logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Patronat Signs.pl: „Kreatywni. Otwarci na nowe” – Remadays Warsaw 2021

   09.07.2020, przeczytano 1176 razy
ilustracja

Rok 2020 zapisuje się w historii jako jeden z najbardziej zaskakujących i wymagających. Choć jego początek wraz z udanymi targami zapowiadał się dobrze, to w kolejnych miesiącach pandemia wirusa COVID-19 wpłynęła na każdą branżę.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/patronat-signs.pl%3A-_kreatywni.-otwarci-na-nowe_-%E2%80%93-remadays-warsaw-2021,387717,artykul.html

W szczególnie trudnej sytuacji znaleźli się przedstawiciele rynku reklamowego. Wiele firm odczuło skutki koronawirusa, ale też wielu przedsiębiorców podjęło działania, aby dostosować się do nowych okoliczności.

Nowe potrzeby klientów

To pokazuje, że zawsze istnieją rozwiązania, które pozwalają przystosować się i odnaleźć w nowych realiach. Trzeba tylko znaleźć klucz – a jest nim ponowne zdefiniowanie potrzeb rynku i wyjście im naprzeciw w kreatywny, otwarty sposób. Jak mówi Sławomir Giefing, prezes GJC International, organizator targów RemaDays Warsaw:

- Dobrze funkcjonująca i zdrowa firma to firma o 3 filarach, w tej właśnie kolejności: pierwszy to określenie potrzeb klientów i ich zaspokajanie, drugi filar to zgrany zespół, a trzeci to zysk firmy. Obecna sytuacja wymusza, by w pierwszej kolejności na nowo przyjrzeć się i zdefiniować potrzeby klientów. Te potrzeby były i zawsze będą – jednak aktualnie nowe ich rozpoznanie jest niezbędne, aby nasze usługi i produkty mogły zaspokajać potrzeby odbiorców.

Wyrazem odpowiedzi, na zmieniające się realia w branży reklamowej, jest m.in. nowy motyw przewodni i hasło KREATYWNI, które przyświeca targom RemaDays Warsaw 2021.

Jak wyjaśnia Sławomir Giefing:

- My jako zespół RemaDays chcemy wyrazić, że potrzeby klientów są na pierwszym miejscu. Wsłuchujemy się w różne opinie z rynku, dlatego przygotowaliśmy przekaz, w którym chcemy zaprezentować nową rzeczywistość. Motyw i hasło KREATYWNI to wyjście naprzeciw trudnej sytuacji, która ma miejsce w związku z pandemią. Ten projekt ma pobudzać i zachęcać każdego uczestnika branży do działania i otwarcia się na nowe wyzwania.

Kreatywni w nowej rzeczywistości

Można spodziewać się, że branża oraz targi będą inaczej wyglądały niż dotychczas. Tym bardziej niezbędna jest wspomniana otwartość oraz kreatywne podejście. Mikołaj Bleja, doradca w zakresie strategicznej komunikacji wizerunkowej, szef poznańskiej agencji Horsefield, która opracowała nową komunikację RemaDays, podkreśla, że:

- „KREATYWNOŚĆ” to pojęcie centralne dla każdego procesu zmiany. W obecnej, niezwykle trudnej sytuacji nie należy łudzić się, że rozwiązaniem będzie wyłącznie pomoc państwa. Rekomendowany przeze mnie sposób radzenia sobie to podjęcie działania w kreatywny sposób, tj. taki, który związany jest z nową lub lepiej dopasowaną wartością dla klientów.

I dlatego nowa komunikacja targów RemaDays odzwierciedla dynamiczny oraz pełen wyzwań czas, który możemy wykorzystać, stając się bardziej otwartym na nowe.

RemaDays Warsaw 2021 – otwarci na nowe

Targi RemaDays Warsaw od wielu lat wspierają branżę reklamową. Podobnie będzie w 2021 roku, co podkreśla Sebastian Ząbek, szef działu organizacji targów:

- Podczas przygotowań do RemaDays 2021 rozmawiamy z naszymi klientami, pragniemy na nowo wsłuchać się w potrzeby i na tej podstawie wdrażać nowe rozwiązania targowe. Nowy motyw graficzny i hasło targów,  to pierwszy krok w długim maratonie przygotowań do kolejnej edycji i sukcesywnie w nowy sposób realizowanych projektów, o których będziemy informować Państwa na bieżąco.

Do zobaczenia na RemaDays Warsaw 10-12.02.2021 r. Targi objęte są patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: GJC Renovation

GJC

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764