logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Koncert piosenki wojskowej państw NATO” hitem weekendu w TVP

  PR 19.08.2022, przeczytano 700 razy
ilustracjastrzałka

2,4 mln widzów w momencie najwyższej oglądalności według MOR* obejrzało w poniedziałek, 15 sierpnia w TVP1 „Koncert piosenki wojskowej państw NATO”. W sobotę, 13 sierpnia i niedzielę, 14 sierpnia TVP2 z udziałami odpowiednio 7,5% i 7,3% była anteną pierwszego wyboru. Natomiast w poniedziałek, 15 sierpnia TVP1 z udziałami na poziomie 10,6% była liderem dnia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_koncert-piosenki-wojskowej-panstw-nato_-hitem-weekendu-w-tvp,396943,artykul.html

2,4 mln widzów w momencie najwyższej oglądalności według MOR* obejrzało w poniedziałek, 15 sierpnia w TVP1 „Koncert piosenki wojskowej państw NATO”. W sobotę, 13 sierpnia i niedzielę, 14 sierpnia TVP2 z udziałami odpowiednio 7,5% i 7,3% była anteną pierwszego wyboru. Natomiast w poniedziałek, 15 sierpnia TVP1 z udziałami na poziomie 10,6% była liderem dnia.

W Dniu Święta Wojska Polskiego, 15 sierpnia transmitowane z Elbląga niezwykłe wydarzenie muzyczne według MOR średnio zainteresowało prawie 2 mln osób. Według Nielsen Media koncert przyciągnął do Jedynki 1,8 mln widzów przy 15,9% udziałach, W piku widownia wyniosła 2,3 mln osób. Tego dnia transmisje z uroczystości państwowych obejrzało w TVP1, TVP Polonia i TVP Info 1,5 mln widzów według MOR, a według NM** 1,3 mln osób.

W poniedziałek, 15 sierpnia Dwójka i TVP Sport rozpoczęły transmisje lekkoatletycznych Mistrzostw Europy w Monachium. Rywalizacje z udziałem polskich sportowców według MOR na obu antenach obejrzało w paśmie wspólnym 1,5 mln widzów, a według NM 1,4 mln widzów.

W poniedziałek, 15 sierpnia w Wilnie, odbył się wyjątkowy koncert „Ballady i Romanse”, który upamiętnił Rok Polskiego Romantyzmu oraz dwusetną rocznicę ukazania się, w tym właśnie mieście, „Ballad i romansów” Adama Mickiewicza. To wydarzenie muzyczne w TVP Polonia i TVP Kultura zainteresowało 17 tys. widzów przy udziałach 0,1%.

Źródło: TVP

Dodatkowe informacje:

MOR* - Model Oglądalności Rzeczywistej NM** - Nielsen Media

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764