logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Koncert piosenki wojskowej państw NATO” hitem weekendu w TVP

  PR 19.08.2022, przeczytano 399 razy
ilustracjastrzałka

2,4 mln widzów w momencie najwyższej oglądalności według MOR* obejrzało w poniedziałek, 15 sierpnia w TVP1 „Koncert piosenki wojskowej państw NATO”. W sobotę, 13 sierpnia i niedzielę, 14 sierpnia TVP2 z udziałami odpowiednio 7,5% i 7,3% była anteną pierwszego wyboru. Natomiast w poniedziałek, 15 sierpnia TVP1 z udziałami na poziomie 10,6% była liderem dnia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_koncert-piosenki-wojskowej-panstw-nato_-hitem-weekendu-w-tvp,396943,artykul.html

2,4 mln widzów w momencie najwyższej oglądalności według MOR* obejrzało w poniedziałek, 15 sierpnia w TVP1 „Koncert piosenki wojskowej państw NATO”. W sobotę, 13 sierpnia i niedzielę, 14 sierpnia TVP2 z udziałami odpowiednio 7,5% i 7,3% była anteną pierwszego wyboru. Natomiast w poniedziałek, 15 sierpnia TVP1 z udziałami na poziomie 10,6% była liderem dnia.

W Dniu Święta Wojska Polskiego, 15 sierpnia transmitowane z Elbląga niezwykłe wydarzenie muzyczne według MOR średnio zainteresowało prawie 2 mln osób. Według Nielsen Media koncert przyciągnął do Jedynki 1,8 mln widzów przy 15,9% udziałach, W piku widownia wyniosła 2,3 mln osób. Tego dnia transmisje z uroczystości państwowych obejrzało w TVP1, TVP Polonia i TVP Info 1,5 mln widzów według MOR, a według NM** 1,3 mln osób.

W poniedziałek, 15 sierpnia Dwójka i TVP Sport rozpoczęły transmisje lekkoatletycznych Mistrzostw Europy w Monachium. Rywalizacje z udziałem polskich sportowców według MOR na obu antenach obejrzało w paśmie wspólnym 1,5 mln widzów, a według NM 1,4 mln widzów.

W poniedziałek, 15 sierpnia w Wilnie, odbył się wyjątkowy koncert „Ballady i Romanse”, który upamiętnił Rok Polskiego Romantyzmu oraz dwusetną rocznicę ukazania się, w tym właśnie mieście, „Ballad i romansów” Adama Mickiewicza. To wydarzenie muzyczne w TVP Polonia i TVP Kultura zainteresowało 17 tys. widzów przy udziałach 0,1%.

Źródło: TVP

Dodatkowe informacje:

MOR* - Model Oglądalności Rzeczywistej NM** - Nielsen Media

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

18 listopada do oferty serwisu streamingowego CANAL+ online włączono ogólnodostępne kanały TVP 1 i TVP 2. Kanały są dostępne dla wszystkich subskrybentów CANAL+ online bez względu na posiadany pakiet. Tym samym subskrybenci CANAL+ online będą mogli śledzić w serwisie rozpoczynający się niebawem mundial w Katarze, który będzie transmitowany na kanałach...
Dziennikarze eDziecko.pl, najpopularniejszego polskiego serwisu dla rodziców, spędzili kilka dni w malutkiej miejscowości Bräcke w Szwecji, aby sprawdzić, jak wygląda tamtejsza podstawówka. Efektem tej wizyty jest seria artykułów oraz reportaż wideo, które redakcja prezentuje w specjalnej oprawie graficznej na stronie...
Dla niektórych polskich przedsiębiorstw Europa staje się zbyt ciasna, dlatego coraz śmielej patrzą w kierunku mniej oczywistych i egzotycznych rynków, które jednocześnie przyciągają swoim biznesowym potencjałem. Jednym z nich jest Brazylia. Według danych PwC, inwestycje polskich przedsiębiorstw na tym obszarze wzrosły niemal 4-krotnie (370 proc.) względem...
Warner Bros. Discovery w Polsce buduje salę kinową w siedzibie głównej
W głównej siedzibie Warner Bros. Discovery w Polsce przy ul. Wiertniczej powstanie sala kinowa dostępna dla wszystkich pracowników. Będzie miała pojemność prawie 50 osób. Z uwagi na znaczenie segmentu telewizyjnego i filmowego dla firmy, możliwość wspólnego oglądania fimów, seriali oraz innych materiałów i prezentacji stanowić będzie...
Zrealizowana przez Grupę RMF i RMF Digital kampanię digital audio została oficjalnym case study Google’a – jest to pierwszy przykład kampanii dotyczącej programmatic audio z Europy Środkowo-Wschodniej wyróżniony i doceniony w ten sposób.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764