 liderów-wolontariuszy z zespołami liczącymi łącznie 2470 osób – pracowników z różnych obszarów banku oraz spółek Grupy BNP Paribas w Polsce, a także wolontariuszy ze Stowarzyszenia Absolwentów „Klasa" (programu stypendialnego Fundacji BNP Paribas). Wspólnie przygotowali paczki dla 134 rodzin z całej Polski. To największy projekt wolontariatu pracowniczego w historii Szlachetnej Paczki. W tym roku do udziału w akcji w banku i spółkach Grupy BNP Paribas w Polsce zgłosiło się ponad 130 liderów.

Bank BNP Paribas włącza w pomoc także swoich Klientów. Mogą oni wymienić punkty zebrane w programie lojalnościowym mamBONUS na vouchery wspierające Szlachetną Paczkę. Ponadto bank umożliwia Klientom przekazanie darowizny na ten cel – w serwisie internetowym przygotowana została specjalna bramka do szybkich i wygodnych przelewów.

Źródło: Bank BNP Paribas

www.bnpparibas.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
Tchibo Eduscho Family: nowe opakowanie, podwójny logotyp
Tchibo Family, jedna z ulubionych marek kawowych Polaków, przechodzi przełomową zmianę, łącząc siły z renomowaną rodziną Eduscho. Nowe opakowanie i podwójny logotyp nie oznaczają jednak modyfikacji receptury. Tchibo Eduscho Family to ten sam dobrze znany smak i aromat, który od lat zachwyca miłośników kawy.
Lech przedłuża umowę z agencją Cut The Mustard
Marka Lech przedłuża umowę i kontynuuje współpracę z agencją kreatywną Cut The Mustard. To już siódmy rok współpracy Agencji z Kompanią Piwowarską. Działania Cut The Mustard koncentrować się będą wokół niedawno wprowadzonej platformy komunikacyjnej marki. 
Autobus Popeyes wozi fanów na kurczaki
W minioną niedzielę, 21 kwietnia kilkudziesięciu fanów kurczaków w luizjańskim stylu odbyło niezwykłą kulinarną podróż. Autobusem Popeyes przejechali ponad 700 kilometrów, by skosztować słynnych dań sieci. To efekt nietypowej akcji, którą marka zorganizowała dla swoich najaktywniejszych fanów. Spośród wszystkich komentarzy na swoich social mediach Popeyes wyłonił 4...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764