logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Kopernik” nowym Klientem agencji Stor9_

  PR 18.08.2022, przeczytano 414 razy

Agencja Stor9_ rozpoczyna współpracę z Fabryką Cukierniczą „KOPERNIK” S.A. w zakresie obsługi 360. Agencja będzie odpowiedzialna za stworzenie kompleksowej i długoterminowej strategii komunikacji dla marki KOPERNIK oraz najważniejszych produktów w portfolio, a także wyprodukowanie kampanii reklamowej z okazji 260 lecia marki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_kopernik_-nowym-klientem-agencji-stor9_,396934,artykul.html

Fabryka Cukiernicza „KOPERNIK” S.A. to najstarsze przedsiębiorstwo cukiernicze w Polsce, które od 1763 roku produkuje uwielbiane przez Polaków pierniki z długo dojrzewającego ciasta. Toruńska marka jest liderem rynku pierników w Polsce. W swoim portfolio ma znane i lubiane od pokoleń produkty takie jak Katarzynki, Wafel Teatralny czy Serca Toruńskie. Do ich produkcji nadal wykorzystywane są tradycyjne, rzemieślnicze metody stworzone przez największych mistrzów piernikarstwa.

W zeszłym roku “KOPERNIK” S.A. był oficjalnym Partnerem XVIII Konkursu Chopinowskiego. Firma jest także sponsorem amatorskiej drużyny kolarstwa szosowego Kopernik Toruńskie Pierniki Team oraz wspiera zawody kolarstwa szosowego takie jak Majka Gran Fondo Race czy też amatorskie VIA Dolny Śląsk.

Jako lider polskiego rynku pierników widzimy jaki potencjał drzemie w naszych produktach. Trendy i zwrot konsumentów w kierunku produktów wytwarzanych z zachowaniem tradycyjnych metod to dobry moment dla KOPERNIKA, by kolejne pokolenie Polaków mogło poznać naszą niezwykle bogatą historię i doświadczyć jedynego w swoim rodzaju smaku pierników z ciasta, które zanim trafi na linię produkcyjną, dojrzewa w specjalnych pojemnikach nawet 24 miesiące. W dzisiejszych czasach, kiedy liczy się tempo i pełna automatyzacja produkcji to w naszym odczuciu akt wielkiej odwagi, żeby z tak wielką dbałością utrzymywać procesy, które powstały prawie 260 lat temu. Chcemy żeby Polacy, którzy sięgają po “coś słodkiego” wiedzieli, że Kopernik to najlepsze na świecie pierniki

i ciastka korzenne i z dumą stawiali je na swoich stołach. Żeby to zrobić potrzebujemy mocnej i długoterminowej strategii komunikacji i skutecznych działań marketingowych, a wizja jaką przedstawiła nam Agencja Stor9_ jest dokładnie tym, czego potrzebujemy w tym bardzo istotnym dla dalszego rozwoju marki momencie - mówi Karolina Ziółkowska-Wachowiak, Prezes Zarządu Fabryki Cukierniczej „KOPERNIK” S.A.

Jesteśmy podekscytowani na myśl o współpracy z marką o tak bogatej historii. Wszyscy kochają pierniki, a naszym wspólnym celem jest by sięgano po nie częściej niż tylko w Święta Bożego Narodzenia. Znając ambicje biznesowe marki, zdajemy sobie sprawę, że przed nami ambitne wyzwanie, ale również wielka szansa, by pokazać nasze możliwości strategiczno-kreatywne- produkcyjne, dzięki którym rozpoznawalność brandu KOPERNIK w najbliższych latach znacząco wzrośnie, mam nadzieję, że nie tylko w Polsce – dodaje Anna Zielińska, CEO agencji Stor9_.

Źródło: Stor9_

stor9.com

Dodatkowe informacje:

Stor9_ to agencja kreatywna specjalizująca się w influencer marketingu oraz budowaniu wizerunku gwiazd sportu i kultury, oraz produkująca content. Posiada własny dom produkcyjny.

 Pracuje dla marek takich jak Totalizator Sportowy, HBO, Sephora, Huawei, Euro RTV AGD czy Empik.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa kampania marki Calperos
Teva Pharmaceuticals Polska rozpoczęła nową kampanię marki Calperos. Za kreację odpowiada agencja AżTuNagle, za obsługę mediową - Initiative (Mediabrands).
Cybersecurity zyskało wysoki priorytet w wielu firmach. Można to zauważyć w polityce bezpieczeństwa dla sieci wewnętrznej, w wytycznych dotyczących aktualizacji, nowych kampaniach uświadamiających przeciwko phishingowi i polityce użytkowania urządzeń mobilnych.
Zmiany w strukturze Endorfina Events
Systematyczne poszerzanie portfolio klientów oraz dynamiczny rozwój agencji endorfina events zainicjował zmiany strukturalne. W trakcie trzeciego kwartału do dyrektorskiego grona dołączyła Anna Rajewska, jako Client Service Director, a Dagmara Berka-Kochańska awansowała na stanowisko Operations Director. Zespołem kreacji zarządza Agnieszka Widera.
Kampania Garage Sound Masters zakończona sukcesem
24 sierpnia odbył się finał aktywacji Garage Sound Masters 2022, która była częścią kampanii realizowanej przez dentsu Creative dla marki Garage. W konkursie na set DJ-ski lub autorski utwór muzyczny zostało nagrodzonych 36 artystów. Celem akcji było wsparcie początkujących muzyków. W głosowaniu wzięło udział ponad 2 tysiące konsumentów.
T-mobile: Startuje nowa kampania „Planeta Ma Znaczenie”
W ramach nowej inicjatywy „Planeta Ma Znaczenie” operator dołączył do tegorocznej akcji „Sprzątanie świata – Polska” i razem z Fundacją Nasza Ziemia posprzątał dno jeziora Durowskiego, z którego wydobyto aż tonę odpadów! T-Mobile zachęca również do nurkowania w szufladach i wymieniania starych telefonów na nagrody w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764