logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Kocham Siebie, dbam o Siebie” – marka Maczfit z nowym hasłem

  PR 12.01.2021, przeczytano 906 razy
ilustracja

Maczfit to nie tylko catering dietetyczny. Wprowadzając do codzienności swoich klientów zdrowe nawyki poprzez dostarczanie im zbilansowanych kalorycznie, różnorodnych posiłków stał się także znacznym elementem ich życia. Dlatego w Nowy Rok marka wchodzi ze świeżą energią i hasłem zgodnym z ruchem body positive i ideą self love – „Kocham Siebie, dbam o Siebie”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_kocham-siebie%2C-dbam-o-siebie_-%E2%80%93-marka-maczfit-z-nowym-haslem,389811,artykul.html

Kocham siebie, dbam o siebie” to kolejny krok w umacnianiu poczucia samoakceptacji i walki o wymarzoną sylwetkę. Świat fitnessu i lifestyle’u w ostatnich latach zredefiniował mit jednej, idealnej figury jak z wybiegu udowadniając, że piękne jest to co zdrowe, a zdrowe jest dbanie o siebie. Catering dietetyczny to już nie tylko ogromna oszczędność czasu i energii, ale także kolejna część drogi klientów w osiągnięciu swoich celów, jak i zadbania o swoje zdrowie fizyczne, psychiczne i dobre samopoczucie każdego dnia.

Zbilansowane i smaczne dania mają nie tylko zaspokajać potrzeby organizmu, ale także być pewnego rodzaju nagrodą, jaką obdarowujemy siebie każdego dnia. Podczas klasycznego trybu pracy gastronomii, wyjście do restauracji klienci postrzegali jako sposób spędzania czasu, a także uczczenia danego wydarzenia. Maczfit udowadnia, że posiłki, które traktujemy jako nagrodę, możemy przenieść do naszej codzienności łatwiej niż myślimy, a tym samym celebrować małe chwile każdego dnia.

Marka w ramach promocji nowego hasła planuje stale angażować i zachęcać odbiorców do dzielenia się dobrem z bliskimi, szerzenia świadomości miłości do siebie i dbania o swoje zdrowie oraz wspólnego motywowania się społeczności w swoich social mediach.

Źródło: Maczfit

www.maczfit.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764