logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Kibicuj ze smakiem” – promocja Pepsi na PizzaPortal.pl

  PR 29.04.2019, przeczytano 484 razy
ilustracjastrzałka

W długi weekend majowy rozpoczyna się promocja organizowana przez AVANTI, działającą na zlecenie PCGBP przy współpracy z PizzaPortal.pl. Pod zakrętkami wybranych napojów znajdują się kody promocyjne, które uprawniają do zniżki o wartości 5 zł na ofertę dań zamawianych z PizzaPortal.pl. Promocja konsumencka będzie wspierana intensywnymi działaniami komunikacyjnymi. Obejmą one kampanię reklamową w telewizji, internecie i mediach społecznościowych oraz dedykowane materiały POS w punktach sprzedaży.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_kibicuj-ze-smakiem_-%E2%80%93-promocja-pepsi-na-pizzaportal.pl,382250,artykul.html

Mechanizm promocji

Aby mieć możliwość otrzymania zniżki na jedzenie z serwisu PizzaPortal.pl, wystarczy zakupić jeden z produktów objętych promocją: Pepsi, Pepsi bez kalorii (MAX), Pepsi Lime, Pepsi Wild Cherry, Pepsi Ginger, Mirinda Orange, Mirinda Lemon, 7UP, 7UP Lemon Lemon Original, 7UP Lemon Lemon Grapefruit, Mountain Dew oraz Mountain Dew No Calories firmy Pepsi-Cola General Bottlers Poland w butelkach plastikowych z aktualnym oznaczeniem promocyjnym w postaci zakrętki i kodem umieszczonym na wewnętrznej stronie.

Kody promocyjne spod zakrętek napojów można wymieniać od 1 maja do 31 lipca br. Wystarczy wejść na PizzaPortal.pl – platformę do zamawiania jedzenia lub skorzystać z jej wersji w aplikacji mobilnej dostępnej w serwisach App Store i Google Play. Zamawiający mają możliwość otrzymania zniżki na ofertę jedzenia na PizzaPortal.pl.

Nad koncepcją kampanii pracowały agencje BBDO – odpowiedzialna za działania ATL oraz Artegence – Digital, natomiast pieczę nad planowaniem mediów objął dom mediowy OMD. Działania PR na rzecz promocji prowadzi 38PR & Content Communication.

Źródło: 38PR & Content Communication

www.38pr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Stena Line zaprasza na „Biegowy Potop Szwedzki”
„Biegowy Potop Szwedzki” to wyjątkowe wydarzenie dla wszystkich miłośników biegania. Rejs łączy w sobie radość ze wspólnej aktywności, zwiedzanie i zabawę. Dołącz do grona biegaczy i wybierz odpowiedni dla siebie dystans 5, 10 lub 15 km do wspólnego pokonania! Kup bilety już teraz i przebiegnij lub przejdź z kijkami Nordic Walking kawałek...
RTB House, globalna spółka dostarczająca innowacyjne rozwiązania marketingowe, zajęła 37 miejsce w rankingu najszybciej rozwijających się firm technologicznych Deloitte Technology Fast 50 w regionie Europy Środkowej. Jako jedyna firma z Polski, została również wyróżniona w kategorii „Big Five”, zajmując 5 miejsce.
Orkla Care wprowadza na rynek Möller’s Mój Pierwszy Tran z Communication Unlimited
„Czwarty tydzień życia – pierwszy traning” - pod takim hasłem CU Communication Unlimited informuje rynek o nowym produkcie z portfolio tranów Möller’s. Skierowana do rodziców reklama podkreśla możliwość podawania tranu już od 4. tygodnia życia oraz ważną rolę kwasów Omega3 i witaminy D3 w rozwoju dziecka. Komunikacja spaja...
Stef Calcraft rozpoczyna pracę dla globalnego Mediacom na stanowisku CEO, Creative Transformation
Stef Calcraft, współzałożyciel agencji Mother, rozpoczyna pracę w MediaCom, gdzie będzie pełnił funkcję globalnego CEO, Creative Transformation. Calcraft będzie odpowiedzialny za globalny potencjał kreatywny sieci, w tym m.in. za jej ramię kontentowe - MediaCom Beyond Advertising (MBA), jak również szybko rozwijającą się działalność z zakresu Sport &...
Fermy Woźniak z Hanami Communications
Agencja PR Jerzego Ciszewskiego od początku października pracuje dla „Ferm Woźniak”, producenta i eksportera jaj konsumpcyjnych. Do zadań Hanami Communications będzie należało wspieranie „Ferm Woźniak” w szeroko pojętych działaniach public relations, z naciskiem na edukację.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764