logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Kibicuj ze smakiem” – promocja Pepsi na PizzaPortal.pl

  PR 29.04.2019, przeczytano 596 razy
ilustracjastrzałka

W długi weekend majowy rozpoczyna się promocja organizowana przez AVANTI, działającą na zlecenie PCGBP przy współpracy z PizzaPortal.pl. Pod zakrętkami wybranych napojów znajdują się kody promocyjne, które uprawniają do zniżki o wartości 5 zł na ofertę dań zamawianych z PizzaPortal.pl. Promocja konsumencka będzie wspierana intensywnymi działaniami komunikacyjnymi. Obejmą one kampanię reklamową w telewizji, internecie i mediach społecznościowych oraz dedykowane materiały POS w punktach sprzedaży.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_kibicuj-ze-smakiem_-%E2%80%93-promocja-pepsi-na-pizzaportal.pl,382250,artykul.html

Mechanizm promocji

Aby mieć możliwość otrzymania zniżki na jedzenie z serwisu PizzaPortal.pl, wystarczy zakupić jeden z produktów objętych promocją: Pepsi, Pepsi bez kalorii (MAX), Pepsi Lime, Pepsi Wild Cherry, Pepsi Ginger, Mirinda Orange, Mirinda Lemon, 7UP, 7UP Lemon Lemon Original, 7UP Lemon Lemon Grapefruit, Mountain Dew oraz Mountain Dew No Calories firmy Pepsi-Cola General Bottlers Poland w butelkach plastikowych z aktualnym oznaczeniem promocyjnym w postaci zakrętki i kodem umieszczonym na wewnętrznej stronie.

Kody promocyjne spod zakrętek napojów można wymieniać od 1 maja do 31 lipca br. Wystarczy wejść na PizzaPortal.pl – platformę do zamawiania jedzenia lub skorzystać z jej wersji w aplikacji mobilnej dostępnej w serwisach App Store i Google Play. Zamawiający mają możliwość otrzymania zniżki na ofertę jedzenia na PizzaPortal.pl.

Nad koncepcją kampanii pracowały agencje BBDO – odpowiedzialna za działania ATL oraz Artegence – Digital, natomiast pieczę nad planowaniem mediów objął dom mediowy OMD. Działania PR na rzecz promocji prowadzi 38PR & Content Communication.

Źródło: 38PR & Content Communication

www.38pr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Gdynia Design Days: Jutro premiera przewodnika
Gdynia Design Days 2020 to wyjątkowa edycja festiwalu na wyjątkowe czasy. GDD jako pierwsze wydarzenie poświęcone projektowaniu odbywa się w całości online. Tegorocznej edycji towarzyszy interaktywny przewodnik po wystawach, które odpowiadają na hasło przewodnie festiwalu - Uwaga. Już jutro premiera przewodnika GDD w formie elektronicznej. Zapraszamy na...
Drukarnia Chroma z nową komunikacją od Abanana
Pierwszego lipca wystartowała nowa platforma komunikacyjna drukarni internetowej Chroma. Za strategię, kreację, produkcję spotu tv oraz kampanię digitalową odpowiada krakowska agencja Abanana.
Walne Zebranie Członków PSPR zdecydowało o rezygnacji z dalszego udziału w Radzie Etyki Public Relations. Organizacja podejmowała od 2019 r. rozmowy ze Związkiem Firm Public Relations (drugim z założycieli Rady), w zakresie niezbędnej reformy tego branżowego ciała oraz zbudowania nowego regulaminu, nakładającego na nie dodatkowe obowiązki. PSPR uznawało, że nowe...
Zenek Martyniuk gwiazdą najnowszej kampanii Mediamarkt
„Król disco polo” będzie popularyzował nowe technologie i zachęcał do korzystania z bogatej oferty produktów i usług MediaMarkt. Kampanię „Lato z Zenkiem w MediaMarkt” otworzył film teaserowy, który pojawił się pod koniec czerwca br. w mediach społecznościowych.
Polskie Stowarzyszenie Public Relations rozpoczyna cykl publikacji o branży PR w poszczególnych regionach kraju. W inauguracyjnym, obszernym raporcie uwaga skupiona jest na Pomorzu. Dzięki wydawnictwu "Polski PR - woj. pomorskie" przybliżone zostały tamtejsze firmy świadczące usługi PR, ich opinie o rynku, jego przyszłości, o lokalnej specyfice. PSPR wskazuje także...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764