logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Kopernik” nowym Klientem agencji Stor9_

  PR 18.08.2022, przeczytano 641 razy

Agencja Stor9_ rozpoczyna współpracę z Fabryką Cukierniczą „KOPERNIK” S.A. w zakresie obsługi 360. Agencja będzie odpowiedzialna za stworzenie kompleksowej i długoterminowej strategii komunikacji dla marki KOPERNIK oraz najważniejszych produktów w portfolio, a także wyprodukowanie kampanii reklamowej z okazji 260 lecia marki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_kopernik_-nowym-klientem-agencji-stor9_,396934,artykul.html

Fabryka Cukiernicza „KOPERNIK” S.A. to najstarsze przedsiębiorstwo cukiernicze w Polsce, które od 1763 roku produkuje uwielbiane przez Polaków pierniki z długo dojrzewającego ciasta. Toruńska marka jest liderem rynku pierników w Polsce. W swoim portfolio ma znane i lubiane od pokoleń produkty takie jak Katarzynki, Wafel Teatralny czy Serca Toruńskie. Do ich produkcji nadal wykorzystywane są tradycyjne, rzemieślnicze metody stworzone przez największych mistrzów piernikarstwa.

W zeszłym roku “KOPERNIK” S.A. był oficjalnym Partnerem XVIII Konkursu Chopinowskiego. Firma jest także sponsorem amatorskiej drużyny kolarstwa szosowego Kopernik Toruńskie Pierniki Team oraz wspiera zawody kolarstwa szosowego takie jak Majka Gran Fondo Race czy też amatorskie VIA Dolny Śląsk.

Jako lider polskiego rynku pierników widzimy jaki potencjał drzemie w naszych produktach. Trendy i zwrot konsumentów w kierunku produktów wytwarzanych z zachowaniem tradycyjnych metod to dobry moment dla KOPERNIKA, by kolejne pokolenie Polaków mogło poznać naszą niezwykle bogatą historię i doświadczyć jedynego w swoim rodzaju smaku pierników z ciasta, które zanim trafi na linię produkcyjną, dojrzewa w specjalnych pojemnikach nawet 24 miesiące. W dzisiejszych czasach, kiedy liczy się tempo i pełna automatyzacja produkcji to w naszym odczuciu akt wielkiej odwagi, żeby z tak wielką dbałością utrzymywać procesy, które powstały prawie 260 lat temu. Chcemy żeby Polacy, którzy sięgają po “coś słodkiego” wiedzieli, że Kopernik to najlepsze na świecie pierniki

i ciastka korzenne i z dumą stawiali je na swoich stołach. Żeby to zrobić potrzebujemy mocnej i długoterminowej strategii komunikacji i skutecznych działań marketingowych, a wizja jaką przedstawiła nam Agencja Stor9_ jest dokładnie tym, czego potrzebujemy w tym bardzo istotnym dla dalszego rozwoju marki momencie - mówi Karolina Ziółkowska-Wachowiak, Prezes Zarządu Fabryki Cukierniczej „KOPERNIK” S.A.

Jesteśmy podekscytowani na myśl o współpracy z marką o tak bogatej historii. Wszyscy kochają pierniki, a naszym wspólnym celem jest by sięgano po nie częściej niż tylko w Święta Bożego Narodzenia. Znając ambicje biznesowe marki, zdajemy sobie sprawę, że przed nami ambitne wyzwanie, ale również wielka szansa, by pokazać nasze możliwości strategiczno-kreatywne- produkcyjne, dzięki którym rozpoznawalność brandu KOPERNIK w najbliższych latach znacząco wzrośnie, mam nadzieję, że nie tylko w Polsce – dodaje Anna Zielińska, CEO agencji Stor9_.

Źródło: Stor9_

stor9.com

Dodatkowe informacje:

Stor9_ to agencja kreatywna specjalizująca się w influencer marketingu oraz budowaniu wizerunku gwiazd sportu i kultury, oraz produkująca content. Posiada własny dom produkcyjny.

 Pracuje dla marek takich jak Totalizator Sportowy, HBO, Sephora, Huawei, Euro RTV AGD czy Empik.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Związek Firm Public Relations rozpoczyna kampanię employer brandingową skierowaną do wszystkich zainteresowanych pracą w public relations. Pod hasłem #PRCrush pragnie pokazać specyfikę pracy w branży PR z perspektywy zarówno młodych, jak i doświadczonych pracowników agencyjnych, ich klientów, a także dziennikarzy. Na oficjalnej stronie kampanii zfpr.pl/prcrush...
Kolejna edycja KTR After Hours  odbyła się w siedzibie VMLY&R Poland
Kolejne spotkanie z cyklu KTR After Hours odbyło się w warszawskim biurze VMLY&R Poland. Wydarzenie było skierowane do przedstawicieli branży kreatywnej. Gościem specjalnym wydarzenia był Dimitri Guerassimov, Chief Creative Officer w VMLY&R France.
Sarantis Polska S.A., właściciel marki Jan Niezbędny, zdecydował o przedłużeniu współpracy z  agencją KERRIS w zakresie obsługi kanałów Facebook i Instagram. W ramach nowej strategii, komunikacja marki skutecznie zaciekawiła odbiorców, demonstrując w deskryptywny sposób benefity i RTBs, co przełożyło się na wyniki efektywnościowe.
Izabela Albrychiewicz awansuje na stanowisko CEO Groupm CEE
GroupM, medialna grupa inwestycyjna WPP, powołała Izabelę Albrychiewicz na stanowisko CEO GroupM CEE. Region, którym zarządzać będzie dotychczasowa CEO GroupM Poland, obejmuje 10 rynków: Chorwację, Czechy, Bośnię i Hercegowinę, Węgry, Polskę, Rumunię, Serbię, Słowację, Słowenię i Ukrainę.
Rankomat.pl promuje bezpieczne wakacje z polisą turystyczną
Przed nami rekordowe lato pod względem wakacyjnych wyjazdów. Od początku roku wycieczkę zagraniczną z biurem podróży kupiło o 40% osób więcej niż w tym samym okresie 2019 roku – ostatnim przed pandemią COVID-19. W odpowiedzi na wzmożone zainteresowanie wyjazdami, multiporównywarka ubezpieczeń i usług finansowych rankomat.pl startuje z wakacyjną...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764