logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Każdy powód jest dobry, by pomagać - kampania Banku BNP Paribas

  PR 01.12.2021, przeczytano 212 razy

Ruszyła kampania „Każdy powód jest dobry, by pomagać”. W krótkich spotach Bank BNP Paribas pokazuje zaangażowanie swoich pracowników w wolontariat na rzecz Szlachetnej Paczki i zachęca innych do wpierania tej inicjatywy. Pierwsza faza kampanii potrwa od 1 do 25 grudnia 2021 r.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kazdy-powod-jest-dobry%2C-by-pomagac---kampania-banku-bnp-paribas,393960,artykul.html

Bank BNP Paribas wspiera Szlachetną Paczkę jako partner strategiczny. Od 2018 roku wspólnie ze Stowarzyszeniem „Wiosna” – organizatorem programu – realizuje projekt zmieniania świata na lepszy, pokazując, jak ważna jest mądra pomoc najbardziej potrzebującym. W rozpoczętej właśnie kampanii wzięli udział wolontariusze i wolontariuszki z banku, w tym liderzy i liderki tej akcji. Każdy z nich prezentuje swój powód do pomagania. W trakcie swojej grudniowej kampanii Bank BNP Paribas będzie też zachęcał innych do wsparcia Szlachetnej Paczki. Bank dołoży po 200 zł do pierwszych 100 przelewów bądź wpłat na konto Stowarzyszenia „Wiosna” zrealizowanych każdego dnia od 1 do 25 grudnia 2021 r.

- W kampanii pokazujemy, że motywacje mogą być różne, ale to co się liczy to okazana pomoc. Jesteśmy dumni z zaangażowania naszych pracowników w tę wartościową akcję. W dzisiejszym świecie mądre i efektywne pomaganie jest niezwykle ważne – dlatego jesteśmy partnerem strategicznym tego programu – mówi Joanna Gajda-Wróblewska, kierowniczka zespołu projektów społecznych w Banku BNP Paribas oraz członkini Zarządu Fundacji BNP Paribas. – Szlachetna Paczka to nie tylko dary rzeczowe. Obdarowane osoby ogromnie cenią sobie okazane im zainteresowanie i troskę, a otrzymane wsparcie daje im siły i nadzieję na pozytywną zmianę – dodaje.

Kampania realizowana będzie w telewizji, kanałach online, a także w mediach społecznościowych i na stronie banku oraz na specjalnie utworzonej stronie pomaganiejestfajne.pl.

Dla Banku BNP Paribas społeczna odpowiedzialność to zaangażowanie w inicjatywy, które mają charakter inwestycji społecznych i przynoszą trwałe efekty. Taką akcją jest Szlachetna Paczka – program Stowarzyszenia „Wiosna”, który niesie pomoc najbardziej potrzebującym rodzinom. Współpracując ze Szlachetną Paczką, Bank BNP Paribas, realizuje dwa z siedemnastu Celów Zrównoważonego Rozwoju, jakimi są walka z ubóstwem i nierównościami. To współpraca oparta na realnych działaniach. Dotychczas Bank BNP Paribas wsparł Szlachetną Paczkę łącznie kwotą ponad 3,6 mln zł. Dzięki temu program społeczny może działać i rozwijać się długofalowo, docierając do nowych rodzin, którym nie pomógł dotąd nikt inny.

Imponujące jest zaangażowanie w Szlachetną Paczkę pracowników banku, którzy uczestniczą w programie w ramach wolontariatu pracowniczego koordynowanego przez Fundację BNP Paribas. Tylko w 2020 r. w akcję włączyło się 124 liderów-wolontariuszy z zespołami liczącymi łącznie 2470 osób – pracowników z różnych obszarów banku oraz spółek Grupy BNP Paribas w Polsce, a także wolontariuszy ze Stowarzyszenia Absolwentów „Klasa" (programu stypendialnego Fundacji BNP Paribas). Wspólnie przygotowali paczki dla 134 rodzin z całej Polski. To największy projekt wolontariatu pracowniczego w historii Szlachetnej Paczki. W tym roku do udziału w akcji w banku i spółkach Grupy BNP Paribas w Polsce zgłosiło się ponad 130 liderów.

Bank BNP Paribas włącza w pomoc także swoich Klientów. Mogą oni wymienić punkty zebrane w programie lojalnościowym mamBONUS na vouchery wspierające Szlachetną Paczkę. Ponadto bank umożliwia Klientom przekazanie darowizny na ten cel – w serwisie internetowym przygotowana została specjalna bramka do szybkich i wygodnych przelewów.

Źródło: Bank BNP Paribas

www.bnpparibas.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Konica Minolta Accuriojet KM-1e i Motioncutter
Wzór z marokańskiego dywanu, motyw z obrazu Jacksona Pollocka albo z portugalskich płytek azulejo, skomplikowane wybrzeże Chile, kunsztowna łowicka wycinanka – już samo ich nadrukowanie brzmi jak zadanie dość karkołomne. Tymczasem duet od Konica Minolta w postaci AccurioJet KM-1e i MotionCutter pozwala nie tylko na ich precyzyjne wydrukowanie, ale i wycięcie w doskonałej jakości...
Nowa Head of Social Media Project Management w agencji Valkea
Joanna Łuszczyńska, pełniąca dotychczas funkcję Social Media Managera w Valkea, awansowała na stanowisko Head of Social Media Project Management. Joanna w ramach swoich nowych obowiązków – poza prowadzeniem projektów dla kluczowych klientów agencji – będzie również odpowiedzialna za zarządzanie zespołem osób obsługujących projekty w...
Matteo Berrettini w tenisowej drużynie Asics
Matteo Berrettini dołączył do tenisowej drużyny gwiazd, w której jest już między innymi Iga Świątek. Włoch wzmocnił portfolio ambasadorów marki ASICS i w tym sezonie będzie występować w modelu GEL-RESOLUTION 8.
Volkswagen Financial Services – lider nowoczesnej mobilności w Polsce – powierzył działania w zakresie Public Relations agencji dfusion communication. Agencję wybrano w drodze przetargu.
Moliera2.com: ogólnopolska kampania outdoorowa z Moniką Pietrasińską
Swoimi stylizacjami zachwyca tysiące kobiet i choć na co dzień Monika Pietrasińska stawia na swobodę, na wielkie wyjścia zawsze wybiera niesztampowe i oryginale rozwiązania.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764