logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Kolacje architektów” - networking dla projektantów

  PR 10.03.2024, przeczytano 470 razy
ilustracja

Pierwsze tegoroczne spotkania z cyklu „Kolacja architektów” udowodniły, że branża architektoniczno-wnętrzarska potrzebuje tego typu wydarzeń. Udanie łączą one bowiem aspekt biznesowy z budowaniem relacji między nietuzinkowymi ludźmi.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_kolacje-architektow_---networking-dla-projektantow,403403,artykul.html

Trwałe, zbudowane na wzajemnym szacunku i otwartości relacje są niezbędnym elementem prowadzenia udanego biznesu. Sprzyjają rozwojowi – zarówno na płaszczyźnie osobistej, jak i zawodowej, służą nawiązywaniu owocnej współpracy, wymianie umiejętności i wiedzy. Jednak networkingu, jeśli ma przynieść wymierne efekty biznesowe, nie można sprowadzić wyłącznie do wymiany wizytówek. By skutecznie pomagał zrealizować zamierzone cele i był działaniem korzystnym dla wszystkich stron, networkingowi musi towarzyszyć zaufanie zbudowane na bazie profesjonalnych spotkań.

Architektoniczny networking

Networking odgrywa szczególną rolę w branży architektonicznej. Wielość podmiotów uczestniczących w procesie projektowym i ich wzajemne powiązania wymuszają konieczność zbudowania relacji opartych na wzajemnym zaufaniu, wspartym profesjonalizmem i wiedzą. Na zaufaniu powinny bazować relacje zarówno między projektantem i inwestorem, jak też projektantem i przedstawicielami marek, z których projektant korzysta podczas swojej codziennej pracy. Tworzy ono niezbędny fundament dla sukcesu każdej ze stron.

ilustracjastrzałka

Doskonałym narzędziem budującym pomost między architektami a firmami dostarczającymi produktów do wyposażenia wnętrz są spotkania z cyklu „Kolacja architektów”, organizowane przez agencję OKK PR od początku 2023 roku. Ich niezobowiązująca formuła sprzyja wzajemnemu poznawaniu się architektów, projektantów i producentów. W ten sposób zyskują oni możliwość dzielenia się wiedzą i swoimi doświadczeniami, a także rozmowy na ważne branżowe tematy. Jednak - w przeciwieństwie do oficjalnych konferencji i spotkań zawodowych - tu, za sprawą swobodnej atmosfery, mogą zyskać znacznie więcej niż tylko poznać biznesowego partnera. Jest to niepowtarzalna okazja do budowania relacji opartych na zrozumieniu i otwartości.

Wartością są ludzie

Istotnym elementem programu każdego spotkania z cyklu „Kolacja architektów” są goście specjalni – znane osobistości ze świata designu, architektury czy sztuki, bowiem miks tych dziedzin jest znakiem rozpoznawczym wydarzeń organizowanych przez OKK PR. Dzielą się swoimi doświadczeniami, opowiadają o pracy, wreszcie - prezentują osiągnięcia.

Podczas pierwszego tegorocznego spotkania, które odbyło się 31 stycznia w warszawskiej restauracji Kieliszki na Próżnej, gośćmi specjalnymi „Kolacji architektów” byli Natalia i Marek Bimerowie. On - znany rzeźbiarz, grafik, designer, projektant wnętrz, uczestnik prestiżowych wystaw i konkursów, ona - artystka, projektantka, kuratorka, od lat prowadząca Bimer House, galerię, w której odbywają się wydarzenia związane z designem i sztuką. Oboje dzielili się przemyśleniami na temat procesu twórczego i powstawania dzieł artystycznych, opowiadali o swojej przygodzie ze sztuką i roli, jaką odgrywa we wnętrzach.

Z kolei podczas spotkania w restauracji Koneser Grill w Warszawie, 27 lutego, w rolę gościa specjalnego wcieliła się Anna Orska, projektantka biżuterii i właścicielka marki biżuterii artystycznej Orska. Jej prace pokazywane były na wystawach m.in. w Paryżu, Berlinie, Mediolanie i Nowym Jorku. Artystka opowiadała między innymi o wykorzystywaniu niestandardowych materiałów w biżuterii, jubilerskim upcyklingu i inspiracji tradycyjnym rękodziełem.

Podczas obu spotkań obecne były także Bibianna Stein-Ostaszewska oraz Ela Kita, autorki projektu wnętrz restauracji Kieliszki na Próżnej i Koneser Grill.

