logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Każdy z nas oszczędza z Kaufland Card” – kampania wielokanałowa

  PR 03.03.2023, przeczytano 1645 razy
ilustracjastrzałka

Z kampanią nowego programu lojalnościowego możemy spotkać się w mediach już od niedzieli 26 lutego. W humorystycznych klipach nawiązujących również do aktualnych trendów, jak np. znany z serialu „Wednesday” taniec głównej bohaterki, Kaufland podkreśla zalety programu lojalnościowego, który od 2 marca dostępny jest dla klientów sklepów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_kazdy-z-nas-oszczedza-z-kaufland-card_-%E2%80%93-kampania-wielokanalowa,399177,artykul.html

Hasło przewodnie kampanii to „Każdy z nas oszczędza z Kaufland Card”. Komunikacja nowego programu lojalnościowego odbywa się szeroko – za pośrednictwem niemal wszystkich dostępnych kanałów. Od 26 lutego z kampanią promocyjną można spotkać się w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych i radiowych, na wybranych platformach VOD oraz w aplikacji Spotify. Z kolei ogólnopolska kampania outdoorowa, oprócz klasycznych nośników takich jak billboardy oraz citylighty na przystankach komunikacji miejskiej, obejmuje również siatki wielkoformatowe oraz ekrany digital out of home. Spot promujący program lojalnościowy Kaufland Card można zobaczyć również przed seansami filmowymi w kinach sieci Helios oraz KinAds.

W ramach komunikacji digital, która rozpoczęła się 27 lutego, wykorzystywane są media własne – strona internetowa, aplikacja, a także media społecznościowe sieci. Publikowane są w nich humorystyczne klipy podkreślające benefity Kaufland Card, ale pojawią się także relacje influencerów, którzy mieli okazję jako pierwsi przetestować nowy program lojalnościowy. Swoimi wrażeniami podzieli się m.in. znana prezenterka telewizyjna Anna Nowak-Ibisz. Na Facebooku i Instagramie sieci Kaufland dla klientów przygotowano także specjalny konkurs, w którym do wygrania będą iPhony oraz vouchery na zakupy w sklepach.

Z ofertą i informacjami na temat nowego programu lojalnościowego konsumenci mogą się zapoznać również w samych marketach, gdzie poza plakatami i komunikatami w sklepowym radiu spotkamy pracowników pomagających w rejestracji. Informacje na temat programu oraz pierwsze oferty znaleźć można także w gazetkach sieci.  

Za pomysł kreatywny odpowiedzialna jest agencja Kalicińscy, za produkcję FeelMovie, natomiast zakupu mediów dokonał dom mediowy The Media Insight.

Źródło: Kaufland Polska Markety Sp. z o.o. Sp. j.

www.kaufland.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Obiektyw Voigtlander APO Lanthar I 50 mm f/3,5 do Leica M
Niezmiernie miło jest nam poinformować o kolejnym obiektywie marki Voigtlander przeznaczonym do aparatów dalmierzowych Leica M.
Heytex Ecotex Frontlit w ofercie Antalis
Baner, który nie zawiera PVC? Materiał, który jest ultralekki, ale superwytrzymały? Wakacje już się zaczęły, ale nasi Zieloni Bohaterowie nie zwalniają tempa. Powitajcie jedną z naszych nowości – Heytex Ecotex Frontlit.
Pils odświeża identyfikację i komunikację
„Nasz PrzePils na piwo” to hasło kampanii reklamowej Lecha Pils promującej nowe opakowania piwa, prosto z Wielkopolski. Marka wprowadza na rynek butelki i puszki w nowej szacie graficznej, podkreślając lokalność Pilsa.
Sony ZV-E10 II i obiektyw E PZ 16–50 mm F3.5–5.6 OSS II
Sony wprowadza na rynek aparat ZV-E10 II, będący drugą generacją bestsellerowego modelu ZV-E10i. Korpus ZV-E10 jest obecnie podstawowym aparatem w przeznaczonej dla twórców treści serii Sony ZV. Stanowi wszechstronne, nieduże i łatwe w użyciu narzędzie dla początkujących i zaawansowanych twórców. Nowy ZV-E10 II będzie miał...
PLL LOT szuka strategicznej agencji reklamowej
Polska Grupa Lotnicza S.A., w imieniu Polskich Linii Lotniczych LOT S.A., ogłasza przetarg na wybór strategicznej agencji reklamowej do współpracy przy opracowaniu i realizacji kampanii wizerunkowej oraz bieżącej obsługi działań komunikacyjnych marki dla PLL LOT S.A.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764