logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Kocha, lubi, pasuje” - nowy program randkowy w TTV

  PR 25.03.2023, przeczytano 920 razy
ilustracja
fot. TTV, M. Wiśnios

Podobno ideały nie istnieją. Jeśli to prawda, to dlaczego swojego ideału po prostu... nie stworzyć? W tym programie nie ma żadnych ograniczeń. Seria zadebiutuje na antenie TTV 15 kwietnia, odcinki będą emitowane w każdą sobotę o godz. 22:00.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_kocha%2C-lubi%2C-pasuje_---nowy-program-randkowy-w-ttv,399408,artykul.html

W nowym formacie randkowym stacji TTV każdy, niezależnie od wieku i płci ma szansę na miłość i to zwiększoną razy 7. W „Kocha, lubi, pasuje” single i singielki stworzą wizerunek partnera idealnego, po czym spotkają się z siódemką kandydatów spełniających te wymagania. Teraz to nie wygląd, a charakter okaże się najważniejszy w znalezieniu swojej drugiej połówki. Kocha, lubi, pasuje… a może powie pas tej relacji? Jedno jest pewne - wybór dla nikogo nie będzie łatwy - mimo, że kandydatów jest kilku, to prawdziwa miłość może być tylko jedna.

Seria zadebiutuje na antenie TTV już 15 kwietnia, odcinki będą emitowane w każdą sobotę o godz. 22:00. Format (oryg. Game of clones) został stworzony przez Youngest Media, a dystrybuowany przez Dentsu. Za produkcję polskiej wersji odpowiada firma Well Well Productions.

Źródło: TVN S.A.

www.tvn.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pakiet Ukraina - 10 nowych kanałów w ofercie Vectry
Od 16 kwietnia 2024 roku Vectra, wiodący dostawca usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej w Polsce, wprowadza specjalną ofertę programową stworzoną z myślą o ukraińskich widzach. Nowy pakiet Ukraina obejmuje 10 programów w języku ukraińskim o różnorodnej tematyce — od wiadomości po rozrywkę, sport, edukację i programy dla dzieci.
II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764