Otoczenie buduje nastrój

Na budowę relacji niebagatelny wpływ mają nie tylko tworzące ją osoby, lecz również sceneria, w której się spotykają. Niebanalne otoczenie i swobodna atmosfera sprzyjają kreatywnym rozmowom, ale też relaksowi. Gościny uczestnikom dwóch pierwszych tegorocznych spotkań z cyklu „Kolacja architektów” udzieliły dwie znane restauracje.

31 stycznia zaproszeni architekci i przedstawiciele czołowych marek (Omnires, Basen System, Carpets&More, Arc Interiors, Kontakt Simon, Ceramika Paradyż, Parkiet Hajnówka, Krayna, BoConcept, Orska) spotkali się we wspomnianej restauracji Kieliszki na Próżnej. W jej ofercie można znaleźć ponad 250 starannie wyselekcjonowanych win pochodzących od małych i średnich producentów, głównie z Włoch. Nieodzownym towarzyszem trunków, które zadowolą podniebienia najbardziej wymagających winomanów, jest tu kuchnia oparta na lokalnych, sezonowych produktach, pełna zaskakujących smaków i pomysłów kulinarnych. A to wszystko w równie „smakowitym” wnętrzu – pełnym elegancji, klasycznych form i ciekawie dobranych kolorów.

Miesiąc później, 27 lutego, architekci oraz reprezentanci firm (Rehau, Basen System, Ceramika Paradyż, Iluma) w ramach „Kolacji architektów” zawitali do Koneser Grill, restauracji odwiedzanej szczególnie chętnie przez miłośników dań z grilla. Jej wnętrze jest równie intrygujące jak żywy ogień, na którym przygotowuje się potrawy. Odrestaurowane pomieszczenia Wytwórni Wódek „Koneser” z zachowanymi oryginalnymi ceglanymi ścianami i żeliwnymi słupami konstrukcyjnymi stworzyły idealną scenerię do swobodnych rozmów o architekturze i wnętrzach.

Warto wspomnieć, że zarówno Kieliszki przy Próżnej, jak i Koneser Grill są częścią Ferment Group, w skład której wchodzą restauracje premium (pięć warszawskich i jedna gdyńska), wine bar&shop, butikowy sklep z winem oraz dystrybutor i importer win.

„Kolacja architektów” to cykl kameralnych spotkań, zainicjowanych i organizowanych przez cenioną w branży wnętrzarskiej agencję OKK PR. Umożliwiają one budowanie profesjonalnych relacji między światem designu i przedstawicielami czołowych marek a projektantami i architektami, tworząc skuteczną platformę do wymiany doświadczeń. Inicjatywa zyskała uznanie branży architektoniczno-wnętrzarskiej dzięki nieszablonowemu podejściu organizatorów, którzy łączą dyskusje o projektowaniu ze sztuką i kulinariami. Niezobowiązująca atmosfera, intrygujący goście i pełne pasji rozmowy składają się na wydarzenie, które samo w sobie stało się rozpoznawalną marką.

Źródło: OKK PR

Dodatkowe informacje:

fot. Bartek Barczyk

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zmiany w dziale Video Havas Media Network
Zgodnie z wprowadzoną na początku tego roku strategią Data Driven, agencja Havas Media Network inwestuje w rozwój narzędzi do optymalizacji kampanii wideo, zmienia się także struktura działu odpowiedzialnego za kampanie wideo. Zmiany mają na celu zapewnienie jak najlepszych doświadczeń klientów agencji w pracy z danymi, zgodnie z filozofią Make a Meaningful...
W maju do Stowarzyszenia Producentów Reklamowych (SPR) dołączyły dwie nowe firmy specjalizujące się w postprodukcji: Xantus oraz Locomotive, powiększając grono zrzeszonych studiów do 29. Nowi członkowie wzmocnią sekcję postprodukcji oraz grupy robocze zajmujące się szkoleniami i zagadnieniami AI.
Radosław Tarczyński z Eskimi do Veovee
Z początkiem kwietnia do zespołu Veovee dołączył Radosław Tarczyński, obejmując nowo utworzone stanowisko Businness Development Directora. Tarczyński będzie odpowiedzialny za stworzenie działu rozwiązań mobilnych dla klientów bezpośrednich ze szczególnym uwzględnieniem obszarów adgaming oraz adretail.
Letnia aktywacja Peroni od Hand Made
Agencja Hand Made wygrała przetarg i poprowadzi działania w ramach letniej kampanii Peroni, marki należącej do Kompanii Piwowarskiej.
Kuba Kossut Dyrektorem Generalnym Adlook
Szybszy wzrost Adlook w obliczu utrzymujących się problemów branży związanych z prywatnością i zaostrzonymi przepisami - to sytuacja, z którą będzie mierzyć się firma pod przewodnictwem nowego Dyrektora Generalnego.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764