logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Kolorowe ptaki” w Radiu Tok FM - nowy serial na antenie i Tokfm.pl

  PR 21.12.2022, przeczytano 423 razy

Anna Gmiterek-Zabłocka, znana i nagradzana reporterka Radia TOK FM w nowym serialu radiowym przybliży słuchaczkom i słuchaczom temat spektrum autyzmu. 6 odcinków cyklu "Kolorowe ptaki" przedstawi historie dzieci oraz dorosłych, a także opowie o wielu obliczach spektrum i stereotypach z nim związanych. Premiera serialu nastąpi na antenie Radia TOK FM we wtorek, 27 grudnia 2022 r. po godz. 21:00, a kolejnych części będzie można słuchać do 3 stycznia 2023 r. Wszystkie odcinki będą też dostępne dla subskrybentów TOK FM Premium po radiowej emisji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_kolorowe-ptaki_-w-radiu-tok-fm---nowy-serial-na-antenie-i-tokfm.pl,398434,artykul.html

Serial radiowy "Kolorowe ptaki" to opowieść o dzieciach i dorosłych w spektrum autyzmu. Prezentuje konkretne historie - począwszy od diagnozy, przez terapię, pobyt w przedszkolu i szkole, aż po czas, gdy edukacja się kończy i zostaje pustka. To także opowieść o różnych obliczach spektrum, ale też o stereotypach, które się z tym wiążą.

Dlaczego część z nas boi się osób z autyzmem? Czy każdy autysta to świetny matematyk? Czy wszyscy autyści rzeczywiście nie rozumieją przenośni? Dlaczego żyjemy często w przekonaniu, że autyzm to agresja albo ukrycie się za szklaną szybą? O tym będzie można usłyszeć już w pierwszej z 6 części serialu, która pojawi się na antenie Radia TOK FM we wtorek, 27 grudnia br. po 21:00.

- Wszystkie osoby w spektrum autyzmu są kolorowe, tak samo jak wielobarwny i różnorodny jest sam autyzm. W serialu opowiemy o pięknych, ale i o trudnych stronach spektrum - postaramy się odpowiedzieć na wiele pytań, choć oczywiście wiemy, że na wszystkie odpowiedzieć się nie da. Bo każda osoba w spektrum to inna historia, inny człowiek, inne doświadczenia - wyjaśnia Anna Gmiterek-Zabłocka.

Kolejne odcinki serialu "Kolorowe ptaki" będę emitowane w Radiu TOK FM w dniach 28 - 30 grudnia oraz po Nowym Roku, czyli w dniach 2 - 3 stycznia 2023 r., zwykle po godz. 21:00.

Emisja ostatniego odcinka nastąpi wyjątkowo po godz. 20:00, a tuż po programie - w ramach podsumowania cyklu - na antenie pojawi się wydanie specjalne audycji "Mikrofon TOK FM", które poprowadzi Anna Gmiterek-Zabłocka. Jak zawsze audycja ta będzie mieć interaktywny format - redakcja TOK FM zaprosi słuchaczki i słuchaczy do dzwonienia oraz udziału w dyskusji.

Wszystkie części serialu będą też dostępne dla subskrybentów TOK FM Premium, na tokfm.pl oraz w aplikacji mobilnej TOK FM - po ich premierze na antenie.

Anna Gmiterek-Zabłocka to na co dzień reporterka Radia TOK FM w Lublinie. Prowadzi audycję "Twój problem - moja sprawa" - program interwencyjny, w którym mówi o problemach i sprawach zgłaszanych przez słuchaczy. Porusza historie trudne, ciekawe, intrygujące, czasami śmieszne. Każdy problem próbuje rozwikłać. Audycja jest emitowana co sobotę o godz. 15:20.

Była laureatką m.in. konkursu Grand Press oraz "Dziennikarz Medyczny Roku".

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764