logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Kredyt na raz” w Banku Pocztowym - kampania z Adamem Małyszem

  PR 01.09.2021, przeczytano 760 razy
ilustracja

Bank Pocztowy startuje z kampanią marketingową „Kredyt na raz”. W ramach oferty klienci mogą w trakcie jednej wizyty w placówce Banku, bądź Poczty Polskiej, uzyskać bez prowizji nawet 4 500 złotych i przeznaczyć je na dowolny cel. „Kredyt na raz” promowany będzie przez utytułowanego sportowca, a od kilku lat Ambasadora Banku Pocztowego -  Adama Małysza.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_kredyt-na-raz_-w-banku-pocztowym---kampania-z-adamem-malyszem,392833,artykul.html

Działania marketingowe w ramach kampanii „Kredyt na raz” realizowane będą w mediach, oraz online. Spot reklamowy emitowany będzie w największych ogólnopolskich stacjach radiowych, m.in. Radiu Zet, RFM oraz w niemal 80 rozgłośniach lokalnych. Wsparciem dla kampanii radiowej będą działania prowadzone w internecie, obejmujące między innymi reklamy w przeglądarce Google oraz Google Display Network, a także promocję na portalu społecznościowym Facebook.

- Koniec wakacji to okres większych wydatków – nie tylko tych związanych z powrotem dzieci do szkoły, ale też innych, jak odkładany czy spóźniony urlop, czy drobne remonty przed zimą. Na wszystkie te potrzeby można wykorzystać środki pozyskane w ramach gotówkowego „Kredytu na raz”. Stąd nasza decyzja o promowaniu tego rozwiązania właśnie teraz. Kampanię reklamową, tak jak poprzednie, będzie wspierał swoim wizerunkiem Adam Małysz, który jest ambasadorem Banku Pocztowego – mówi Mariusz Gorzeń, szef marketingu Banku Pocztowego.

Za produkcję spotu radiowego odpowiedzialna była agencja „Grandes Kochonos”, a planowaniem oraz zakupem mediów do kampanii zajął się dom mediowy „Effective Media Solutions”.

W ramach oferty „Kredyt na raz” w Banku Pocztowym klienci indywidualni mogą uzyskać do 4 500 złotych z przeznaczeniem na dowolny cel. Środki, w ramach tej oferty  bez prowizji, przyznawane są w oparciu o oświadczenie o wysokości i źródle dochodu. Decyzja kredytowa zapada nawet w dniu złożenia wniosku kredytowego, a środki wypłacone mogą zostać przelewem na konto lub gotówką w placówce Banku bądź Poczty Polskiej.

Źródło: Bank Pocztowy

www.pocztowy.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Żywiec Zdrój w kampanii wizerunkowej o osiągnięciu neutralności plastikowej
Trwa kampania "Z natury dla natury" Żywiec Zdrój (Danone). Marka kolejny raz podejmuje temat neutralności plastikowej. Kampania jest prowadzona z wykorzystaniem telewizji, digitalu, OOH oraz we współpracy z influencerami. VMLY&R odpowiada za koncept, kreację oraz działania w Internecie.
Agencja Space Cat Industries powstała, by pomagać markom w komunikacji z Pokoleniem Z. Misją firmy jest ciągła eksploracja nowych trendów i poszukiwanie wartości w nieustannie zmieniającym się digitalowym uniwersum. Space Cat Industries specjalizuje się w TikTok marketingu, współpracy z influencerami, produkcji audio i short video oraz TikTok Adsach.
Podsumowanie kampanii „Moc Polskich Warzyw” w 2022 roku
Biuro prasowe kampanii „Moc Polskich Warzyw” opublikowało podsumowanie ubiegłego roku. Rezultaty znacznie przewyższyły oczekiwania. Prowadzony od kilku lat projekt ma na celu propagowanie zdrowego stylu życia i zrównoważonej diety opartej na polskich warzywach sezonowych.

Warka wprowadza na rynek produkt wykraczający poza segment piw bezalkoholowych. Nowe piwo to rewolucyjny mix orzeźwiającej Warki 0.0%, lemoniady, naturalnej kofeiny i ekstraktu z żeń-szenia. W sprzedaży pojawią się dwa nowe smaki: Mango i Cytrusy oraz Ananas i Marakuja. Pierwszy z nich właśnie trafił do sieci Biedronka, a pod koniec lutego obydwa produkty będą już dostępne w...
Wyświetlacze LG na targach ISE 2023 pod hasłem „Life, Be Bloomed”
Zaawansowane wyświetlacze LG, w tym ekran Micro LED 8K, prezentowane są na interaktywnej wystawie wraz z wciągającą sztuką multimedialną i cyfrowymi przestrzeniami dla różnych branż
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764