logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Kocham Cię, Polsko!” od marca powraca w TVP2 z nową obsadą

   09.02.2016, przeczytano 1261 razy

Od marca na antenie TVP2 po kilku sezonach przerwy ponownie emitowany będzie program "Kocham Cię, Polsko!". W rolę prowadzącej wcieli się Barbara Kurdej-Szatan, a nowymi kapitanami drużyn zostaną: Tomasz Kammel i Maciej Musiał. Program emitowany był na antenie TVP2 w latach 2009-2012, przez osiem sezonów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_kocham-cie%2C-polsko%21_-od-marca-powraca-w-tvp2-z-nowa-obsada,27407,artykul.html

„Kocham Cię, Polsko!”, to widowisko łączące elementy teleturnieju i show rozrywkowego. Dwie drużyny gwiazd (zmieniających się w każdym odcinku), pod wodzą kapitanów, rywalizują między sobą, biorąc udział w grach towarzyskich i quizach, odgadując zagadki muzyczne oraz odpowiadając na pytania z wiedzy o Polsce. Program - w lekkiej, atrakcyjnej formie - propaguje wiedzę dotyczącą historii i geografii naszego kraju, języka, literatury, kultury i obyczajów.

W roli prowadzącej program zobaczymy Barbarę Kurdej-Szatan, a kapitanami drużyn będą: Tomasz Kammel i Maciej Musiał. Program zyska nowoczesną formułę, a kluczowe znaczenie będzie miał walor edukacyjny. Obok konkurencji znanych z poprzednich edycji show (takich, jak "urodziny”, "kalambury” czy "głuchy telefon”) pojawią się też kategorie premierowe: "literatura”, "polszczyzna” czy "kto jest kim”. Program zyska też walor interaktywny. W trakcie emisji prowadzone będą konkursy w mediach społecznościowych, a komentarze widzów w czasie rzeczywistym pojawiać się będą na ekranie.

Jak podaje Centrum Informacyjne TVP, ostatnią, siódmą serię "Kocham Cię, Polsko!" oglądały niemal 3 miliony widzów, przy udziale 21,94 proc. w grupie 4 + oraz 16,09 proc. w grupie komercyjnej. Po kilku sezonach przerwy Telewizyjna Dwójka powraca do formuły piątkowej, rozbudowanej inscenizacyjnie i merytorycznie.

bak

Źródło: WhitePress

biuroprasowe.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764