logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Kibicuj naszym” – nowa promocja w Cyfrowym Polsacie i Jerzy Dudek gościnnie w spocie telewizyjnym

  PR 04.06.2021, przeczytano 706 razy
ilustracja

Z okazji zbliżających się wielu ważnych wydarzeń sportowych Cyfrowy Polsat wprowadził nową promocję w usłudze telewizyjnej – „Kibicuj naszym”. Klienci zainteresowani telewizją satelitarną lub kablową IPTV mają możliwość skorzystania z dostępu do bogatej oferty kanałów sportowych w wygodnych pakietach, a na start otrzymają pełną ofertę programową za 0 zł nawet przez 2 miesiące oraz super prezent – piłkę Adidas do wybranych ofert. Jednocześnie ruszyła nowa kampania reklamowa, w której gościnnie występuje Jerzy Dudek, były bramkarz reprezentacji Polski.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_kibicuj-naszym_-%E2%80%93-nowa-promocja-w-cyfrowym-polsacie-i-jerzy-dudek-goscinnie-w-spocie-telewizyjnym,391759,artykul.html

Niepowtarzalne sportowe emocje

Najbliższe tygodnie przyniosą wiele wspaniałych sportowych emocji. Przygotowana przez Cyfrowy Polsat promocyjna oferta telewizji satelitarnej i kablowej IPTV, dostępna już od 30 zł miesięcznie, daje możliwość dobierania pakietów dodatkowych takich jak Polsat Sport Premium czy Eleven Sports. Wybierając mistrzowską ofertę z Pakietem L oraz dowolnym pakietem dodatkowym z łącznym abonamentem w wysokości co najmniej 70 zł/mies., klient otrzyma dodatkowo niepowtarzalną piłkę Adidas. Oferta skierowana jest zarówno do nowych, jak i obecnych abonentów.

Telewizja dopasowana do zainteresowań

W ramach bogatej oferty telewizji satelitarnej oraz kablowej IPTV Cyfrowy Polsat umożliwia dopasowanie telewizji do potrzeb i zainteresowań. Zapewnia wybór pomiędzy atrakcyjnymi pakietami podstawowymi: S, M i L, które można swobodnie łączyć z pakietami tematycznymi.

Dla wszystkich fanów sportu oferuje dostęp do nawet 11 kanałów sportowych w pakietach podstawowych, m.in. Polsat Sport, Polsat Sport Extra, Eurosport 1 i 2 czy TVP Sport. Każdy z pakietów podstawowych można uzupełnić o sportowe Pakiety Premium:

  • Polsat Sport Premium z 2 kanałami Polsat Sport Premium oraz 4 serwisami telewizyjnymi premium w systemie PPV m.in. z rozgrywkami Ligi Mistrzów UEFA (20 zł/mies.),
  • Eleven Sports z 3 kanałami Eleven Sports, a na nich sportowe hity m.in. Formula 1, LaLiga Santander, Ligue 1 Uber Eats czy Serie A TIM (10 zł/mies.),
  • Ekstraklasa z 2 kanałami sportowymi z PKO BP Ekstraklasą (10 zł/mies.).

Poza zestawami kanałów sportowych dostępne są także filmowe Pakiety Premium: HBO z serwisem HBO GO, Cinemax i FilmBox czy z bajkami – Dla dzieci.

Cyfrowy Polsat oferuje nie tylko bogaty wybór programów telewizyjnych, nowoczesne dekodery, ale również dostęp do serwisów online Cyfrowy Polsat GO i HBO GO oraz usług dodatkowych: Multiroom, nPVR czy CatchUP.

Kibicuj naszym – nowe spoty reklamowe z Jerzym Dudkiem

Sportową ofertę wspiera kampania w telewizji, radiu i Internecie, na którą składa się m.in. nowy spot reklamowy w dwóch wersjach (30” oraz 15”). Filmy wprowadzają widzów w niepowtarzalny sportowy nastrój. Na tle rodzinnego piłkarskiego turnieju przedstawiona jest bogata oferta kanałów sportowych Cyfrowego Polsatu. Dwóch młodych fanów piłki powalczy o punkty na przydomowym boisku. W roli sędziego i ojca występuje Jacek Braciak. Do walki rodzinę dopinguje były bramkarz reprezentacji Polski – Jerzy Dudek, gościnnie występujący w nowym spocie.

Metryczka kampanii:

  • Kreacja - Agencja Grey Group
  • Produkcja - TFP Mariusz Matwiejczuk
  • Postprodukcja – wideo: Televizor; audio: Ztudio&Burza
  • Reżyser – Piotr Janowski
  • Media - TV, online, radio
  • Dom mediowy – Vizeum

Źródło: Grupa Cyfrowy Polsat

www.grupapolsat.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Instytut Monitorowania Mediów – wiodąca firma, która od niemal 25 lat analizuje medialny wizerunek marek – rozszerza swoją ofertę. Do bazy monitorowanych mediów zostało właśnie dodanych aż 95 stacji radiowych z całej Polski. Wśród nowych źródeł znajdują się zarówno media lokalne jak i tematyczne.
PB Nieruchomości: piąty podcast Pulsu Biznesu
Od jutra, w każdy wtorek, „Puls Biznesu” zaproponuje swoim czytelnikom i słuchaczom treści audio kolejny podcast. Audycja PB Nieruchomości, którą poprowadzi dziennikarka Anna Gołasa, stanowić będzie przewodnik po rynku nieruchomości mieszkaniowych i komercyjnych. Podcast uzupełni dynamicznie rozwijaną ofertę audio „Pulsu Biznesu”.
4 dni, 14 specjalnych paneli eksperckich i wyjątkowe wydanie DGP w języku angielskim – to atrakcje czekające na gości Polish Business Hub w Davos, gdzie właśnie rusza coroczna konferencja Światowego Forum Ekonomicznego. Partnerem Medialnym jedynej polskiej jednostki w Szwajcarii jest Dziennik Gazeta Prawna.
Rolnik Info z rekordowymi wynikami i nowymi formatami wideo
Serwis RolnikInfo umacnia swoją pozycję w segmencie mediów rolniczych. W grudniu serwis odnotował 312% wzrostu zaangażowania na Facebooku, co pozwoliło mu awansować na drugie miejsce wśród najbardziej angażujących serwisów newsowych w Polsce (za Goniec.pl, przed TVN24, Telewizją Republiką i Gazeta.pl).
Antyradio z kampanią promującą poranną audycję Desperanos
16 stycznia br. wystartuje nowa kampania Antyradia, nawiązująca do porannej audycji "Desperanos" z Michałem Figurskim i Piotrem Kędzierskim w rolach głównych. Reklamy będzie można zobaczyć na billboardach w polskich miastach, a także w sieci kin Helios i social mediach.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764