logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Kibicuj ze smakiem” – promocja Pepsi na PizzaPortal.pl

  PR 29.04.2019, przeczytano 1233 razy
ilustracjastrzałka

W długi weekend majowy rozpoczyna się promocja organizowana przez AVANTI, działającą na zlecenie PCGBP przy współpracy z PizzaPortal.pl. Pod zakrętkami wybranych napojów znajdują się kody promocyjne, które uprawniają do zniżki o wartości 5 zł na ofertę dań zamawianych z PizzaPortal.pl. Promocja konsumencka będzie wspierana intensywnymi działaniami komunikacyjnymi. Obejmą one kampanię reklamową w telewizji, internecie i mediach społecznościowych oraz dedykowane materiały POS w punktach sprzedaży.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_kibicuj-ze-smakiem_-%E2%80%93-promocja-pepsi-na-pizzaportal.pl,382250,artykul.html

Mechanizm promocji

Aby mieć możliwość otrzymania zniżki na jedzenie z serwisu PizzaPortal.pl, wystarczy zakupić jeden z produktów objętych promocją: Pepsi, Pepsi bez kalorii (MAX), Pepsi Lime, Pepsi Wild Cherry, Pepsi Ginger, Mirinda Orange, Mirinda Lemon, 7UP, 7UP Lemon Lemon Original, 7UP Lemon Lemon Grapefruit, Mountain Dew oraz Mountain Dew No Calories firmy Pepsi-Cola General Bottlers Poland w butelkach plastikowych z aktualnym oznaczeniem promocyjnym w postaci zakrętki i kodem umieszczonym na wewnętrznej stronie.

Kody promocyjne spod zakrętek napojów można wymieniać od 1 maja do 31 lipca br. Wystarczy wejść na PizzaPortal.pl – platformę do zamawiania jedzenia lub skorzystać z jej wersji w aplikacji mobilnej dostępnej w serwisach App Store i Google Play. Zamawiający mają możliwość otrzymania zniżki na ofertę jedzenia na PizzaPortal.pl.

Nad koncepcją kampanii pracowały agencje BBDO – odpowiedzialna za działania ATL oraz Artegence – Digital, natomiast pieczę nad planowaniem mediów objął dom mediowy OMD. Działania PR na rzecz promocji prowadzi 38PR & Content Communication.

Źródło: 38PR & Content Communication

www.38pr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764