logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Koronawirus – program specjalny” w Telewizji WP

  PR 23.03.2020, przeczytano 464 razy
ilustracja

Program specjalny dotyczący pandemii koronawirusa ruszył na Stronie Głównej WP w czwartek, 12 marca. Od najbliższego poniedziałku, 23 marca będzie nadawany również w Telewizji WP. Emisja na żywo od poniedziałku do piątku o godz. 13:50.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_koronawirus-%E2%80%93-program-specjalny_-w-telewizji-wp,386210,artykul.html

Dotychczasowe odcinki programu na Stronie Głównej WP odtworzono 16 mln razy. Olbrzymie zainteresowanie i reakcje widzów spowodowały, że podjęta została decyzja o jednoczesnej emisji również w Telewizji WP.

Koronawirus – program specjalny” będzie rozpoczynał się o 13.50 i potrwa do 15.45. Wśród prowadzących są Marek Kacprzak, Agnieszka Kopacz, Sebastian Ogórek i Mateusz Ratajczak. Do tej pory gośćmi programu byli m.in. minister rozwoju Jadwiga Emilewicz, profesor Krzysztof Simon, profesor Robert Flisiak, wicepremier Piotr Gliński, przewodniczący PO Borys Budka, prezes PZPN Zbigniew Boniek, prezes PSL Władysław Kosiniak-Kamysz, prezes Fundacji WOŚP Jerzy Owsiak.

Źródło: Wirtualna Polska

www.wp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
MKiDN: wszystkie media publiczne oraz PAP w stanie likwidacji
Celem rozwiania wątpliwości Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego jako reprezentant Skarbu Państwa uprzejmie wyjaśnia, że wszystkie spółki mediów publicznych oraz Polska Agencja Prasowa, zostały skutecznie postawione w stan likwidacji, co jest potwierdzone wpisami do Krajowego Rejestru Sądowego. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764