logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Koronawirus. Podsumowanie dnia” - nowy codzienny podcast Tok FM

  PR 23.03.2020, przeczytano 310 razy

Wszystko, co danego dnia warto wiedzieć o wydarzeniach w Polsce i na świecie związanych z pandemią i jej konsekwencjami, znajdzie się w nowym podcaście Radia TOK FM pod tytułem "Koronawirus. Podsumowanie dnia". Specjalna audycja internetowa dostępna będzie bez opłat codziennie o godz. 20.00 na Tokfm.pl i w aplikacji TOK FM.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_koronawirus.-podsumowanie-dnia_---nowy-codzienny-podcast-tok-fm,386194,artykul.html

W internecie można znaleźć mnóstwo sprzecznych, czasem niesprawdzonych informacji. Podcast "Koronawirus. Podsumowanie dnia" pomoże odnaleźć się w tym gąszczu - na koniec dnia w skondensowanej formie (około kwadransa) przedstawi wszystkie najważniejsze informacje, doniesienia z Polski, Unii Europejskiej i świata, w tym z laboratoriów, w których trwają prace nad szczepionką.

Każdego dnia podcast będzie mieć innego autora. Przygotowują go dziennikarki i dziennikarze radia: Roch Kowalski, Agnieszka Lichnerowicz, Karolina Lewicka, Michał Janczura, Dariusz Zalewski i Przemysław Pozowski.

W pierwszej odsłonie podcastu, udostępnionej w czwartek, 19 marca br., tematem przewodnim rozważań były zaplanowane na 2020 rok wybory prezydenckie w Polsce. Jaki wpływ na kampanię ma pandemia koronawirusa? Jak mogą wyglądać wybory? Oprócz komentarza do tej sprawy w audycji znalazł się przegląd najważniejszych wydarzeń mijającej doby.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764