logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Kocha, lubi, pasuje” - nowy program randkowy w TTV

  PR 25.03.2023, przeczytano 888 razy
ilustracja
fot. TTV, M. Wiśnios

Podobno ideały nie istnieją. Jeśli to prawda, to dlaczego swojego ideału po prostu... nie stworzyć? W tym programie nie ma żadnych ograniczeń. Seria zadebiutuje na antenie TTV 15 kwietnia, odcinki będą emitowane w każdą sobotę o godz. 22:00.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_kocha%2C-lubi%2C-pasuje_---nowy-program-randkowy-w-ttv,399408,artykul.html

W nowym formacie randkowym stacji TTV każdy, niezależnie od wieku i płci ma szansę na miłość i to zwiększoną razy 7. W „Kocha, lubi, pasuje” single i singielki stworzą wizerunek partnera idealnego, po czym spotkają się z siódemką kandydatów spełniających te wymagania. Teraz to nie wygląd, a charakter okaże się najważniejszy w znalezieniu swojej drugiej połówki. Kocha, lubi, pasuje… a może powie pas tej relacji? Jedno jest pewne - wybór dla nikogo nie będzie łatwy - mimo, że kandydatów jest kilku, to prawdziwa miłość może być tylko jedna.

Seria zadebiutuje na antenie TTV już 15 kwietnia, odcinki będą emitowane w każdą sobotę o godz. 22:00. Format (oryg. Game of clones) został stworzony przez Youngest Media, a dystrybuowany przez Dentsu. Za produkcję polskiej wersji odpowiada firma Well Well Productions.

Źródło: TVN S.A.

www.tvn.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764