logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Kobiety wiedzą, co robią - Live” – 4. edycja cyklu

  PR 26.01.2021, przeczytano 505 razy

Rok 2021 to czas kolejnej, 4. odsłony cyklu „Kobiety wiedzą, co robią – LIVE” organizowanego przez zespół „Wysokich Obcasów” i „Gazety Wyborczej”. W ramach projektu w ciągu najbliższych miesięcy będą odbywać się panele dyskusyjne i spotkania z niezwykłymi kobietami ze świata mediów, kultury, technologii czy aktywnie działającymi na rzecz społeczeństwa. Pierwsze z nich odbędzie się już jutro, 27 stycznia o godz. 18:00 m.in. na facebookowym profilu „Wysokich Obcasów" i „Gazety Wyborczej”.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_kobiety-wiedza%2C-co-robia---live_-%E2%80%93-4.-edycja-cyklu,389969,artykul.html

„Kobiety wiedzą, co robią" - cykl spotkań organizowanych przez „Gazetę Wyborczą" i „Wysokie Obcasy” w różnych miastach Polski, który od 2018 roku jednoczy kobiety z całego kraju. Koronawirus sprawił, że zeszłoroczna - 3. edycja projektu, inaczej niż poprzednie, odbywała się jedynie online. Nie przeszkodziło to jednak w organizacji 9 spotkań z niezwykłymi kobietami ze świata biznesu, nauki, sportu czy kultury.  

Mimo wciąż trwającej pandemii projekt będzie kontynuowany również i w tym roku. Pierwsze spotkanie 4. edycji projektu - „Kobiety wiedzą, co robią – IT” będzie mieć miejsce jutro, 27 stycznia o godz. 18:00. Rozpocznie się ono debatą „(Kobiece) przywództwo w IT”. W rozmowie udział wezmą Aleksandra Milu – Manager biura ds. zarządzania projektami we wrocławskim Capgemini; Anna Stysiał - IT Senior Manager - Service Desk 3M GSC Poland oraz Danuta Kowalczyk - Dyrektor działu Planowania RAN (Radio Access Network), kierownik programów systemów sieci mobilnych (Mobile Network System Program Manager). Dyskusję poprowadzi Michał Karbowiak - Concordia Design Wrocław.

Na drugą część wydarzenia, w godz. 18.45 - 19.15, zaplanowany jest panel „Jak IT zmienia biznes i skąd się biorą specjaliści w IT?”, w którym prelegenci będą rozmawiać m.in. o tym, jak przekwalifikować się w kierunku IT czy jak IT zmienia biznes. W rozmowie, którą poprowadzi Katarzyna Jaklewicz, weźmie w nim udział prof. Katarzyna Tworek, dziekan Wydziału Informatyki i Zarządzania Politechniki Wrocławskiej, Agnieszka Jurasińska z Agile Coach oraz Jowita Michalska - Founder & CEO w Digital University.

Wydarzenie „Kobiety wiedzą, co robią – IT ” odbędzie się online – m.in. na facebookowym profilu „Wysokich Obcasów”, „Gazety Wyborczej”, „Gazety Wyborczej Wrocław” oraz „Gazety Wyborczej Poznań”.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764